Bilder på ditt senaste inköp (2018) [inga produktbilder]

Permalänk
Medlem
Skrivet av orig_rejser:

Ekfat för min del. Calvados var för sliskig. Ekfat har jag kört i 3 år snart

Romfat ska det vara. Tycker ekfat och calvados inte var mycket att hänga i granen.

Visa signatur

Dator: Ryzen 7 3700X@Stock | X570 AORUS ELITE | G.Skill 16GB 3600MHz CL16 | ASUS 3080 TUF V2 NON-OC

Permalänk
Medlem

Ursäktar för dålig bild! Men sjukt nöjd med resultatet

Link och Ganon.

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Corsair H115i Pro | i9 10850k | ASUS ROG STRIX Z490-H | Corsair LPX 3000MHz 32GB | Asus RX 6800 XT TUF OC | Asus XG279Q | Corsair RM750X | Varmilo VA88M | Razer Viper Ultimate |

Permalänk
Medlem

Fallout 76

En dag försenad från Frankrike men men

Permalänk
Medlem
Skrivet av 220volt:

Ursäktar för dålig bild! Men sjukt nöjd med resultatet
https://imgur.com/wUqJxCD.jpg
Link och Ganon.

grymma finns de fler liknande? o vart hittar man då dessa?

Visa signatur

Chassi*fractal design define C* *Nätaggregat*EVGA Supernova G2 750W* *Grafikort*EVGA 1070 * *moderkort*MSI Z170A KRAIT GAMING 3X* *Ramminne*Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3000Mhz CL15 Vengeance LPX Svart* *Processor*Intel Core i7 6700K * *SSD*Samsung 850-Series EVO 500GB**SSD*WD 240GB ssd[B]

Permalänk
Medlem
Skrivet av drexler:

En dag försenad från Frankrike men men

http://i.imgur.com/424Zc8V.jpg

Unboxing på den tack!

Visa signatur

| LOUQE Ghost S1 mkIII | Intel i7 8700K | Asus Rog Strix Z370-i | Corsair 16Gb 3200MHz | nVidia RTX 3080 | Corsair SF750 | Extern Custom loop |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xquade:

grymma finns de fler liknande? o vart hittar man då dessa?

Jag köpte dessa här
https://www.juniqe.se

Och ramar från BGA Foto
https://www.bgafotobutik.se

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Corsair H115i Pro | i9 10850k | ASUS ROG STRIX Z490-H | Corsair LPX 3000MHz 32GB | Asus RX 6800 XT TUF OC | Asus XG279Q | Corsair RM750X | Varmilo VA88M | Razer Viper Ultimate |

Permalänk
Rekordmedlem

Eftersom det är dåligt med bilder tagna ute i mörkret och det faktiskt är mörkt ute nu för tiden så postar jag en bild på min dagsfärska lastkärra, det blev en Sunbee Montana Plus och jag var ju tvungen att montera den i alla fall så pass mycket att jag kunde cykla hem med den utan problem, det krävdes inga andra verktyg än en kniv för kartongöppningen så jag hade släpat på blocknycklar och insexnycklar förgäves så ryggsäcken fick provåka kärran så jag slapp ha den på ryggen, verktygen i den har också sällskap av 4 kilo nyköpta morötter
Reflexerna verkar fungera de också.

https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=4218516

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk

Äntligen är det [Nyctophobia] här, ser fram emot och få spela det på nästa brädspelsträff. Spelade det på GenCon tidigare i år och missade köpa det på plats.

Permalänk
Medlem

Ack så tråkigt att köpa, men kommer behövas när man snart flyttar hemifrån. Men fan vad den suger!

Med 45% på Singles Day + 300kr kupong i Wrapp blev priset 1073kr från 2499kr

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Rekordmedlem

Behövde provlasta min nyinköpta vagn så jag handlade bla 60 kilo kattsand att grunda med, totalt var det nog drygt 70 kilo grejer i vagnen när jag kom hem efter shoppingen. Vagnen funkade och höll...

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem

Blev ett hus faktiskt, riktigt glad och kan knappt vänta på tillträde
Fiber på g, kamin, fräsht och ganska renoverat. Bara att tapetsera lite och flytta in.

