Messenger administratör i en grupp.

Permalänk

Messenger administratör i en grupp.

Hej,
Jag är en administratör i en grupp på messenger, men jag kan varken ta bort bilder eller inlägg som andra har gjort. Är det så eller är det något jag missat ?

/Force

Permalänk
Medlem
Skrivet av forcevision:

Hej,
Jag är en administratör i en grupp på messenger, men jag kan varken ta bort bilder eller inlägg som andra har gjort. Är det så eller är det något jag missat ?

/Force

Du har missat något. Om du duttar på inlägget/bilden så ska du få upp att kunna ta bort det. På min telefon är det i nederkant.

Visa signatur

CPU: I7 4770K Grafik: Poseidon Platinum GeForce GTX 980Ti Moderkort: Asus Maximus VI Hero Z87 RAM: 16Gb Corsair Dominator Platinum CL9 Nätagg: Corsair HX1050 Gold SSD: Corsair Force GT 240Gb SSHD: Seagate Desktop 4TB Låda: Corsair Graphite 600T

Permalänk
Skrivet av Gurk:

Du har missat något. Om du duttar på inlägget/bilden så ska du få upp att kunna ta bort det. På min telefon är det i nederkant.

Nja då står det ta bort det för mig ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av forcevision:

Nja då står det ta bort det för mig ?

Ja, vilket är det du frågar efter i trådstarten.

Visa signatur

CPU: I7 4770K Grafik: Poseidon Platinum GeForce GTX 980Ti Moderkort: Asus Maximus VI Hero Z87 RAM: 16Gb Corsair Dominator Platinum CL9 Nätagg: Corsair HX1050 Gold SSD: Corsair Force GT 240Gb SSHD: Seagate Desktop 4TB Låda: Corsair Graphite 600T

Permalänk
Skrivet av Gurk:

Ja, vilket är det du frågar efter i trådstarten.

Nja var lite otydlig, jag menar tabort inlägget för samtliga.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av forcevision:

Nja var lite otydlig, jag menar tabort inlägget för samtliga.

Skickades från m.sweclockers.com

Det gjorde jag med.

Visa signatur

CPU: I7 4770K Grafik: Poseidon Platinum GeForce GTX 980Ti Moderkort: Asus Maximus VI Hero Z87 RAM: 16Gb Corsair Dominator Platinum CL9 Nätagg: Corsair HX1050 Gold SSD: Corsair Force GT 240Gb SSHD: Seagate Desktop 4TB Låda: Corsair Graphite 600T

Permalänk
Skrivet av Gurk:

Det gjorde jag med.

Okej, så ingen kan se det meddelandet mer om man väljer det kommandot ?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gurk:

Ja, vilket är det du frågar efter i trådstarten.

Jag gissar på att det står bokstavligen "Ta bort för mig" inte att han menar "för mig står det ta bort". Är det ändå rätt tro?

Visa signatur

Main: Strix B550-F | R9 5950X | 32GB@3600MHz | ASUS 3080 TUF | KC3000 | RM850 | LG 48CX
Server: Strix B450-I | R7 2700X | 64GB | 2x1TB 970 EVO Raid | 2TB BX500 | SF450

Permalänk
Skrivet av macmann1:

Jag gissar på att det står bokstavligen "Ta bort för mig" inte att han menar "för mig står det ta bort". Är det ändå rätt tro?

Förstår det står otydligt, vad jag menar är att jag som administratör i en grupp kan inte ta bort permanent för alla i gruppen så ingen kan se bilder, filmer inlägg i gruppen som andra användare har lagt upp, jag kan bara ta bort så jag inte ser dessa inlägg. Stämmer det verkligen ?

Permalänk
Medlem

@forcevision:

Du väljer "Ta bort för alla".
Har du inte det valet är vi tillbaks till att du har missat något, antingen att du inte får eller kan. Det har kommit en hel hög med uppdateringar det sista, iaf för mig... kanske det kan påverka.

