Battlefield V får battle royale-läget Firestorm

Permalänk
Medlem

spelat 3 games. Måste säga att jag är mycket positiv, fantastisk stämning i den Norska skärgården.

Visa signatur

7800x3D | Asus Strix 4090 OC | x670 MSI Pro WIFI | 6000Mhz 32GB CL30 DDR5 | SN850X 2GB | NH-DH15 Chromax Black| Fractal North Mesh | TUF 1000W Gold | Samsung Neo G8 32' 4K 240hz | Mac M2 |

Permalänk
Medlem

Ser ju rätt kul ut.
Man blir ju lite sugen

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Medlem

Mitt första game gick såhär, känsliga öron varnas, rösten sprack lite

Visa signatur

Do good. Be good. Repeat.

Permalänk
Medlem

Lirat tre rundor och var verkligen inte imponerad. Kändes allt för basic för att vara ett Battle Royale spel, looten var hur tråkig som helst och själva banan fullständigt oinspirerad med samma hus överallt om och om.

Varför någon skulle välja Firestorm över Apex eller PUBG kan jag inte förstå. Inget nytt, ingen innovation - bara battle royale i den mest grundläggande version man kan tänka sig.

Permalänk
Medlem

Men alltså, looting av de man dödar är ju ett skämt dock. Allt i en hög. Varför inte en liten lootingmeny vid tabtryck? Halvt omöjligt att hinna loota innan man är dödad av nr 2 som kommer då skotten ljuder

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

8600k @5Ghz - 1.23V - NH-D15 - z370 strix gaming-f - 1070ti strix binned@2150Mhz/9250Mhz - Corsair vengeance 16Gb@3200Mhz - Define R5 - PG279Q - Strix flare - Logitech G502 - Logitech G633

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon162230:

Bättre att gör ett separat spel typ Battlefield BR och släppa en massiv BR bana varje månad i 12 mån för att hålla intresset uppe.

BF BR spelet med EN bana är F2P

Gillar man spelet får man köpa ett pass för att få access till övriga banor m.m.

----

Skulle inte förvåna mig om ett helt separat Battlefield BR spel redan är under full utveckling.

Jag ser helst att DICE INTE utvecklar ett Battlefield BR utan låter en annan EA studio som t ex CRITERION utveckla BF BR.

Battlefield franchise behöver nya utvecklare med nya ideer. Jag tror ärligt att DICE har blivit fartblinda för de hållit på med Battlefield för länge och hamnat i ett inrutat mönster med gamla ideer som de har svårt att bryta.

EA äger redan respawn entertainment som utvecklade Apex legends. De är också förläggare till Apex Legends. Ea äger också dice och Battlefield 5. Så länge det går bra för Apex har de inga jätteincitament att utveckla ett till fristående BR spel.

Visa signatur

[CPU: Intel i5-750 @ 2,6 ghz][MB: Gigabyte P55A-UD3][GFX: Phantom Geforce 670 GTX OC][RAM: Corsair XMS3 1600MHz 8GB][Chassi: Fractal Design r3] [HDD: 1TB Samsung Spinpoint F3][SSD: Crucial MX100 2.5" 7mm 256GB @ SATA 2][PSU: Corsair TX650W][CPU Kylning: Akasa Venom][OS: W7 64-bit][Skärm: BENQ 2412]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Waup:

Alla dessa personer som klagar på att ett spel inte ska kosta pengar går säkert o blåser av 500 spänn på en riktigt dålig utekväll

Jag håller med, å sorligt nog vill jag gå lite motstridigt vidare med detta påstående.

Folk gnäller(inklusive jag själv) att pc hårdvara håller på att bli super dyrt nu, ex grafikkorten. Men problemet e ju att andra hobbys är bra mycket dyrare än just pc hobbyn. Ett grafikkort även ett för 13k lär ju hålla 2-3 år iaf, medans som glad mc trackday noob får peja typ lika mycket för en trackday helg, typ bensin, klossar, olja, däck, mat, motell/vandrarhem/, resa fram och tillbaka. Även om man cyklar elelr surfar eller seglar eller what not så får man ofta peja mer för ett tillfälle än för vad hårdvara kostar även om det skulle kosta 13k för ett graffe.

Visa signatur

12700k@/7200c34@7800/msi z790 itx

Permalänk
Medlem

Skulle helst se att man skulle kunna köpa lös Firestorm utan att behöva betala för hela Battlefield V då jag inte alls är intresserad av det.

