Acer Predator XB271HU WQHD 27" 165hz G-Sync IPS (Nyskick)

Permalänk
Medlem

Acer Predator XB271HU WQHD 27" 165hz G-Sync IPS (Nyskick)

Säljer Acer Predator XB271HU WQHD 27" 165hz G-Sync i nyskick. Köpte skärmen för bara några månader sen. Den är i helt perfekt skick, inga repor eller problem på någon front.

Trots det säljer jag den riktigt billigt då jag verkligen vill sälja den innan sommaren.

Skärmen fungerar riktigt bra. Den har hög upplösning, extremt hög refresh rate och oslagbara färger.

Länk till ny skärm:
https://www.inet.se/produkt/2205480/acer-27-predator-xb271hu-...

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

börjar bud på 3k + frakt

Visa signatur

CPU: R7 9800X3D | GPU: Asrock 7900XTX Taichi OC | MB: Asus B650E-I| RAM: 2x32 Kingston Fury @6000MHz CL30|Cooling:Noctua NH-D15 G2|PSU: Phanteks AMP GH Platinum 1000W|SSD: Kingston Fury Renegade 2TB + Corsair MP510 4TB |CASE:Streacom DA6 XL Chrome

Permalänk
Medlem

@sweisdapro: det är på tok för lågt. Skärmen är i princip i nyskick. Kan tänka mig 3800 + frakt.

Permalänk

@Sn1gel: Tjabba,

Jag kan hämta skärmen för 3800 kr, men varför säljer du den? Hur upplever du eventuell backbleed?

Visa signatur

Asus Rampage V Extreme U3.1 | Intel I7 5960x w. Corsair H110i GTX | Corsair Vengeance LPX 32gb 2666 Mhz | Asus GeForce GTX 1080 TI OC | Samsung 850 Pro + WD lagring | Corsair RM850x i ett Corsair Obsidian 750D

Permalänk
Medlem

@Semireject: min familj ska flytta och jag vill fokusera mer på plugget. Har absolut inga problem med skärmen och upplever ingen backbleed. Du kan ju komma förbi och ta en titt och bestämma dig efter det.

Permalänk
Medlem

Har du kvar originalkartongen?

Permalänk
Medlem

@MALmen: Tyvärr så har jag inte det. Har dock kvar kvittot och allt annat som låg i den.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sn1gel:

@MALmen: Tyvärr så har jag inte det. Har dock kvar kvittot och allt annat som låg i den.

Ok, kanske blir lite knepig att frakta isf

Permalänk
Medlem

@MALmen: Ja, speciellt eftersom @Semireject kan hämta den. Blir nog lättare att sälja till honom om du inte betalar betydligt mer

Permalänk
Skrivet av Sn1gel:

@MALmen: Ja, speciellt eftersom @Semireject kan hämta den. Blir nog lättare att sälja till honom om du inte betalar betydligt mer

Jag har skickat dig ett PM.

Visa signatur

Asus Rampage V Extreme U3.1 | Intel I7 5960x w. Corsair H110i GTX | Corsair Vengeance LPX 32gb 2666 Mhz | Asus GeForce GTX 1080 TI OC | Samsung 850 Pro + WD lagring | Corsair RM850x i ett Corsair Obsidian 750D

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Sn1gel:

@sweisdapro: det är på tok för lågt. Skärmen är i princip i nyskick. Kan tänka mig 3800 + frakt.

förståeligt att du tycker det, jag slängde iväg budet för att jag är på jakt efter en sekundärskärm som också är 27" 1440p IPS, men den behöver inte vara "high refresh", gött att du får den såld i alla fall

Visa signatur

CPU: R7 9800X3D | GPU: Asrock 7900XTX Taichi OC | MB: Asus B650E-I| RAM: 2x32 Kingston Fury @6000MHz CL30|Cooling:Noctua NH-D15 G2|PSU: Phanteks AMP GH Platinum 1000W|SSD: Kingston Fury Renegade 2TB + Corsair MP510 4TB |CASE:Streacom DA6 XL Chrome

Permalänk

@Sn1gel: tjena, kan hämta den för 4 tusen imorgon. åker med bil till dig förstås