Gå vidare från World of warcraft (nytt MMORPG förslag?)

Permalänk

Gå vidare från World of warcraft (nytt MMORPG förslag?)

är nog dags att bryta från wow, spelar mer eller mindre i 10 år nu, raidat heroic ett tag, men tappat lusten, spelet tar för mycket tid jämnfört med nöjet det ger, kommit till punkten där det känns mer som ett måste att logga in för allt som behövs för nuvarande heroic progression, bolla mellan barn, sambo, jobb och sen spela en timme eller två varje dag för att se till att allt är upp to date funkar inte för mig.

så tänkte släppa det, låta tiden gå ut och inte förnya just nu.

men, jag gillar tanken med MMORPG, spelar tillsammans med min sambo och så, och har tittat runt lite på nya alternativ.

testat lite Tera, FFXIV, men fastnade inte helt.

Tera är för överstilierat med lite för hur rustningen ser ut, världen etc, passar mig inte riktigt, FFXIV var intressant, men kände att jag som inte är någon direkt stor FF fan, tappar en del av hur världen är och lite story varför saker är som de är.

har tittat runt lite på andra, sitter och läser på etc på vad som skulle funka.

Gillade Wildstar just för att det inte tog sig själv särskillt seriöst, cartoonish funkar när det är menat att vara en humoristik del av allt, men nu lägger de servrarna ner, så blir inget mer där.

vad mer finns det för alternativ?

Bless går F2P den 23e oktober, funderar på att titta på det, men är lite orolig över just F2P idéen, låter på folk att risken är att det blir en P2W av allt i slutändan.

Ashes of creation är för långt bort, ett och ett halvt år innan en möjlig release.

Black desert känns intressant, men är lite fundersam över hur Grindingen är.

Det jag vill ha, om möjligt, är:

Snygg grafik (måste inte vara absolut senaste, men inte back to ultima online yp)
Trevlig story
en värld värt att upptäcka
intressanta proffessions (wow har tappat det rätt mycket, bara något som är intressant för raids, och resten är tråkiga)
gärna mer västerländsk stil

Jag har inga problem att gå till nya system, så behöver inte vara "WOW klon" eller något.

om ni känner att det jag vill ha passar in på något spel jag redan nämt och jag bara behöver lägga in lite mer tid så säg till.

skulle vara bra med ett f2p eller åtminstonde med möjlighet att testa, så trial möjlighet om spelet är ett B2P eller subscription.

Destiny spelen går bort då sambon inte vill ha FPS.

så finns det ens något jag vill ha ute på marknaden?

Visa signatur

|Dator: | Phantek P400S | Ryzen 5900X | X570 Aorus Elite | RTX 3080 Ventus OC | Corsair 64gb DDR4 | x2 970 EVO 1Tb | Corsair HX 850i | AC Liquid Freezer II 280 |

Permalänk
Medlem

Fallout 76 släpps 14 november

Visa signatur

MB Gigabyte X570 I AORUS PRO RAM Corsair 16GB DDR4 3200MHz CL16 SSD Gigabyte AORUS NVMe Gen4 SSD 500GB CPU Ryzen 5 3600 GPU ASUS GeForce GTX 1660 Ti Chassi FD Node 202

Permalänk
Skrivet av nanne:

Fallout 76 släpps 14 november

För mig så faller det under FPS, plus att jag inte ser det som ett riktigt MMORPG, mer som en med bra multiplayer.

kommer definitivt spela det när det kommer, men inte som ersättning för ett MMORPG, mer för att det är ett fallout spel.

Visa signatur

|Dator: | Phantek P400S | Ryzen 5900X | X570 Aorus Elite | RTX 3080 Ventus OC | Corsair 64gb DDR4 | x2 970 EVO 1Tb | Corsair HX 850i | AC Liquid Freezer II 280 |

Permalänk

När jag fortfarande spelade MMORPG's och ville bryta av tristessen mellan content i WoW, någon gång under WotLK eller strax före, så spelade jag och en annan kille i guilden Runes of Magic istället. Det tyckte jag var kul, men höll ändå inte på med det så värst länge eftersom det gick åt för mycket tid till två MMORPG's och fick helt enkelt välja mellan det ena eller det andra.