Visa signatur

"It is our attitude at the beginning of a difficult task which, more than anything else, will affect its successful outcome." - William James

Permalänk
Medlem

Vart varnad att hue var extremt lättberoende när man väl satt igång, och jo tack. Får väl ta och stämma in i kören, sitter nu här 2200:- fattigare, sneglar också på ett lightstrip kit bakom tv'n och då är vi ju uppe i exakt 3000:- nästan...men va fan, höst och vintermörkret blir ju mindre framträdande när man är hemma i alla fall

Började med E27 kitet:

Till detta behövdes även den gamla dassiga och extremt fula taklampan, som dessutom bjöd på fel sockel, bytas ut. Så vart ett besök hos Bauhaus, hyfsat billig och stilig, riktigt nöjd:

Tänkte att jag skulle nöja mig med det, men sen slog tanken att när jag ändå är igång så är det väl lika bra att göra något åt den trasiga IKEA grönö lampan som stod och samlade damm i fönstret, right? Sagt och gjort, kom fram till rätt snabbt att jag inte var ute efter något disco i fönstret utan vitt enbart, dimbart helst. Så det vart ett Hue dimmable light kit med 1 extra lampa:

Dimmern i sig är riktigt smidig, kände inget behov av att ha den i Hue-appen, vart bara omständligare då det verkar som att man inte kan ha den både i appen och använda controllern separat om man vill. Är antingen det ena eller det andra, dessutom försvinner ju lite av poängen med controllern om man inte använder den kände jag.

Plus 2st nya bordsalmpor från classe som reades ut för endast 75:- st, känns gedigna och är stiliga:

Så nu är det disco i min lilla etta dygnet runt... typ

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av pelleplu:

Köpte mig en tidig julklapp

Blev ett litet belysningskit också så man kan ser lite mer nu på vintern när det börjar bli mörkt.

Permalänk
Medlem

Sabaj A4 Class D 2x80W Amplifier med OLED display
USB, BT 4.2, Optisk ingång etc.

Ersätter Emotiva A100 + Schiit Modi DAC. kände för att testa kina-förstärkare och jämföra samt få ner storleken. Jag upplever inte sämre ljud och inställningsmöjligheterna med A4 är betydligt bättre med fjärr eller meny + knappar. OLED-displayen är dessutom grymt snygg.

Jag gav nästan 5 000 kr för Emotiva + Schiit och endast 1 350 kr för Sabaj A4 via Amazon och känner att det ändå är en uppgradering.

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt

Permalänk
Medlem

Permalänk
Medlem

Från stort och massa sladdar till till minimalt och lite sladdar. Vilket otroligt ljud Sonos Beam ger i från sig!

Visa signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Permalänk
Medlem

Woo, långhelg!

Visa signatur

"Some poor, phoneless fool is probably sitting next to a waterfall somewhere, totally unaware of how angry and scared he's supposed to be." - Duncan Trussell

Permalänk
Medlem

Dyr pingvinstång.
Tur man fick ett grafikkort och en SSD på köpet.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Livsnjutare 😎

Stillar Philips Hue begäret lite...

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Expertgissare
Skrivet av andreas_dock:

Stillar Philips Hue begäret lite...

https://i.imgur.com/d0VFnlo.jpg

Trevligt, själv har jag ingen möjlighet att ta mig till närmaste jula förens 5 tiden eller imorgon, tror inte det finns så mycket kvar då
Men gör inget, har snart två paket med hue att hämta ut när jag kommer hem

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon R9 380X -|- WD Black SN750 1TB

Permalänk
Medlem

Köpte en tidig julklapp till mig själv.

Visa signatur

PC: 5600X / 7800XT / 32 GB
FOTO: Sony a7R IIIa
Fotofolio \ flickr \ Mina Custom Gundam-modeller

Permalänk
Skrivet av mrqaffe:

Eftersom det är dåligt med bilder tagna ute i mörkret och det faktiskt är mörkt ute nu för tiden så postar jag en bild på min dagsfärska lastkärra, det blev en Sunbee Montana Plus och jag var ju tvungen att montera den i alla fall så pass mycket att jag kunde cykla hem med den utan problem, det krävdes inga andra verktyg än en kniv för kartongöppningen så jag hade släpat på blocknycklar och insexnycklar förgäves så ryggsäcken fick provåka kärran så jag slapp ha den på ryggen, verktygen i den har också sällskap av 4 kilo nyköpta morötter
Reflexerna verkar fungera de också.
https://i.imgur.com/DnbTE9K.jpg
https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=4218516

Vilken fin vagn! Hur kopplar man den på cykeln?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

vegavidar

Permalänk
Medlem

Mycket bra guide, rekommenderas!!

