Permalänk
Medlem

@Heymelon: Garanterat bäst att ringa dem.

Permalänk
Skrivet av Heymelon:

Hejsan!

När skickar ni era varor på dagen?
Jag lade en order imorse som som jag hade hoppats blev skickad idag, dock var jag tvungen att avbeställa en del utav ordern. Varan som är kvar (och i lager) står nu bara som bekräftad och jag är lite orolig att den blir bortglömd pga delavbeställningen jag gjorde.

Hej Heymelon!

Som SUMITOMO säger, bäst att ringa då status ändras hela tiden. Vi levererar så fort en lastbil är full, så fylls nästa på osv under hela dagen, sista brukar gå runt 19:00.

MVH/STefan

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem

Tänkte bara kommentera en fantastiskt välhanterad reklamation

Postar inte några detaljer, då det skulle kunna ge mindre nogräknade individer diverse uppslag för hur man kan utnyttja systemet, men stötte på ett smärre fel på en produkt jag beställt, och blev utan någon som helst diskussion totalt överkompenserad eller vad man ska kalla det, när jag bara bad om att få den felaktiga delen utbytt.

Ett särskilt tack till Markus i supporten, och de som ligger bakom de policies som gjorde det möjligt att sköta ärendet på sättet det sköttes

Visa signatur

Nu lurade jag dig att slösa bort ett par värdefulla sekunder av ditt liv på att läsa denna fullständigt poänglösa signatur!

Permalänk
Medlem

Dustin Home är absolut bäst när jag väl stöter på problem med produkter. Snabb respons och snabbt hanterat oftast. Tummen upp till Dustin Home, kommer nu och framöver att handla mer saker där.

Permalänk
Medlem

Kan inte mer än att hålla med, Dustin Home är helt överlägsna när det kommer till garantiärenden! Synd att dom är lite sega på att lägga upp nya produkter vid releaser. Stefan Langheden är klockren!

Inet är ett stort skämt när det kommer till den saken, där får man inte hjälp när man kontaktar supporten. Den kommer först när man skriver om skiten på prisjakt. Då kontaktar dom en ganska omgående. Komplett är inte mycket bättre där heller.

Visa signatur

7800X3D | 7900XTX Merc 310 Alphacool | ASUS B650E-F | G.Skill 6000Mhz 32GB CL30 | SN850X | EK Quantum custom loop | Be Quiet 900 Dremel Edition | ASUS Xonar STX + Sennheiser HD650 | Corsair RM1000x | Monitor: LG C2 42 | Nintendo Switch | TV: LG C1 65

Permalänk
Medlem

Har samma erfarenheter som ovan med Dustinhome, blir uppriktigt sagt lika förvånad varje gång någon kommer med ett klagomål, men det är klart att det går fel ibland, kan dock inte föreställa mig att det skulle vara några problem att få det löst. Har gjort allt som behövs och oftast en hel del till varenda gång jag har behövt hjälp med något.

Visa signatur

E det så?

Permalänk

Kul att se att så många är nöjda med oss. Som sagt ibland blir det fel men det är hur man löser det som räknas.
Är det något så når ni mig genom PM här på Swec om det är något ni vill att jag hjälpa till med.
MVH/Stefan

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk

Går ej att ändra fakturaadress

Skrivet av d-mart:

Ändra fakturaadress verkar inte heller gå, bara leveransadress.

Hej Dustin! Det ser ut att fortfarande vara ett problem. Min leveransadress är inte samma som min fakturaadress. Fakturaadressen på betalningsbekräftelsen mm. listar min förra adress, där jag inte bottt på många år.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Karate724:

Hej Dustin! Det ser ut att fortfarande vara ett problem. Min leveransadress är inte samma som min fakturaadress. Fakturaadressen på betalningsbekräftelsen mm. listar min förra adress, där jag inte bottt på många år.

Skickades från m.sweclockers.com

Hej Karate724!

Det kanske är bättre att du skickar ett PM på order osv så jag kan titta på det. Det är en del som spelar in tex var du är skriven på för adress, eller om du betalar med kort så måste det stämma överens med samma adress osv.

Skicka ett PM på vad som är du vill ha ändrat och vilken order det gäller så får jag kolla närmare på det.

MVH/STefan

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk

Gud va kult att ni har tid att sitta och svara på frågor här än på eran egen support.