Visa signatur

Intel i5-13600K Corsair V 16 GB EVGA RTX 3070Ti FTW3 ULTRA Zowie XL2546K 240hz + XL2536 144hz
Anne Pro 2 Gat. Brown • Zowie FK2 • RØDE NT-USB • Beyerdynamic DT 990 Pro • Behringer U-Phoria UMC22

CITERA FÖR SNABBARE SVAR

Permalänk
Medlem

Detta har man väl väntat på ett tag.
Kört ganska mycket idag och man har väl några punkter man blir sjukt irriterad på men till det positiva först:

-Vapen fungerar skitbra, man träffar dit man siktar och visuell rekyl stämmer överens med riktiga rekylen vilket andra spel inte verkar fatta.
- Rörelser är i toppklass.
- Spelet flyter på precis lika bra/dåligt som vanilla BFV, ingen skillnad.
- TTK är ungefär som PUBG.

Negativt:

- Looting/inventory är det klumpigaste systemet som finns, det måste fixas om det ska hålla i längden.
- För lite vapen med scopes, hade varit bättre med attachments så man själv får hitta kombinationer man gillar för nu har Criterion valt allt åt spelarna, tråkigt.
- Matchmaking är bland de sämsta i något spel någonsin, men det är det i BFV vanilla också så vettefan om det någonsin kommer fixas.
Spenderat över 60 minuter ( då inkluderar jag inte minuten man måste vänta innan matchen startas ) i kö totalt idag och när vi körde 2 spelare så var 8/10 matcher 2 vs squads.

Permalänk
Medlem

Har testat Firestorm Squad nu ett par gånger under kvällen (en vinst i slutet, hallelujah!) och måste säga att jag är väldigt imponerad! Känns lite som PUBG från den gamla goda tiden (Beta-stadiet om jag minns rätt, något år eller två sedan) men såklart med den grymma Battlefield-motorn.

Det enda problemet just nu är loot-systemet - väldigt svårt att särskilja all loot från fiender, allt klumpar ihop i en enda röra. Men vi får se hur Firestorm uppdateras framöver!

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem

Aldrig förstått meningen med BR-spel. Tar alldeles för lång tid att komma in i ett spel och råkar man dö snabbt så är man tillbaka till väntandet/letandet igen. Spelade en handfull rundor och ledsnade ganska fort. Inget för mig, meh.

Visa signatur

“Always be wary of any helpful item that weighs less than its operating manual.”
― Terry Pratchett, Jingo

Permalänk
Medlem

Jag tycker inventorysystemet är klumpigt, otydligt och icke intuitivt. Sen tycker jag man kan ha alldeles för mycket prylar. Du kan ha typ två gevär, en pistol, en panzerfaust och en sån mindre granatskjutare PLUS handgranater. Detta ska du hålla koll på samtidigt som rustningsdelar och meds...och i detta inventorysystemet blir det meckigt. Folk stannar upp för att få rätt på sin inventory och det drar ner tempot.

Ljudet på fotstegen är vansinnigt högt också. Kommer det någon så går det inte att missa om man säger så...

Sen kan du ju bara ligga i en buske om du vill, ingen kommer kunna se dig. Så vann jag min första match iaf.

Känns som jag gnäller lite kanske.. men men =P

Visa signatur

💻 ROG Maximus XI Hero | i9 9900K | Corsair H115i | Samsung 960 PRO 512GB M.2 | Samsung 970 PRO 1TB M.2 | GTX 1080Ti FTW3 | Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 3200MHz | EVGA Supernova G2 750W
📺 Dell Alienware AW2723DF 1440p 280 Hz | Acer XB271HU 1440p 165Hz
🎧 Schiit stack: Magni 3+ AMP | Modi 3 DAC | Sennheiser HD600 | HD800

Permalänk
Medlem
Skrivet av Asce:

Jag tycker inventorysystemet är klumpigt, otydligt och icke intuitivt. Sen tycker jag man kan ha alldeles för mycket prylar. Du kan ha typ två gevär, en pistol, en panzerfaust och en sån mindre granatskjutare PLUS handgranater. Detta ska du hålla koll på samtidigt som rustningsdelar och meds...och i detta inventorysystemet blir det meckigt. Folk stannar upp för att få rätt på sin inventory och det drar ner tempot.

Ljudet på fotstegen är vansinnigt högt också. Kommer det någon så går det inte att missa om man säger så...

Sen kan du ju bara ligga i en buske om du vill, ingen kommer kunna se dig. Så vann jag min första match iaf.

