Medlemsträff i Stockholm på Inferno Online med SweClockers och AOC den 22 maj

Permalänk
Melding Plague

Medlemsträff i Stockholm på Inferno Online med SweClockers och AOC den 22 maj

Det är tid för SweClockers att sammanstråla igen och detta sker på Inferno Online i Stockholm den 22 maj, där det blir medlemsträff, spelturnering och tävlingar.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Master of Overkill

Synd man måste vara på plats för CS tuneringen

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk
Administrativ avgift

@tvelander: Åk dit nu o sluta gnäll , får fundera starkt på denna. Fyller år den 24:e så kanske lite dålig tajming

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk
Discokungen
Skrivet av andra94:

@tvelander: Åk dit nu o sluta gnäll , får fundera starkt på denna. Fyller år den 24:e så kanske lite dålig tajming

Eller väldigt bra timing? Bra firande det här!

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk
Administrativ avgift

@Flamso: Ingår det RGB Kaffe o RGB bulle?

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk
Medlem

Om man bara är 1 eller 2 pers då. Kan man joina något annat lag för csgo?
edit: Ah. 4 lag totalt. Då känns det inte aktuellt

Visa signatur

Kan en del om trä
Ctrl-Shift-N

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Igelkott:

Om man bara är 1 eller 2 pers då. Kan man joina något annat lag för csgo?
edit: Ah. 4 lag totalt. Då känns det inte aktuellt

Försök få ihop ett eget lag. Testa i CS-forumet eller på Discord.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Är det okaj att komma, chilla, bara spela lite pubg och grejer för skojs skull?. Eller måste man spela kompetativt i lag?
Edit: Gäller nån åldersgräns?

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av iknight:

Är det okaj att komma, chilla, bara spela lite pubg och grejer för skojs skull?. Eller måste man spela kompetativt i lag?
Edit: Gäller nån åldersgräns?

Alla är givetvis välkomna! Att vara med och tävla är helt frivilligt.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Tråkigt att man kör i Stockholm när en så vacker stad som Göteborg existerar inom samma statsgränser...

Visa signatur

Ryzen 5600x (Noctua NH-D15) || Kingston Fury 32GB 3600MHz
ASUS Prime X470 PRO || ASUS GeForce RTX 3080 Tuf OC
Fractal Design Define S (6x chassifläktar) || Corsair RM750X v2
FURY Renegade 2TB || WD Blue 1TB M.2 || LG C2 42" + XB271HUA

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av frong:

Tråkigt att man kör i Stockholm när en så vacker stad som Göteborg existerar inom samma statsgränser...

Det är enklast att börja i Stockholm eftersom vi är stationerade här. Planen är att ha fler träffar i olika delar av landet och Göteborg är högt upp på den listan
Håll ut!

Permalänk
CS-mästare

Jag och Almness här på forumet funderar på om det finns 3 till glada cs-spelare här i trakten som vill lira i turneringen? Skicka PM vet jag

Visa signatur

Asus P7P55D-E Pro | i5 750 2,66ghz (3,80ghz) | Corsair H50 | XFX ATI Radeon 5870 | Corsair Dominator 2x 2gb | Corsair HX 750w | Obsidian 800d

Permalänk
CS-mästare
Skrivet av Rajmo:

Jag och Almness här på forumet funderar på om det finns 3 till glada cs-spelare här i trakten som vill lira i turneringen? Skicka PM vet jag

Det var riktigt svalt intresse må jag säga

Kom igen nu, vi behöver ytterliggare två till csgo-turneringen, ett gott humör och en trevlig ton är ända kravet, skill spelar ingen roll. Bara kul att få testa spelet på LAN känner jag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av frong:

Tråkigt att man kör i Stockholm när en så vacker stad som Göteborg existerar inom samma statsgränser...

Tråkigt om man hade kört eventet i Göteborg istället för just vår fina huvudstad....

Visa signatur

Moderkortsmodems problem.

