[WoW] Silvermoon EU - Svensk raiding guild (3/9 Mythic, sisters på 2%)

Permalänk

[WoW] Silvermoon EU - Svensk raiding guild (3/9 Mythic, sisters på 2%)

Hej!

From Within letar just nu efter fler aktiva spelare som är raidsugna både i ToS och speciellt inför Antorus!
Vi har ett starkt och stort core som spelar ihop varje dag, mestadels i WoW men vi hittar tid till fler spel, Destiny 2, CS, DoTA, you name it, we play it.

Jag skulle inte vilja kalla oss gamla men med en medelålder på runt 30 skulle nog många andra göra det. Vår ålder bidrar till en lugn och fokuserad miljö när vi spelar ihop. (Eftersom vi är så nedrans gamla orkar vi inte ragea)

Vi värdesätter våra medlemmars RL före allt annat men lyckas trotts detta ha ett stabilt raiding lag och en bra progress. Vi kom sent in i ToS Mythic och har progressat om flera konkurrerande guilder på kort tid.

Vi letar efter SPELARE, trevliga SPELARE, inte efter särskilda klasser eller någon med en hög ilvl, vi är ute efter DIG som person och spelare i första hand.

Vårat schema ser ut som följer:

Onsdag 1945-2230 Mythic
Torsdag 1945-2230 Mythic
Söndag 1945-2230 Heroic

Sen skapas det M+, alt raids och annat i veckorna.

Vi använder oss av Discord som voip och annan information för våra medlemmar, det är vårat "forum".

Ansök här:
tiny.cc/fromwithinapply

Vi kontaktar dig via den angivna kontaktvägen för en invite eller vidare intervju i våran discord.

Hoppas vi låter intressanta!
Hör gärna av dig med intresse eller frågor till Glenn#2980

Tack!

Permalänk
Medlem

Ansöks länk

@Lunarshard: Hej jag är intresserad av eran guild men jag kan inte ansöka från den där länken jag undrar om det finns något annat sätt att ansöka. kan adda mig blizzard SCGoblin#2857 eller discord Spoon18#1966