Visa signatur

Dator: ja
Tillbehör: ja

Permalänk
Lego Master

Star Wars: The Old Republic (SWTOR) är ju free to play nuförtiden, så vitt jag vet? Det var längesen jag lirade, men om man gillar Star Wars är det vad som erbjuds. ^^

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Medlem

ESO och Swtor är väl de mer polerade MMO som fortfarande får utveckling båda har ganska bra story men det var ett tag sen jag spelade Swtor och ESO.

Edit Crafting är nästan alltid värdelöst i MMO.

Visa signatur

i5 10600K, Z490 Tomahawk, Corsair RMX750, GTX 1060 6GB

Permalänk
Medlem

@alex_farnstrom: Slänger ur lite titlar jag provat (i varierande grad och nöje):
Warframe
Dragons prophet
elder scrolls online
AION
Arche Age
Adventure Quest Worlds (basic, men roligt och humoristiskt)

Visa signatur

CPU: R7 5800X3D | GPU: XFX 6900XT Merc 319 | MB: Gigabyte X570 PRO-I| RAM: 2x16 Corsair LPX@3600MHz CL18|Cooling: Scythe Ninja 5 (Noctua A12x25)|PSU: Corsair SF750|SSD: Samsung 970 EVO Plus 1TB + Corsair MP510 4TB + Samsung 850 EVO 2TB + Samsung 850 PRO 2TB|CASE:NR200P

Permalänk

Köpte ESO för några veckor sedan, helt ok. Dock så är det mer singleplayer med konstiga NPC:er som springer omkring.

Du kan dock inte ha ändra din class så enkelt, typ gå DPS till Tank, det kostar 21000gold att få en respec. Så jag kör det inte seriöst då jag inte vill levela som en tank eller healer, och det kommer att ta ett tag innan jag kommer till slutet, då jag kan börja köra dungeons/raids. Då jag inte vill köra som en DPS, körde healer i WoW som var kul, tänkte pröva tank i ESO, men vill inte spendera 21000gold för att testa.

Annars så finns det inte så mycket.

Jag holler dock koll på TheLazyPeon https://www.youtube.com/channel/UCE-f0sqi-H7kuLT0YiW9rcA som kollar på alla MMO, så du kan kolla runt där och se om det finns något. Själv har jag inte hittat ett bra MMO för att ersätta WoW.

Permalänk
Skrivet av Shudnawz:

Star Wars: The Old Republic (SWTOR) är ju free to play nuförtiden, så vitt jag vet? Det var längesen jag lirade, men om man gillar Star Wars är det vad som erbjuds. ^^

Skrivet av Anders9110:

ESO och Swtor är väl de mer polerade MMO som fortfarande får utveckling båda har ganska bra story men det var ett tag sen jag spelade Swtor och ESO.

Edit Crafting är nästan alltid värdelöst i MMO.

är en del som säger att Swtor är ett P2W, testade väldigt kort i för länge sen.
hur ser det ut nu?

men låter intressant, kanske värt att testa igen.

Visa signatur

|Dator: | Phantek P400S | Ryzen 5900X | X570 Aorus Elite | RTX 3080 Ventus OC | Corsair 64gb DDR4 | x2 970 EVO 1Tb | Corsair HX 850i | AC Liquid Freezer II 280 |

Permalänk
Medlem

Det enda som behövs kanske skulle kunna vara att ta det lite lugnare i WoW?
Måste du raida HC? Kanske räcker att byta till ett mer casual guild?
Man MÅSTE inte göra allt för att bli så bra som möjligt. Försök istället ta det långsammare ett tag.

Permalänk
Medlem

Black desert var skoj, men jag var ensam i min vänkrets med att spela så det tog slut. Om du spelar tillsammans med din tjej är det nog roligare. Bra och dynamiskt stridssystem som är roligt.

Visa signatur

Das Haus, det bästa inom House.

| Asrock X670 SL | Ryzen 7800X3D | 32GB 6000mhz CL30 | Radeon 6950XT Red Devil | Kingston KC3000 2tb M.2 | 20tb+ HDD | Dell UP3017 30" 2560x1600 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av alex_farnstrom:

är en del som säger att Swtor är ett P2W, testade väldigt kort i för länge sen.
hur ser det ut nu?

men låter intressant, kanske värt att testa igen.

Swtor är inte riktigt F2P du måste prenumerera för att låsa upp allt innehåll men bas spelet är F2P dock så behöver du inte betala något mer än prenumerationen då alla Cash item var kosmetika när jag spelade.

Visa signatur

i5 10600K, Z490 Tomahawk, Corsair RMX750, GTX 1060 6GB

Permalänk
Skrivet av m4gnify:

Det enda som behövs kanske skulle kunna vara att ta det lite lugnare i WoW?
Måste du raida HC? Kanske räcker att byta till ett mer casual guild?
Man MÅSTE inte göra allt för att bli så bra som möjligt. Försök istället ta det långsammare ett tag.

Satt och funderade på det, har typ två månader kvar av min prenumeration, se om det är så att jag kan ta ett steg bakåt och hitta något roligt i spelet igen, känner bara att jag gjort allt (som är intressant för mig, samlar inte pets och är inte intresserad av PVP).
ska ge mig på att långsamt levla en karaktär igenom storyn och se hur det är.

men är lite också att man tröttnat lite på systemet, känns att bara trycka på fem knappar och klart, man kan allt, utforskat det mesta, enda kvar som utmanar på något sätt just nu är heroic raiding, kom aldrig riktigt in i mythic dungeons, dungeons för mig har alltid varit mer en väg till gear än något annat.

känner att jag nog behöver en paus från världen etc, sitter och simmar, leker med PTR etc för optimal rotation etc, och det tar för mycket tid, har tidigare försökt med att dra ner lite, men hamnar tillbaka i raiding oavsett, så känner att ett avbrott blir ett bättre val än att bara dra ner.

Visa signatur

|Dator: | Phantek P400S | Ryzen 5900X | X570 Aorus Elite | RTX 3080 Ventus OC | Corsair 64gb DDR4 | x2 970 EVO 1Tb | Corsair HX 850i | AC Liquid Freezer II 280 |

Permalänk
Lego Master
Skrivet av alex_farnstrom:

är en del som säger att Swtor är ett P2W, testade väldigt kort i för länge sen.
hur ser det ut nu?

men låter intressant, kanske värt att testa igen.

P2W gäller väl egentligen bara om du ska spela PVP eller arenor eller whatnot. Om man mysquestar och bara knatar runt i världen för att uppleva den, så tror jag inte P2W gäller.

Personligen har jag väldigt sällan brytt mig om att det faktiskt finns andra spelare i MMORPGs, det som lockar för mig är att det oftast är väldigt stora världar, och replay-värdet ur ett singleplayer-perspektiv är helt OK (olika raser/klasser/faktioner).

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Skrivet av kokkojambo:

Black desert var skoj, men jag var ensam i min vänkrets med att spela så det tog slut. Om du spelar tillsammans med din tjej är det nog roligare. Bra och dynamiskt stridssystem som är roligt.

har typ bara en timme inne i spelet än så länge, så har ingen stor uppfattning av spelet själv.
hur ser endgame ut i Black desert?

Visa signatur

|Dator: | Phantek P400S | Ryzen 5900X | X570 Aorus Elite | RTX 3080 Ventus OC | Corsair 64gb DDR4 | x2 970 EVO 1Tb | Corsair HX 850i | AC Liquid Freezer II 280 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av alex_farnstrom:

Satt och funderade på det, har typ två månader kvar av min prenumeration, se om det är så att jag kan ta ett steg bakåt och hitta något roligt i spelet igen, känner bara att jag gjort allt (som är intressant för mig, samlar inte pets och är inte intresserad av PVP).
ska ge mig på att långsamt levla en karaktär igenom storyn och se hur det är.

men är lite också att man tröttnat lite på systemet, känns att bara trycka på fem knappar och klart, man kan allt, utforskat det mesta, enda kvar som utmanar på något sätt just nu är heroic raiding, kom aldrig riktigt in i mythic dungeons, dungeons för mig har alltid varit mer en väg till gear än något annat.

känner att jag nog behöver en paus från världen etc, sitter och simmar, leker med PTR etc för optimal rotation etc, och det tar för mycket tid, har tidigare försökt med att dra ner lite, men hamnar tillbaka i raiding oavsett, så känner att ett avbrott blir ett bättre val än att bara dra ner.

sitter du och simmar samt kör ptr för att raida heroic? känns ju aningen överdrivet, mythic kan jag ha lite förståelse om man vill maximera sin dps i dock...