Permalänk

Bor ju dock några 10tals mil därifrån, men annars kanske man skulle tittat förbi iaf
Får hoppas på att ni rapporterar flitigt här

Visa signatur

Idag använder jag min dator till Ingenting men den har

Ryzen 3700x b550 Gigabyte Aorus PRO, corsair 3600, b AOC 24"@144hz
Ryzen 2600x,Asus x470,Gigabyte 1080 Ti aorus
16 Gb vengeance @3000Mhz 1.37volt, Custom loop
|triple monitor|AOC24" AOC 24"@144hz, Dell Ultrasharp 24"

Permalänk
Medlem

Kan inte ta ledigt närmaste veckorna, och det liksom inte bara köra inom stockholm och hem igen från Malmö på en kväll om vi säger så.

Hoppas det blir lyckat iaf, så får jag sikta på nästa år

Permalänk
Medlem

synd att man inte bor i stockholm längre. Hade varit skoj att gå på.

Visa signatur

Corsair Crystal 280X Chassi// AMD Ryzen 5800X3D// PowerColor RX 6900 XT// Corsair 3200Mhz 64GB// Asus X570-I // Corsair AX 760W // Samsung 960 EVO 250GB Nvme SSD // Samsung 980 PRO 2TB Nvme SSD // Samsung 850 EVO 1TB SSD //Samsung Odyssey Neo G9 // Windows 11 Pro X64

Permalänk
Lego Master

Är i Stockholm samma dag, men flyget hem går strax efter träffen börjat, så kommer inte hinna dit. Trist.

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Medlem

Mja tro ja pass, skull ha vart vid gamtall´n hänna på gårn. Kan int som lämen isbjörnen, vem ska då klin na.

Visa signatur

Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.

Permalänk

Kliar lite i fingrarna... synd att man är största aspien i stan!

Permalänk
Medlem

Känner ingen, men komma förbi måste man ju

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av hultron:

Känner ingen, men komma förbi måste man ju

Du kommer känna folk när du går där ifrån

Permalänk
Medlem
Skrivet av hultron:

Känner ingen, men komma förbi måste man ju

Samma här. Jag är ingen veteran, eller nån som kommenterar 24/7, men lurkar mycket och tycker det är bara skönt att få lära känna folk med samma intressen, nånting som jag har inte möjlighet mycket i dagsläget.
Om ni ser mig (iKnight), kom gärna upp och säga hej. Spelar gärna pubg eller diskuterar vad som helst .

Permalänk
Inaktiv

Bara att få träffa Emil och Jonas och resten på redaktionen är värt besöket!

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av anon2110:

Bara att få träffa Emil och Jonas och resten på redaktionen är värt besöket!

💖

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
CS-mästare

Vem har svaret på vilka lag som kommer lira i cs-turneringen? Vi anmälde oss som laget "Lovley" men vi har inte fått någon bekräftelse på om vi fick en plats eller ej.

Visa signatur

Asus P7P55D-E Pro | i5 750 2,66ghz (3,80ghz) | Corsair H50 | XFX ATI Radeon 5870 | Corsair Dominator 2x 2gb | Corsair HX 750w | Obsidian 800d

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av Rajmo:

Vem har svaret på vilka lag som kommer lira i cs-turneringen? Vi anmälde oss som laget "Lovley" men vi har inte fått någon bekräftelse på om vi fick en plats eller ej.

Ni är med!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
CS-mästare

@Kenneth: Toppen! Tack för snabbt svar!

Visa signatur

Asus P7P55D-E Pro | i5 750 2,66ghz (3,80ghz) | Corsair H50 | XFX ATI Radeon 5870 | Corsair Dominator 2x 2gb | Corsair HX 750w | Obsidian 800d

Permalänk

Vilken tid är det tänkt att cs turneringen ska starta? Hur många lag har anmält sig och hur många har anmält sig totalt?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av almness:

Det var riktigt svalt intresse må jag säga

Kom igen nu, vi behöver ytterliggare två till csgo-turneringen, ett gott humör och en trevlig ton är ända kravet, skill spelar ingen roll. Bara kul att få testa spelet på LAN känner jag.

Fått ihop laget?

Skickades från m.sweclockers.com