Permalänk

se sign, annars va de väl fint gjort

Permalänk
Medlem

Skulle se bättre ut med ett McDonalds märke istället för den där ryska grejen.. Skulle passa perfekt

Permalänk
Medlem

skäran och hammaren representerade hantverket och jordbruket eftersom Ryssland var ett fattigt land.

Fett snygg

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zie
Hakors nästa?

*Börjar planera*

Visa signatur

Det är trevligt att vara viktig, men det är viktigare att vara trevlig!

Permalänk
Medlem

Man borde göra ett solkors och se hur folket reagerar...

Visa signatur

[size="1"]Coder, Absynth Interactive
~ En köpt mod är knappt en mod alls ~ One software - one function(undvik bloat) ~[/size]

Permalänk

Folk borde lära sig ta skillnad på vissa utflippade grenar inom kommunismen, typ lenin- stalinkommunism. Den sanna kommunsimen, vars upphovsman Marx, handlar verkligen inte om att mörda 30-40 milijoner. Vill man veta avd riktigt kommunsim är är det bara sätta sig ner och läsa mannifestet.

Permalänk

xyron: Vill man förknippas med folkmord på 30 miljoner är det riktigt illa ställt. Tänk om!

Permalänk
Medlem

Najs xyron, det är väl den där du ska ha på birdie ?

Visa signatur

Intel I7 8700K|Corsair H100i V2|Asus Z370-H GAMING|16GB Corsair|ASUS GeForce GTX 1080 Strix|Samsung 960 EVO 256GB|Samsung 840 EVO 500GB|4TB Seagate Barracuda|Fractal Design Define R5|EVGA 750W PSU

Permalänk
Medlem

"If Karl, instead of writing a lot about capital, had made a lot of it, it would have been much better." - Karl Marx's Mother

Visa signatur

|Shuttle SN25P|AMD64 3500+|2Gb DDR 400MHz|36Gb 10k rpm SATA + 250Gb 7.5k rpm SATA|ATI Radeon 800XL 256Mb|NEC Dual Layer|

Permalänk
Medlem

Har cirkus kommit till swec.?

Permalänk
Medlem

lewl på alla som klagar

btw äckligt röd färg:P vet ej om man kan somna med den i rummet på natten..lär skina även om det är mörkt i rummet:P

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sitharion
Folk borde lära sig ta skillnad på vissa utflippade grenar inom kommunismen, typ lenin- stalinkommunism. Den sanna kommunsimen, vars upphovsman Marx, handlar verkligen inte om att mörda 30-40 milijoner. Vill man veta avd riktigt kommunsim är är det bara sätta sig ner och läsa mannifestet.

Kan du med handen på hjärtat säga att kommunism idag inte är folkmord? Hakkorset var en gång i tiden en accepterad symbol men med respekt för offrerna i ww2 så använder man inte den symbolen längre. Samma respekt bör visas för de hundratals milöjoner oskyldiga som mördats under hammaren och skäran.

Visa signatur

:: System 1 | 2500+ -M | 9800se |
::

saknar öä - Är på semester till ~januari

Permalänk
Medlem

vet inte riktigt vad jag ska skriva.. men jag kan ju börja med en
så kanske du förstår resten... hihi

Permalänk
Medlem

Jag tycker personligen att motivet är ganska tragiskt. Men jag är för freedom of speech så den dagen då någon får för sig att motivlacka sitt chassi med någon symbol som representerar en annan variant av förtryck så är även det ok. Färgerna matchar dessutom inte flaggan.

"Communism doesn't work because people like to own stuff." - Frank Zappa

Visa signatur

|Shuttle SN25P|AMD64 3500+|2Gb DDR 400MHz|36Gb 10k rpm SATA + 250Gb 7.5k rpm SATA|ATI Radeon 800XL 256Mb|NEC Dual Layer|

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sitharion

Precis. KPMLR är insnöade. Stalin och Lenin på väggarna, vad håller de på med?

Detta blir avslutet på diskussionen om kommunism, vi har glidigt rakt över till politikforumet.

Permalänk
Medlem

Sedan måste du modda in en högtalare i lådan + en snabbknapp till den sovjetiska nationalsången eller liknande

Permalänk
Medlem

Jag trodde inte så många skulle klaga på symbolen men det var tydligen så att alla inte gillade den.

Jag tänkte avsluta denna diskussion med några ord:
Man kan se det så här, hammaren och skäran på MIN dator representerar Sala kommun som har samma symbol. Färgen gillar jag bara och har inget med CCCP att göra.
Eller så säger man bara

Red Alert

Permalänk
Permalänk
Medlem

Ajdå. Inte riktigt rätt där men ändå...

Permalänk
Medlem

hehe där åkte du dit

Visa signatur

https://einridi.bandcamp.com | https://soundcloud.com/einridiofficial
[ASUS 27"][5900X@5GHz w H115i Platinum][MSi X570S MAG Tomahawk][32GB 3600MHz Vengeance LPX][Powercolor RX 7800XT][Corsair RM750x V2][Corsair MP600 500GB][256GB 840 pro][850 EVO 500GB][NI Komplete Audio 6][ADAM T7V][BD DT-1770Pro 250ohm][Bitwig Studio 5.1][Reason 11][Maschine 2.17.5][NI Komplete A49][Arturia MiniLab mk2][NI Maschine JAM & Mikro mk3][Corsair AIR 540][Windows 11 Pro]
"If they're going to pirate somebody, we want it to be us rather than somebody else." -- Microsoft Business Group President Jeff Raikes

Permalänk

Bra jobbat kamrat. Du kanske borde linjera Kamrat Lenins ansike uppe till höger på sidan

Visa signatur

Sojuz Sovetskich Sotsialistitjeskich Respublik

Permalänk
Avstängd

fy f*n vilken äckelburk, gahhhh!!!

Permalänk
Medlem

Låt de som är commisar vara commisar, låt de som är rasister vara rasister. Men som sagt, är nog inget att skylta om...

Permalänk

For mother RUssia!

Permalänk

Edit: När M$ faller så kommer Revolutionen

Permalänk
Hedersmedlem

Du är på Birdie va?

Visa signatur

- If you don't change direction, you may end up where you're heading

Permalänk
Medlem

Jo jag är på birdie!