Permalänk
Medlem

Intel ger bort 8086st. I7 8086K

Intel verkar ha en giveaway på processorer värda 3,5 miljoner amerikanska dollar.
https://game.intel.com/8086sweepstakes/
Känns inte som en grej intel skulle göra, men nu verkar det faktiskt så.
Det är vid dessa tillfällen man känner sig sur att man lever i Sverige - vårat lilla land får inte deltaga. Om någon som har bostad i ett av de godkända landen ta och gå med, känns som en relativt god chans att vinna faktiskt.

Visa signatur

Nuvarande Bygge: Green Envy

Permalänk
Medlem

@Magicanz This sweepstakes is only available for residents of USA, Canada (excluding Quebec), UK, France, Germany, South Korea, Taiwan, Japan and China (excluding Hong Kong).

Permalänk
Medlem
Skrivet av Landmark90:

@Magicanz This sweepstakes is only available for residents of USA, Canada (excluding Quebec), UK, France, Germany, South Korea, Taiwan, Japan and China (excluding Hong Kong).

Som skrivet i trådstartaren, tycker det är mycket synd :/

För dem som bor i de giltiga länderna känns det ju dock som att det är flera procents sannolikhet att vinna en processor då de ger bort så många.

Visa signatur

Nuvarande Bygge: Green Envy

Permalänk
Medlem

AMD som gjort att intel fått några cpus över?

Permalänk
Medlem

Oj, ja detta var synd. Kanske värt att flytta en stund? xD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Magicanz:

Som skrivet i trådstartaren, tycker det är mycket synd :/

För dem som bor i de giltiga länderna känns det ju dock som att det är flera procents sannolikhet att vinna en processor då de ger bort så många.

Ahhh... Så går det då man bara läser början av tråden och sen hoppar in i länken direkt. Haha. Oops. Undrar varför inte Sverige fick delta i tävlingen. Riktigt synd iaf!

Permalänk
Inaktiv

Det finns vinster att vinna på andra ställen som här på sweclockers... Dessa vinster är dessutom mer värda ibland.

Permalänk
Keeper of The Nvidia Drivers

Min är på väg nu, blir en delid direkt

Visa signatur

AMD FX53 939 | MSI nForce4 939 | Ati Radeon x1800XT OC PE | 2*1024mb G-Skill 1-2-3-2-5 | Comhem 10/1 | Frölunda Indians SM GULD!!!
In Hoc Signo Vinces!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ragnarok:

Min är på väg nu, blir en delid direkt

http://forumbilder.se/H75G9/8086k.jpg

Spännande. Visa gärna resultat sen.

Visa signatur

Råd tas på eget ansvar.

Permalänk
Inaktiv

Blev nästan, idiotiskt, sugen på att gå med för omväxling skull. Men att tävlingen sedan inte erkänner Sverige och deltagarland är lite surt. Men sitter ändå på 8700K, så jag överlever.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon255588:

Blev nästan, idiotiskt, sugen på att gå med för omväxling skull. Men att tävlingen sedan inte erkänner Sverige och deltagarland är lite surt. Men sitter ändå på 8700K, så jag överlever.

Måste bli riktigt varmt att sitta på den

Visa signatur

Laptop: Asus G750JX Processor: Intel Core i7 4700HQ Minne: 16GB DDR3 1600mhz Grafik: Nvidia GTX770m 1GB OS: Windows 8 64bitar

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Jaxione:

Måste bli riktigt varmt att sitta på den

Jajjemensan. Blir skönt till vintern

Permalänk
Medlem

Tveksamt om man har så stor chans att vinna en, men ska försöka iaf

Visa signatur

AMD RYZEN 9 5900X - ASUS ROG X470-F STRIX - 32GB DDR4 @ 3200MHz - ASUS RTX 3070 Ti

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Ragnarok:

Min är på väg nu, blir en delid direkt

http://forumbilder.se/H75G9/8086k.jpg

Har ochså beställt, kommer på måndag 😁

Permalänk
Medlem
Visa signatur

.: Learn the system, Play the system, Break the system :.

Permalänk
Medlem

Gick med, syrran bor i Wales och har ingen användning för en lös CPU, hoppas på flyt!

Visa signatur

Ny dator: Acer Predator Orion 5000 (RTX 3080)
[ I7 3770K @ 4.6Ghz | Asus 980 Ti 6GB | 16GB | Asus P8Z77-V PRO | Samsung 830 128GB | Corsair H100 | Cooler Master HAF X | Corsair AX 850W | Samsung DVD±RW ] [ Sony AF9 65" | Sony WF-1000XM3 | HTC Vive | Huawei P40 Pro | PS4 Pro | PS3 Slim | PS2 chippad | PS Vita | DS Lite | SNES Mini ]

Permalänk
Medlem

Skrev in mig och valde U.K. för vafan liksom Vinner jag får jag ta det problemet då.

Citat:

In order to be eligible to win any prize, potential winners who are Canadian residents must correctly answer, unaided, a time-limited mathematical skill-testing question as posed by Sponsor

Vill ha backstoryn till denna klausul

Visa signatur

i7-2700K 5GHz | 32GB DDR3-1600 | ASUS Maximus V Gene | GTX 980

Permalänk
Medlem

@Teddis:

Förmodligen samma som i Sverige. Måsta finnas ett tävlingsmoment för att det inte ska falla under lotteri.

Visa signatur

”Det krävs talang för att lira hårdrock medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop”

Permalänk
Medlem
Skrivet av Teddis:

Skrev in mig och valde U.K. för vafan liksom Vinner jag får jag ta det problemet då.

Vill ha backstoryn till denna klausul

Handlar om att lotterier kräver licensiering i kanada. För att ta sig runt detta så har man ett matematisk problem att lösa för då blir det en tävling.
https://en.wikipedia.org/wiki/Skill_testing_question

Visa signatur

Node 304 White | Asus Strix X470-I | R5 2600 @ 3.85Ghz | 16GiB DDR4-3000Mhz CL15 | Sapphire Radeon RX 5700 PULSE | 512GiB 860 EVO M.2 | 1TiB 970 EVO Plus NVMe | Corsair SF450

Permalänk
Medlem

Anmälde mig med Kina som land då familjemedlem bor där. Trist bara om mailet man får sen är helt på kinesiska

Visa signatur

CPU: Ryzen 5600xGPU: 1080 TI ROG Strix RAM:2x16GB G.skill Trident @ 3600MHz MoBo: Asus B550FPSU: Corsair SF750
En resa till Nordkorea
2 dagar i Tjernobyl

Permalänk
Medlem

Kul med sådana här tävlingar men chansen är ju extremt minimal att man skulle vinna. Antar att folk sitter och skriver in 100 olika mailadresser (t.ex. med Gmail's + system där t.ex. mail till perandersson@gmail.com och perandersson+1@gmail.com hamnar i samma inkorg) samt att ~2000 av dessa kommer att hamna till personer i USA. Men men, vi får se!

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem

Väldigt synd att vårt avlånga fina land inte får delta. Hade varit fint med en ny spoling.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Fia med knuff är det ursprunget till Dota 2.