Jag beställde en processor förra veckan på torsdag som fans i lager när jag beställde enligt hemsidan som ni sedan efter 3 dagar sedan skickar mail om ändrat leveransdatum. Står på hemsidan att ni skulle få in den 26/11 det är nu 29/11 och det står fortfarande samma sak på min order att ni ska få in processorn den 26/11 till lager.

Mina frågor är,
- Varför ändrar ni inte datum när ni inte har fått in den till lager än?
- Varför ljuger ni om att ni skickar den inom 48 timmar fortfarande? (Går man in och kollar på processorn så står det att ni skickar den inom 48 timmar nu.)

Permalänk
Skrivet av stefanfox:

Gud va kult att ni har tid att sitta och svara på frågor här än på eran egen support.

Jag beställde en processor förra veckan på torsdag som fans i lager när jag beställde enligt hemsidan som ni sedan efter 3 dagar sedan skickar mail om ändrat leveransdatum. Står på hemsidan att ni skulle få in den 26/11 det är nu 29/11 och det står fortfarande samma sak på min order att ni ska få in processorn den 26/11 till lager.

Mina frågor är,
- Varför ändrar ni inte datum när ni inte har fått in den till lager än?
- Varför ljuger ni om att ni skickar den inom 48 timmar fortfarande? (Går man in och kollar på processorn så står det att ni skickar den inom 48 timmar nu.)

Hej, självklart så prioriterar vi Sweclockers medlemmar
Skämt åsido så har jag svarat dig i ditt PM till mig som du kanske har sett.

Vi har som jag skrev till dig försökt att nå distributören gällande nytt status men vi har inte fått svar, senast igår så skickade vi en påminnelse så det verkar ligga längre tillbaka, kanske tullen eller något i importen som det väntas på.

Att det står kvar är för att det är den informationen vi fått tidigare, vi funderar på att ta bort den så den inte går att beställa ifall vi inte får något svar inom kort.

MVH/Stefan

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem

Jaha, Dustin Home har tydligen tyckt att det var OK att ta bort min inloggning och därmed hela orderhistoriken och alla chanser till garantiärenden utan förvarning/meddelanden till mig på förhand.

Hur tänkte man här?

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Medlem

@NodCommander: Har du kontaktat dem gällande detta innan du skrev här?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yonie:

@NodCommander: Har du kontaktat dem gällande detta innan du skrev här?

Japp. Fick svaret goddag yxskaft ungefär; att om jag hade orderbekräftelse sparad så kunde jag ta det via mejl.

Det är tydligen standard hos Dustin Home numera att ta bort "inaktiva" inloggningar, återigen, utan förvarning.

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Skrivet av NodCommander:

Japp. Fick svaret goddag yxskaft ungefär; att om jag hade orderbekräftelse sparad så kunde jag ta det via mejl.

Det är tydligen standard hos Dustin Home numera att ta bort "inaktiva" inloggningar, återigen, utan förvarning.

Hej, jag håller på att undersöka vad som hänt och vad det beror på. Har du möjlighet att skicka ett meddelande tilll mig via Sweclockers så jag kan identifiera ditt konto hos oss.
Det kan ha med GDPR att göra som gör det olagligt för oss att behålla personuppgifter hur länge som helst men jag skulle behöva dina kontouppgifter så jag kan undersöka.

MVH/Stefan

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Skrivet av NodCommander:

Japp. Fick svaret goddag yxskaft ungefär; att om jag hade orderbekräftelse sparad så kunde jag ta det via mejl.

Det är tydligen standard hos Dustin Home numera att ta bort "inaktiva" inloggningar, återigen, utan förvarning.

Skrivet av Dustin Home:

Hej, jag håller på att undersöka vad som hänt och vad det beror på. Har du möjlighet att skicka ett meddelande tilll mig via Sweclockers så jag kan identifiera ditt konto hos oss.
Det kan ha med GDPR att göra som gör det olagligt för oss att behålla personuppgifter hur länge som helst men jag skulle behöva dina kontouppgifter så jag kan undersöka.

MVH/Stefan

Hej igen, det var som jag trode att pga GDPR som vi måste följa så är vi tvugna att inaktivera konton när de inte används på länge. Man kan dock alltid kontakta kundservice så att vi manuellt kan kolla upp garanti/reklamationsrätt och hantera ärendet, trots att web-kontot är inaktiverat. De behöver då som de förklarade ett orderbekräftelse, leveransbekräftelse eller något annat vi kan söka på då det inte längre går att söka på namn eller andra personuppgifter.