Jag slutade raida i wotlk, sen dess har jag bara glidit runt och gjorde de jag tycker är kul, lite bgs, samla tmog, levla osv om man inte raidar så blir spelet inte lika tidskrävande, visst kan jag sakna raidandet men då hoppar jag in i en pug och efter 2 bossar inser jag igen hur trist det var...

Visa signatur

Citera om du vill ha svar :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av alex_farnstrom:

har typ bara en timme inne i spelet än så länge, så har ingen stor uppfattning av spelet själv.
hur ser endgame ut i Black desert?

Slutade med wow i BFA då jag kände att jag inte vill sitta och göra deras Azerite och PVP quester som man får göra.
Vill mest ha som det var förr mellan World of Warcraft och Wrath of the Lich King.
Spelar Guild Wars 2 och Final Fantasy Online nu och tycker att de två är grymma dock kostar Final Fantasy Online samma summa i månaden som WoW.

Permalänk
Skrivet av Pelle:

sitter du och simmar samt kör ptr för att raida heroic? känns ju aningen överdrivet, mythic kan jag ha lite förståelse om man vill maximera sin dps i dock...

Jag slutade raida i wotlk, sen dess har jag bara glidit runt och gjorde de jag tycker är kul, lite bgs, samla tmog, levla osv om man inte raidar så blir spelet inte lika tidskrävande, visst kan jag sakna raidandet men då hoppar jag in i en pug och efter 2 bossar inser jag igen hur trist det var...

varit mycket simmande i BFA, gick från guild top dps i legion, ner till att ha svårt att hålla mig i top 10, (spelar shaman) så blivit massa vridande och vändande.
PTR har varit mycket för att se förändringarna som kommer, börja känna av ny rotation etc, är lite overkill, men varit ett sätt för mig att hålla intresset uppe.

Skrivet av ExcZist:

Slutade med wow i BFA då jag kände att jag inte vill sitta och göra deras Azerite och PVP quester som man får göra.
Vill mest ha som det var förr mellan World of Warcraft och Wrath of the Lich King.
Spelar Guild Wars 2 och Final Fantasy Online nu och tycker att de två är grymma dock kostar Final Fantasy Online samma summa i månaden som WoW.

har tittat på final fantasy online, funderar på att ge mig på det med start edition, för att få en känsla av hur det är en bit upp i allt, se om man kan övertala sambon, hon skulle vilja ha ett utan månadskostnad för att slippa känna att hon betalar för något hon inte spelar.

Visa signatur

|Dator: | Phantek P400S | Ryzen 5900X | X570 Aorus Elite | RTX 3080 Ventus OC | Corsair 64gb DDR4 | x2 970 EVO 1Tb | Corsair HX 850i | AC Liquid Freezer II 280 |

Permalänk
Inaktiv

Inte kört något MMO sedan WoW, men håller ögonen på en uppföljare till spelet jag gick till efter EQ, Dark Ages of Camelot, som får en uppföljare, Camelot Unchained.

Release verkar vara om ett tag dock..

Permalänk

vad är folks inställning till guild wars 2?

Visa signatur

|Dator: | Phantek P400S | Ryzen 5900X | X570 Aorus Elite | RTX 3080 Ventus OC | Corsair 64gb DDR4 | x2 970 EVO 1Tb | Corsair HX 850i | AC Liquid Freezer II 280 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av alex_farnstrom:

varit mycket simmande i BFA, gick från guild top dps i legion, ner till att ha svårt att hålla mig i top 10, (spelar shaman) så blivit massa vridande och vändande.
PTR har varit mycket för att se förändringarna som kommer, börja känna av ny rotation etc, är lite overkill, men varit ett sätt för mig att hålla intresset uppe.
har tittat på final fantasy online, funderar på att ge mig på det med start edition, för att få en känsla av hur det är en bit upp i allt, se om man kan övertala sambon, hon skulle vilja ha ett utan månadskostnad för att slippa känna att hon betalar för något hon inte spelar.

Då borde väl Guild Wars 2 kunna vara värt att prova på, det är ju "Play for free" med vissa begränsningar mot ett köpt konto.
https://account.arena.net/register?alt=gw2&cid=93:5::::Global:40:::

Visa signatur

Tower: ace Battle IV | CPU AMD Phenom II X2 BE unlocked 4cores@3,2GHz | RAM 8GB DDR2@800MHz | MB ASUS M4A785-M | GFK AMD Radeon HD 6850 1GB | HDD Kingston SSD Now 60GB (/) Seagate 2TB(/home) | OS Ubuntu 20.04 LTS
-Numera titulerad: "dator-hipster" då jag har en AMD GPU och dessutom kör Linux.

Permalänk

Maplestory 2 har launch idag kl 7, värt att testa om du tyckte om WoW.
Det är gratis och det finns en del svenska guilder som kan hjälpa till.
Eftersom du verkar vilja spela med din sambo så har jag sett att det är väldigt många tjejer som tycker om spelet pga grafik mm.

Permalänk
Skrivet av UrbanHazard:

Maplestory 2 har launch idag kl 7, värt att testa om du tyckte om WoW.
Det är gratis och det finns en del svenska guilder som kan hjälpa till.
Eftersom du verkar vilja spela med din sambo så har jag sett att det är väldigt många tjejer som tycker om spelet pga grafik mm.

tror det är lite för "tecknat" min min smak, och tjejen var med och slogs med mig om top DPS i heroic XD

Visa signatur

|Dator: | Phantek P400S | Ryzen 5900X | X570 Aorus Elite | RTX 3080 Ventus OC | Corsair 64gb DDR4 | x2 970 EVO 1Tb | Corsair HX 850i | AC Liquid Freezer II 280 |

Permalänk
Skrivet av krigelkorren:

Då borde väl Guild Wars 2 kunna vara värt att prova på, det är ju "Play for free" med vissa begränsningar mot ett köpt konto.
https://account.arena.net/register?alt=gw2&cid=93:5::::Global:40:::

såg att de hade ett free to play grund paket, ska definitivt kolla över det, bra att få prova en del innan man köper, inte för att det är jättedyrt att köpa, men ändå värt att kolla på, så ska slänga in det ikväll och kolla på det, se om sambon tycker det ser intressant ut också.

Visa signatur

|Dator: | Phantek P400S | Ryzen 5900X | X570 Aorus Elite | RTX 3080 Ventus OC | Corsair 64gb DDR4 | x2 970 EVO 1Tb | Corsair HX 850i | AC Liquid Freezer II 280 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av alex_farnstrom:

vad är folks inställning till guild wars 2?

Har spelat lite Guild Wars 2, tyckte spelet var rätt så skoj, vi var två kompisar som köpte tillsammans men spelet höll inte fast mig riktigt. Kan ha varit jag bara som inte tyckte om det, men rekommenderar att man testar på det iallafall! Det kändes, enligt mig, väldigt annorlunda från WoW!

Visa signatur

CPU [Ryzen 7 3800XT] GPU [Red Devil RX 5700 XT 8GB]
PSU [Antec HCG Gold 750W]
MOBO [MSI B550-A Pro]
Chassi [Phanteks Entoo Pro M]

Permalänk
Medlem

@alex_farnstrom: Tog själv en paus från wow för att testa GW2 och gillar det starkt hittills, men har inte spelat överdrivet mycket i maxlevel. Känns tillräckligt annorlunda från wow för att vara en ny upplevelse och tyckte det var mycket roligare att questa än i wow. Det har liknande grundläggande spelsätt och känns "välpolerat"/välgjort till skillnad från visa andra spel som nämnts tidigare (t.ex. black desert) vilka jag upplever som svåra att komma in när man är van vid kvalitén samt spelsättet som Blizzard erbjuder.

Dock kan tilläggas att jag tycker det känns som man måste lägga lite pengar på det då och då, för att få t.ex. snygg utrustning eller låsa upp expansions, men den totala kostnaden är i jämförelse med wow väldigt mycket lägre i min erfarenhet hittills

Visa signatur

AMD 6900XT - AMD 5800X3D - 32gb @3600Mhz

Permalänk
Medlem

Passar på att tipsa om ett framtida MMORPG (under utveckling) jag själv är grymt intresserad av samt har backat via Kickstarter.

https://www.ashesofcreation.com/

Releasen är inte närstående men alphatestningen är igång, dock är den inte öppen men kommer att att öppnas upp i slutet av de olika testfaserna för alla.

Kickstarter videon som beskriver visionen bra.
https://www.youtube.com/watch?v=Vut1tIsfoww&t

Alpha One Gameplay som visar nuvarande implementation av hur combat systemet är "tänkt" (inget är klart).
https://www.youtube.com/watch?v=59ih84Xh5E8

Visa signatur

Asus X370 Rog Crosshair VI Hero | Ryzen 7 3700X | Noctua NH-D15 | G.skill TridentZ RGB 2x8GB CL16 3600 | Sapphire RX Vega 56 | Samsung EVO 500GB | Fractal Design C | Supernova G3 850W | AOC Q3279VWFD8 |

Permalänk
Skrivet av Fetkoala:

@tethir: Tog själv en paus från wow för att testa GW2 och gillar det starkt hittills, men har inte spelat överdrivet mycket i maxlevel. Känns tillräckligt annorlunda från wow för att vara en ny upplevelse och tyckte det var mycket roligare att questa än i wow. Det har liknande grundläggande spelsätt och känns "välpolerat"/välgjort till skillnad från visa andra spel som nämnts tidigare (t.ex. black desert) vilka jag upplever som svåra att komma in när man är van vid kvalitén samt spelsättet som Blizzard erbjuder.

Dock kan tilläggas att jag tycker det känns som man måste lägga lite pengar på det då och då, för att få t.ex. snygg utrustning eller låsa upp expansions, men den totala kostnaden är i jämförelse med wow väldigt mycket lägre i min erfarenhet hittills

jag vågar inte fundera på hur mycket jag lagt på wow vid det här laget, expansioner, subscription, tokens.... O.o

gamla guild wars var väll väldigt pvp riktat?
hur är nya, måste man ha pvp eller är det något man slår igång typ?

Visa signatur

|Dator: | Phantek P400S | Ryzen 5900X | X570 Aorus Elite | RTX 3080 Ventus OC | Corsair 64gb DDR4 | x2 970 EVO 1Tb | Corsair HX 850i | AC Liquid Freezer II 280 |

Permalänk
Skrivet av Kenta42:

Passar på att tipsa om ett framtida MMORPG (under utveckling) jag själv är grymt intresserad av samt har backat via Kickstarter.

https://www.ashesofcreation.com/

Releasen är inte närstående men alphatestningen är igång, dock är den inte öppen men kommer att att öppnas upp i slutet av de olika testfaserna för alla.

Kickstarter videon som beskriver visionen bra.
https://www.youtube.com/watch?v=Vut1tIsfoww&t

Alpha One Gameplay som visar nuvarande implementation av hur combat systemet är "tänkt" (inget är klart).
https://www.youtube.com/watch?v=59ih84Xh5E8

har kollat på ashes, ser väldigt intressant ut, men de "tror" att det kommer komma i full release någon gång 2020, orkar inte vänta just nu XD

men ser fram imot när det kommer ut

Visa signatur

|Dator: | Phantek P400S | Ryzen 5900X | X570 Aorus Elite | RTX 3080 Ventus OC | Corsair 64gb DDR4 | x2 970 EVO 1Tb | Corsair HX 850i | AC Liquid Freezer II 280 |

Permalänk

Jag som spelst mycket wow fastnade direkt för "the division" finns många likheter, inte lika stort behov av grind.

Mvh Victor

Visa signatur

/ Victor