Visa signatur

CPU: I7 4770K Grafik: Poseidon Platinum GeForce GTX 980Ti Moderkort: Asus Maximus VI Hero Z87 RAM: 16Gb Corsair Dominator Platinum CL9 Nätagg: Corsair HX1050 Gold SSD: Corsair Force GT 240Gb SSHD: Seagate Desktop 4TB Låda: Corsair Graphite 600T

Permalänk
Skrivet av Gurk:

Den knappen har jag inte ?
Finns bara ta bort för mig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av forcevision:

Den knappen har jag inte ?
Finns bara ta bort för mig.

Har du inte det valet är vi tillbaks till att du har missat något, antingen att du inte får eller kan. Det har kommit en hel hög med uppdateringar det sista, iaf för mig... kanske det kan påverka. Är det mer än två pers i gruppen?

Visa signatur

CPU: I7 4770K Grafik: Poseidon Platinum GeForce GTX 980Ti Moderkort: Asus Maximus VI Hero Z87 RAM: 16Gb Corsair Dominator Platinum CL9 Nätagg: Corsair HX1050 Gold SSD: Corsair Force GT 240Gb SSHD: Seagate Desktop 4TB Låda: Corsair Graphite 600T

Permalänk
Skrivet av Gurk:

Har du inte det valet är vi tillbaks till att du har missat något, antingen att du inte får eller kan. Det har kommit en hel hög med uppdateringar det sista, iaf för mig... kanske det kan påverka. Är det mer än två pers i gruppen?

Men kan inte alla admin göra det ?
Ja vi är många mer än två i kanalen.

Permalänk
Medlem

Är du säker på att du är admin?

Visa signatur

Win 10 maskin: Core 2500 | Integra M 550W | Ryzen 5 3600 | MSI B450 A Pro max | GTX 1060 6GB | Vengeance LPX 2x16GB
Win XP maskin: Core 1100 | 550W | AMD Athlon II | MSI GF615M-P33 | ATI HD5670 | 2x2GB
Laptop: Lenovo Flex 3-1580

Permalänk
Skrivet av AReal_Human:

Är du säker på att du är admin?

Jepp, går jag in på medlemmar och administratörer så står jag där som gruppkreatör.
Det är bara jag som står där.

Permalänk
Medlem

Det är endast personen som lagt upp bilden eller meddelandet som kan ta bort det för samtliga i en Messenger-grupp.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

AMD Ryzen R7 3800X | ASUS ROG STRIX X570-F GAMING | Corsair Vengence LPX 32GB 3200MHz | Fractal Design Meshify S2 | Fractal Design Celsius S36 | ASUS GeForce RTX 2080 Ti | Corsair Force MP600 1TB + Sandisk Ultra II SSD 480 GB + Western Digital Red 3 TB |

Permalänk
Skrivet av Zahedee:

Det är endast personen som lagt upp bilden eller meddelandet som kan ta bort det för samtliga i en Messenger-grupp.

Skickades från m.sweclockers.com

Ja det är så väll, det är hel skumt tycker jag. Klart personen som skapat gruppen skall kunna ta bort inlägg m.m ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av forcevision:

Ja det är så väll, det är hel skumt tycker jag. Klart personen som skapat gruppen skall kunna ta bort inlägg m.m ?

Det kan man tycka, men det går dessvärre inte.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

AMD Ryzen R7 3800X | ASUS ROG STRIX X570-F GAMING | Corsair Vengence LPX 32GB 3200MHz | Fractal Design Meshify S2 | Fractal Design Celsius S36 | ASUS GeForce RTX 2080 Ti | Corsair Force MP600 1TB + Sandisk Ultra II SSD 480 GB + Western Digital Red 3 TB |

Permalänk
Skrivet av Zahedee:

Det kan man tycka, men det går dessvärre inte.

Skickades från m.sweclockers.com

Okej,
Tack för hjälpen.