Visa signatur

MoBo: Asus Maximus XI Hero
CPU: Intel Core i9 9900K @ 5.1GHz + Asus Ryujin 360
RAM: Corsair Vengeance LPX DDR4 32GB @ 3600MHz
GPU: PowerColor RX 7800 XT Red Devil Ltd Edition | Monitor: Acer X38S
Chassi: Phanteks Evolv X + 3st Noctua NF-A14 iPPC | PSU: Corsair AX1200i

Permalänk
Medlem

PCIE adapter till 2,5 sata. Köpte fel, kommer nog till användning en dag.

msata 256GB, 2,5 adapter, ultra bay adapter. Inte vackert, men, det fungerar (kylflänsarna)

Nytt batteri, som inte sticker ut som en böld (och fungerar)...

Från i5-460m till i7-840qm (500kr). Nu fungerar vissa spel som de skall. Frakt från China till Sverige = 5 dagar. Sverige till Sälen = 2 veckor....för fan...

Dold text
Visa signatur

💻GPD WIN 1 Portable "3DFX" | 💻 CATICORN (22")Lappy | 💻Compaq Armada 1592 DT | 💻Thinkpad x240 Linux Mint |
🖥️Desktop | i9 10850k | Kraken X53 CPU |Trident Z 4000MHz 32GB RAM | PALIT RTX 3090 | BYKSKI AIO WC GPU | 3x NVME | 2x SSD | Kolink Stronghold Overseer |
💻IBM Thinkpad T42 | 32GB IDE SSD | 128MB RAM | Radeon 7500 | 14" |
Länk till över 20 års Egenkomponerad Musik

Permalänk
Medlem
Skrivet av UniMatrixZ:

Mycket bra guide, rekommenderas!!
https://i.imgur.com/loLvvEC.jpg

En guide i bokformat, fan vad klassiskt. Kommer ihåg hur mycket jag dreglade över de officiella WoW-guiderna. Stön. Nostalgiskt.

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk
Medlem

@Dreijer: Yesbox, har boken till Zelda BOTW också, mycket bra böcker.
Gjorda av Piggyback https://www.piggyback.com/en/

Visa signatur

MoBo: Asus Maximus XI Hero
CPU: Intel Core i9 9900K @ 5.1GHz + Asus Ryujin 360
RAM: Corsair Vengeance LPX DDR4 32GB @ 3600MHz
GPU: PowerColor RX 7800 XT Red Devil Ltd Edition | Monitor: Acer X38S
Chassi: Phanteks Evolv X + 3st Noctua NF-A14 iPPC | PSU: Corsair AX1200i

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av UniMatrixZ:

Mycket bra guide, rekommenderas!!
https://i.imgur.com/loLvvEC.jpg

Jag har inte spelat RDR2 ännu, men har funderat på det här med guider innan...
Spelar ni spelet för första gången när ni använder en guide ?, eller är det mer som en andra play-thru där man vill mer gå in på djupet och inte missa något?

Tänker att ha den som kompanjon när man spelar första gången måste vara en stor risk för spoilers?

Har tänkt att prova en guide nån gång, men aldrig riktigt vetat hur man skall använda dem...

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem

@andreas_dock: Just denna boken och andra jag läst från Piggyback är mycket bra skrivna för att undvika just spoilers.
Jag brukar inte använda boken första gången jag spelar igenom spelet, utan kanske mer att jag kikar på olika vapen etc.

Visa signatur

MoBo: Asus Maximus XI Hero
CPU: Intel Core i9 9900K @ 5.1GHz + Asus Ryujin 360
RAM: Corsair Vengeance LPX DDR4 32GB @ 3600MHz
GPU: PowerColor RX 7800 XT Red Devil Ltd Edition | Monitor: Acer X38S
Chassi: Phanteks Evolv X + 3st Noctua NF-A14 iPPC | PSU: Corsair AX1200i

Permalänk
Medlem

Fick bli lite nya spel
Varav Spider-man och Horizon Zero Dawn köptes nu under black week som det numera verkar kallas.
299 kr st kändes rätt prisvärt! LIte tilltryckt låda på Horizon, men nöjd ändå

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR