Dator med i7 3770k och vattenkylning
Hej!
Säljer nu min dator som är byggd 2013/2014 då jag inte spelar längre, och har skaffat en mac.
Datorn har fungerat klockrent sedan den byggdes, och är fortfarande snabb och schysst att använda.
Som jag nämner i specs nedan så verkar grafikkortet inte fungera längre, då jag inte lyckas få bild när jag kopplar in HDMI till någon av portarna på kortets IO.
Testat olika PCI så antar att kortet har dött helt enkelt, men inkluderar det om det kan gå att fixa?
Finns även Steelseries 7G Mekaniskt tangentbord med svarta switchar, och en Steelseries sensei mus.
Säljer även en Asus 27" 1080p IPS skärm, inköpt 2015, och en äldre HP 22"? skärm.
Följande specs:
CPU: Intel i7 3770k ( Haft riktig tur med silikonlotteriet och fått en CPU som går väldigt kallt, och lätt kan överklockas till stabila 4.5ghz ( dock kört på standard sedan 1-2 år tillbaka.)
Kylning: Corsair Hydro H100i
Moderkort: Asus Fatal1ty Z77 Professional , LGA1155
Ram: 2x8GB Corsair Vengeance 1600mhz
Grafikkort: EVGA Gtx 780 classified edition ( Grafikkortet verkar ej fungera längre, får ingen bild när jag kopplar in HDMI till kortet direkt, endast när jag kopplar till moderkort IO. Ej PCI som är trasigt på moderkort eller så, prövat olika.
HDD: Seagate Desktop HDD ST2000DM001 2tb
SSD: Kingston Sv300s37/240g SSDNow 300 240gb 2.5" Internal SATA SSD
Nätagg: Corsair RM750
Har säkert glömt någon information, men bara att höra av sig om du undrar något.
Kom med bud, kan med fördel sälja allt som paket, eller var för sig.
Finns utanför Helsingborg, men flyttar till Malmö på måndag.
Kan antingen hämtas eller så ordnar jag frakt mot betalning.