Dell 34" UltraSharp U3415W Curved 21:9

Permalänk

Dell 34" UltraSharp U3415W Curved 21:9

34" ultra-widescreen (21:9) 10-bits IPS panel på 3440x1440p. Riktigt kompetent skärm till både grafisk arbete, filmproduktion och för seriös gaming. Färgåtergivningen är jämförbar med instegsmodeller till proffsskärmar för flerdubbla priset. Inga döda pixlar. Säljes p.g.a. tidsbrist då jag har en varg att ta hand om.

Pedantiskt skött. ALLT embalage finns kvar. Varenda liten meningslös kabel, cd-skiva och manualer på diverse språk medföljer givetvis. Jag garanterar att skärmen kommer lukta härlig nyköpskänsla av cellplast och wellpapp. Till det är skärmen knappt två år gammal, inköpt på komplett. Det är alltså ett års garanti kvar. Skärmen är fri från döda pixlar och sparsamt brukad.

Mer info: http://www.dell.com/sv-se/shop/accessories/apd/210-adys

Endast upphämtning. (Kan skickas om köparen sköter/betalar all frakt och verkar rimligt seriös)

Prutat och klart så tänk inte ens tanken, det här priset är bra 🙂

Läs hela annonsen här

Permalänk

Nypris på skärmen är 7500kr. Vi har verkligen olika krav på vad som är ett bra pris på en två år (!) gammal skärm. Skulle till och med vilja säga att ditt pris är svindyrt.

Men lycka till!

Visa signatur

Regnar det så kommer det ifrån himlen.

annars står de i tidningen..

Permalänk
Medlem

inte för att vara sån men för det priset hade jag hellre betalat 1000;- mer och fått en ny... dvs priset är definitivt inte bra.

Visa signatur

Citera om du vill ha svar :)

Permalänk
Avstängd

Kanske bara är jag som är blind...men var i annonsen är priset utskrivet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jopp<3:

Kanske bara är jag som är blind...men var i annonsen är priset utskrivet?

Ovanför själva annonsen, där namn, plats, pris etc står.

Permalänk
Medlem

Du sålde samma skärm för 6000kr, för 6 månader sedan. Tipsar om att sälja på blocket istället; för du kommer nog inte få den såld här för 1000kr under nypris. Alternativt sänk priset en hel del. Skärmar tappar värde snabbt.

Permalänk

Nu vill jag inte vara nedlåtande men att det är en skärm för "seriös gaming" är nog att ta i. De flesta som spelar seriöst idag skulle nog föredra en skärm med minst 120hz uppdateringsfrekvens och en responstid på max 3ms. Men visst spelar du spel där inte reaktionstider osv är avgörande så funkar den nog.

Permalänk
Medlem

Snacka om att ha hamnat på fel sida med sin annons :]

Visa signatur

| Mobo: Asus Z390-F | CPU: i9 9900k | GPU: RTX 2080 ti | RAM: 16GB | PSU: Corsair RM750x | Chassi: Lian Li pc o11 dynamic | CPUkylare: Fractal Celsius s36 | SSD: 970 Evo plus 500gb. 860 evo 500gb | Monitors: XB271HU . u2715h

Permalänk

2500,-

Visa signatur

Kristian.H.Haraldsen

Permalänk
Medlem

3000

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Nätverksnörd

Permalänk

Var i göteborg kan man komma och titta på skärmen?

Permalänk

Everyones a critic

Okej. Såhär är det. jag vill egentligen inte alls sälja skärmen. Så jävla bra är den. Men jag "borde" göra det för att det är oekonomiskt att bara ha saker stående som inte används. Därav priset.

Permalänk

@herbert68: Guldheden. Skickar PM till dig.

Permalänk
Medlem

Så, är det fortfarande 6500 som gäller?