Skräppost i e post program i win 10

Permalänk
Medlem

Skräppost i e post program i win 10

Hej

Någon som vet hur man markerar epost som skräppost i programmet ?

Permalänk
Medlem

Högerklick>Move to Spam?

Permalänk
Medlem

Det gör jag men den blir kvar i inkorgen ändå

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@adde34: Säker på att du har ställt in allt korrekt i mailserver etc? Har din mailtjänst en FAQ? Kanske står specifika instruktioner för Windows 10 Email appen där.

Permalänk
Permalänk
Avstängd

Tror du måste in och avregistrera din E-post på skräpsidan manuellt.

Av någon anledning så ser Microsoft mellan fingrarna på vissa skräpmeddelande..trots nätfiske, blockering eller markera som skräppost.

Visa signatur

-Stäng av snabbstart i ditt Windows.

Permalänk
Medlem
Skrivet av pålis:

@adde34: Säker på att du har ställt in allt korrekt i mailserver etc? Har din mailtjänst en FAQ? Kanske står specifika instruktioner för Windows 10 Email appen där.

Den är rätt inställd. Har Telia mail

Permalänk
Medlem
Skrivet av VadSaDu:

Tror du måste in och avregistrera din E-post på skräpsidan manuellt.

Av någon anledning så ser Microsoft mellan fingrarna på vissa skräpmeddelande..trots nätfiske, blockering eller markera som skräppost.

Hur menar du att "måste in och avregistrera din E-post på skräpsidan manuellt" ?

Permalänk
Medlem

Testar. Tack

Permalänk
Medlem

Byt till gmail.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Philips Evnia OLED 32M2N8900 240 hz, Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk

Kapar tråden lite ursäkta adde34!
Finns det något program för mobiltelefoner som tar bort skräpmail.
Har också Telia mail och får en massa skit i telefonens E- post app
som jag använder och det går inte att få bort finns ju inget skräpfilter i den appen som är den som är standard i telefonen som heter E-post..
Någon som har något tips hur man kan få bort skräp pisten som kommer.

Mvh peter

Permalänk
Medlem

1. Du har inte ens sagt vad epostprogrammet heter..
2. Det skulle gå snabbare för dig att hitta svar om du googlar "How to move email to junkfolder from program X in windows 10"

Det finns alltid svar på dessa typer av frågor på internet

Permalänk
Medlem
Skrivet av plajton:

1. Du har inte ens sagt vad epostprogrammet heter..
2. Det skulle gå snabbare för dig att hitta svar om du googlar "How to move email to junkfolder from program X in windows 10"

Det finns alltid svar på dessa typer av frågor på internet

Det är eget win 10 program. Ville jag gå på nätet och leta så skulle jag inte ställa frågan här

Permalänk
Medlem
Skrivet av adde34:

Testar. Tack

Funkar inte. Shitmejl får jag ändå