MVH/Stefan

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dustin Home:

Hej igen, det var som jag trode att pga GDPR som vi måste följa så är vi tvugna att inaktivera konton när de inte används på länge. Man kan dock alltid kontakta kundservice så att vi manuellt kan kolla upp garanti/reklamationsrätt och hantera ärendet, trots att web-kontot är inaktiverat. De behöver då som de förklarade ett orderbekräftelse, leveransbekräftelse eller något annat vi kan söka på då det inte längre går att söka på namn eller andra personuppgifter.

MVH/Stefan

"Tyvärr" har jag bytt e-post för ett tag sedan och har inte kvar några sådana bekräftelser, oavsett om dom kom till det gamla eller nya kontot så brukar jag inte spara dessa utan har allt på e-handlarens hemsida; det är halva poängen med näthandel. Att slippa spara kvitton som försvinner eller tynar bort.

Jag kan absolut förstå att man ska följa GDPR, men det ska nog inte vara allt för krångligt att skicka automatiserade varningsmedelanden till e-post adresser knutna till konton innan de tas bort så att man kan stoppa inaktiveringen om den inte är önskad.

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Skrivet av NodCommander:

"Tyvärr" har jag bytt e-post för ett tag sedan och har inte kvar några sådana bekräftelser, oavsett om dom kom till det gamla eller nya kontot så brukar jag inte spara dessa utan har allt på e-handlarens hemsida; det är halva poängen med näthandel. Att slippa spara kvitton som försvinner eller tynar bort.

Jag kan absolut förstå att man ska följa GDPR, men det ska nog inte vara allt för krångligt att skicka automatiserade varningsmedelanden till e-post adresser knutna till konton innan de tas bort så att man kan stoppa inaktiveringen om den inte är önskad.

Kan inte mer än hålla med dig. Personligen så förstod jag att det skulle bli problem så fort jag hörde om GDPR det kommer på sikt att motverka sitt syfte i många fall. GDPR gör att kunders uppgifter inte får sparas om det inte finns särskilda skäl för det, det räcker inte med att säga att det är för att kunden ska ha sitt kvitto tillgängligt då det är en värdehandling och egentligen är kundens ansvar att visa vid tex en reklamation eller stöld osv.
Vi har aldrig haft problem med detta tidigare och kunder har kunnat ringa till oss och vi har haft uppgifterna i vår databas men som sagt det kommer bli mer och mer problem med detta framöver när fler och fler uppgifter tas bort, det gäller inte bara Dustin utan det kommer att ske överallt.
Vi har skickat ut information till samtliga konton kring detta men om du bytt e-post så förstår jag att du inte fått det, vi behöver få den informationen att du byter e-post om vi ska kunna skicka ut information som når dig.

Längst ner på samtliga av våra sidor kan du läsa mer om integritetspolicyn, där framgår vad vi får och inte får göra enlig lag vilket är tvingande för oss.

MVH/Stefan

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dustin Home:

Kan inte mer än hålla med dig. Personligen så förstod jag att det skulle bli problem så fort jag hörde om GDPR det kommer på sikt att motverka sitt syfte i många fall. GDPR gör att kunders uppgifter inte får sparas om det inte finns särskilda skäl för det, det räcker inte med att säga att det är för att kunden ska ha sitt kvitto tillgängligt då det är en värdehandling och egentligen är kundens ansvar att visa vid tex en reklamation eller stöld osv.
Vi har aldrig haft problem med detta tidigare och kunder har kunnat ringa till oss och vi har haft uppgifterna i vår databas men som sagt det kommer bli mer och mer problem med detta framöver när fler och fler uppgifter tas bort, det gäller inte bara Dustin utan det kommer att ske överallt.
Vi har skickat ut information till samtliga konton kring detta men om du bytt e-post så förstår jag att du inte fått det, vi behöver få den informationen att du byter e-post om vi ska kunna skicka ut information som når dig.

Längst ner på samtliga av våra sidor kan du läsa mer om integritetspolicyn, där framgår vad vi får och inte får göra enlig lag vilket är tvingande för oss.

MVH/Stefan

Självklart, är det så att ni skickat och jag missat att byta den e-post bunden till mitt Dustin-konto så är det så klart mitt fel. Det är det ingen tvekan om.

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Hedersmedlem

Beställde några saker fredag morgon från Dustin som företag. Gick iväg först idag, kommer i morgon tisdag om PostNord sköter sig.
Verkar mer regel än undantag numera. Tycker ni ska ändra er skrivning om leveranstid.
Jag började med Dustin eftersom ni alltid levererade samma dag men nu är det ofta inte så längre, trist.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Skrivet av MultiMan:

Beställde några saker fredag morgon från Dustin som företag. Gick iväg först idag, kommer i morgon tisdag om PostNord sköter sig.
Verkar mer regel än undantag numera. Tycker ni ska ändra er skrivning om leveranstid.
Jag började med Dustin eftersom ni alltid levererade samma dag men nu är det ofta inte så längre, trist.

Skickades från m.sweclockers.com

Hej MultiMan, har du möjlighet att återkoppla kring ordernummer på ordern så kan jag se vad förseningen beror på?

MVH/Stefan

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Dustin Home:

Hej MultiMan, har du möjlighet att återkoppla kring ordernummer på ordern så kan jag se vad förseningen beror på?

MVH/Stefan

Har skickat för några dagar sedan.

Eftersom leveransen blev försenad så står jag nu idag och ska byta diskar. Vad ser jag då? Jo, beställde två identiska Sata SSD, men ni har skickat en mSata och en vanlig Sata. Åkt 5 mil i onödan. Dustin är definitivt inte lika pålitliga som tidigare.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Skrivet av MultiMan:

Har skickat för några dagar sedan.

Eftersom leveransen blev försenad så står jag nu idag och ska byta diskar. Vad ser jag då? Jo, beställde två identiska Sata SSD, men ni har skickat en mSata och en vanlig Sata. Åkt 5 mil i onödan. Dustin är definitivt inte lika pålitliga som tidigare.

Skickades från m.sweclockers.com

Hej Multiman, det är den där Murphys lag som varit i farten verkar det som.
Förseningen verkar bero på en felsortering och någonting har hänt med paketet vilket har gjort att man packat om paketet vilket säkert kan ha med den felaktiga disken att göra, hur vet jag ännu inte men det syns att något har skett i loggarna som de försökt att åtgärda.

Jag har skickat två nya diskar till dig av rätt sort som är på väg straxt, du behöver inte returnera något så blir det lite smidigare.
Beklagar strulet.

MVH/Stefan

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Skrivet av Dustin Home:

Hej Multiman, det är den där Murphys lag som varit i farten verkar det som.
Förseningen verkar bero på en felsortering och någonting har hänt med paketet vilket har gjort att man packat om paketet vilket säkert kan ha med den felaktiga disken att göra, hur vet jag ännu inte men det syns att något har skett i loggarna som de försökt att åtgärda.

Jag har skickat två nya diskar till dig av rätt sort som är på väg straxt, du behöver inte returnera något så blir det lite smidigare.
Beklagar strulet.

MVH/Stefan

Hej

Hej igen, hörde att du ringde in, diskarna var givetvis gratis från vår sida pga strulet.

MVH/Stefan

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Dustin Home:

Hej

Hej igen, hörde att du ringde in, diskarna var givetvis gratis från vår sida pga strulet.

MVH/Stefan

Jo, fick reda på det efter jag avbeställt. Stort tack i vilket fall. Nu väntar jag bara på återaktivering av den ordern samt skickande av en ny, större SSD, men än har ingenting hänt. Hoppas det blir av idag. Trodde att ni fixade sådant direkt (samtalet var nog strax innan 10) så man kan lägga ärendet åt sidan, det lät så på telefon iaf.

Kan ju vara av allmänintresse att veta handläggningstider när man ringer in ordrar eller gör ändringar..

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Skrivet av MultiMan:

Jo, fick reda på det efter jag avbeställt. Stort tack i vilket fall. Nu väntar jag bara på återaktivering av den ordern samt skickande av en ny, större SSD, men än har ingenting hänt. Hoppas det blir av idag. Trodde att ni fixade sådant direkt (samtalet var nog strax innan 10) så man kan lägga ärendet åt sidan, det lät så på telefon iaf.

Kan ju vara av allmänintresse att veta handläggningstider när man ringer in ordrar eller gör ändringar..

I princip är alla ärenden man skapar klara när man lägger på luren med kunden men sen finns det en del annat som styr. Exempelvis så har lagret olika bryttider när paket och pallar ska levereras till olika länder som kan påverka när man får information om kollinummer osv.

Det som också kan påverka leveranstider är om något fel sker hos oss eller hos transportör, fel vid packbord, trasiga varor osv.
Finns varan i lager så ska det normalt inte vara några problem att få iväg det, men som sagt saker kan alltid hända som man inte kan förutse. Det är givetvis något vi följer upp noggrant för att undvika fel som beror på oss själva.

MVH/Stefan

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Hedersmedlem

Vill avsluta med att samtliga inblandande hos Dustin har varit odelat tillmötesgående och trevliga och det gör mycket för humöret när saker går snett. Så, skulle det krångla för någon annan, tveka inte att ringa in till kundtjänst.

En av de stora fördelarna med Dustin, en livs levande och personlig kundtjänst utan långa väntetider. Inte dåligt för en företagsgrupp i tiomiljardersklassen.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk

Reklamation drar ut på tiden

Jag hittade den här tråden när jag kände mig lite gnällig men ska försöka att inte låta det skina igenom allt för mycket
Morgonen började utan kaffe och tända lampor i huset när alarmet ringde, min Telldus Znet v2 var stendöd och jag började reflektera över mina val att automatisera hela huset med en enda produkt som hjärta.

Kontaktade er och fick en retursedel 2019-06-14
Packade och skickade så att ni hade den igen 2019-06-24
Ni fick godkänt av Telldus 2019-07-8, och skickade den till dom utgår jag från.

So far so good, bortsett från att jag fick kontakta supporten för att se vad som hade hänt i ärendet efter att ha sett hur "Senast ändrat" datumet ändrades ett par gånger utan annan information än att det hade hänt något i alla fall.

Men sen dess har det inte hänt något, egentligen är det väl Telldus jag ska gnälla på men så köpte jag å andra sidan inte något i deras butik utan hos er. Värst av allt är att jag eventuellt bara väntar på en faktura och beskedet att det inte täcks av garantin.

Tänker ibland att jag bara skulle köpt en ny och tagit den relativt låga kostnaden så hade jag sluppit mycket bekymmer, men så blir jag gnällig igen och tänker att det betyder ju faktiskt att jag mer eller mindre inte har någon garanti eftersom jag ytterst sällan köper saker jag kan vara utan i flera månader om dom går sönder.

Permalänk
Medlem

Tack för trevligt bemötande idag. Hade beställt lite varor varav 1 förpackning som saknade innehåll. Fick en ny (med förhoppningsvis innehåll den här gången) utan problem.

Visa signatur

🖥️:Phanteks Evolv X | Ryzen 7 5800X3D | Noctua nh-d15 chromax.black | 8x Noctua NF-P14s Redux 1500 | Gigabyte x470 Aorus Gaming 7 Wifi | Kingston Renegade 32Gb 3600Mhz | Samsung 990 Pro | ASUS TUF 3080 12Gb | Cougar CM 700W | Acer XB27HU | Mionix Naos QG | CM Storm QuickFire TK MX Blue |

"Bättre bli motbevisad - än förklarad skyldig"

Permalänk
Skrivet av FakedReality:

Jag hittade den här tråden när jag kände mig lite gnällig men ska försöka att inte låta det skina igenom allt för mycket
Morgonen började utan kaffe och tända lampor i huset när alarmet ringde, min Telldus Znet v2 var stendöd och jag började reflektera över mina val att automatisera hela huset med en enda produkt som hjärta.

Kontaktade er och fick en retursedel 2019-06-14
Packade och skickade så att ni hade den igen 2019-06-24
Ni fick godkänt av Telldus 2019-07-8, och skickade den till dom utgår jag från.

So far so good, bortsett från att jag fick kontakta supporten för att se vad som hade hänt i ärendet efter att ha sett hur "Senast ändrat" datumet ändrades ett par gånger utan annan information än att det hade hänt något i alla fall.

Men sen dess har det inte hänt något, egentligen är det väl Telldus jag ska gnälla på men så köpte jag å andra sidan inte något i deras butik utan hos er. Värst av allt är att jag eventuellt bara väntar på en faktura och beskedet att det inte täcks av garantin.

Tänker ibland att jag bara skulle köpt en ny och tagit den relativt låga kostnaden så hade jag sluppit mycket bekymmer, men så blir jag gnällig igen och tänker att det betyder ju faktiskt att jag mer eller mindre inte har någon garanti eftersom jag ytterst sällan köper saker jag kan vara utan i flera månader om dom går sönder.

Hej,
Tyvärr har jag missat detta inlägg. Kan du PMa mig så får jag se, normalt sätt så skall alla ärenden följas upp per automatik om allt gått rätt till men ibland blir det så klart fel av någon anledning. PMa mig med returnummer eller liknande så tittar jag på det så vi löser det på en gång. MVH/Stefan

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin