Jag är sugen på att köpa nå bluetooth-hörlurar att ha till vardags då jag insett att det är väldigt skönt att slippa sladdar!
Jag har kikat på Plattan 2 BT, och dessa verkar ju ganska bra enligt recensioner. Har även sett Urbanista Seattle wireless och dessa ser också intressanta ut, kanske inte så stor skillnad annat än sämre batteritid mot Plattan 2? Någon som har erfarenheter av dessa här kanske?
Några andra förslag på lurar kanske? Har väl inte direkt några höga krav annat än hyfsat ljud och batteritid för minst en dags lyssnande, dock skulle väl en mic där det hörs vad man säger vara trevligt om än det inte är hela världen om jag får skippa det. Om det skulle finnas lurar för över 1000kr som är mer prisvärda kan jag såklart lägga lite mer pengar.
Skippade faktiskt min ursprungsidé och köpte ett trådlöst headset till datorn istället. Det blev HyperX cloud flight för 1190kr, tycker dom är fantastiskt sköna och underbart att slippa sladd. Insåg att jag ändå sitter vid datorn för det mesta då jag lyssnar på musik så då blev det såhär istället
Skrivet av SpoketxD:
Egentligen vet jag ej om man skall försöka hålla en låg budget när det kommer till trådlösa lurar, man blir lätt besviken.
Om man har jättehöga krav på ljudet kan jag tänka mig att det är så, men om man kollar upp mot typ 3000kr så tycker jag att man får väldigt mycket premiumkänsla, typ Sony WH-1000XM2. Dock tycker jag såna lurar känns overkill till vardagslyssnande utan krav på brusreducering etc, även om det är jäkligt nice. Jag har egentligen inte provat vanliga trådlösa lurar i prisklassen jag letade efter men tycker det borde duga om man ser på recensionerna..
Skrivet av vidarvega:
XTZ har headphone Divine som jag tycker låter väldigt bra men kostar 1490 kr