Känns som jag gnäller lite kanske.. men men =P

inventorysystemet är verkligen skit

Visa signatur

System #1 - Intel 6700K@4.8GHz + Corsair H110i PnP ~ ASUS ROG MAXIMUS VIII RANGER ~ 32GB Corsair Vengeance LPX DDR4 2400MHz ~ 2x Gainward GeForce GTX 980 Ti 6GB 'GS' ~ 2x 512GB Samsung EVO 850 ~ Corsair RM1000W ~ Acer 27" Predator G-Sync XB271HU
System #2 - Intel 2500K@5.0GHz + Corsair H60+PnP ~ ASRock P67 Extreme4 ~ 16GB DDR3 ~ Gainward 980Ti 'GS' ~ BenQ 24" XL2430T ~ 2x512GB Samsung EVO 840 ~ 750W Corsair TX

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cimlite:

Lirat tre rundor och var verkligen inte imponerad. Kändes allt för basic för att vara ett Battle Royale spel, looten var hur tråkig som helst och själva banan fullständigt oinspirerad med samma hus överallt om och om.

Varför någon skulle välja Firestorm över Apex eller PUBG kan jag inte förstå. Inget nytt, ingen innovation - bara battle royale i den mest grundläggande version man kan tänka sig.

Nja nu stämmer det inte det du säger.
Det är finns fordon som inte bara är transport och destruktion.
Tycker det är stor skillnad mot pubg och apex som du nämner.
Jag hoppas Firestorm utvecklas eller iaf idéen om Battlefield battleroyal.
Vanlig conquest,TDM är så uttjatat

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Medlem
Skrivet av Molotov:

Nja nu stämmer det inte det du säger.
Det är finns fordon som inte bara är transport och destruktion.
Tycker det är stor skillnad mot pubg och apex som du nämner.
Jag hoppas Firestorm utvecklas eller iaf idéen om Battlefield battleroyal.
Vanlig conquest,TDM är så uttjatat

Fortnite och Call of Duty: Blackout har båda haft offensiva fordon sedan länge dock. Det är i säg inget nytt. Visst var det inte tanks men om du frågar mig är det lite sak samma.

Hur som så verkar inte fordonen vara särskilt meningsfull i Firestorm, kanske för tidigt att säga, men antingen så rushar någon och totalt mördar fordonet... eller så bara håller dom sig borta. Hela grejen känns inte vidare genomtänkt.

Givetvis bra om folk har kul med spelet, men personligen skulle jag bli förvånad om det finns nån spelare kvar om en månad.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av inquam:

1 "Varför då?", ja det kostar att utveckla spelet?

2 Sedan kan man tjäna in pengar på olika sätt. BF5 har valt en väg att gå gällande skins, micro transactions osv.

3 Att köra ett sepparat läge för ett spelläge i spelet hade blivit rätt konstigt. I så fall hade de fått ändra upplägget för spelet som helhet och då hade nog existerande spelare reagerat.

Dina argument är helt oigenomtänkta.

1. Det gjorde Apex och Fortnite också, vad är din poäng?

2. ??????

3. Nej det hade inte blivit konstigt, det är så Fortnite fungerar, det är så H1Z1 fungerade.

De flesta hade blivit glada om de släppte firestorm som ett separat f2p spel, finansierat via skins. Fanns ingenting, absolut ingenting, som hindrade.

Firestorm kommer dö VÄLDIGT snabbt tack vare att det kostar att spela det.. bara kika på Blackout, "fortnite dödaren" 3 månader senare så finns det knappt på kartan.

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad (irrelevanta och provocerande kommentarer)*

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ozzed:

Ja alltså du kan ju köpa skins och vad det är i Apex så pengar får de ju in oavsett.

Säger inte att det inte får kosta heller, men att kunna locka nya köpare med ett BR-läge är nog svårt när det finns gratis spel som är hur kul som helst.

Det finns ju sätt. Känner inte att andras levebröd är mitt ansvar. Pengar får de in oavsett, för vissa gillar ju att köpa skins och sådant, men erbjuder de inte ett "Free to play"-läge så är jag inte ett dugg intresserad. Jag spelar för att ha kul. Inte för att jag sitter och tänker "Åh vad gott att ge andra människor mina pengar".

Du är musikproducent?
Är det ok att jag tankar din musik från pirate bay då? Jag vill ju njuta av musik, men inte fan ska nån tjäna pengar på det

Visa signatur

Hette något annat förut, men kom fram till att det är dumt att ha samma namn på 78 miljoner sidor...
citera, svara osv. osv...
hot tip - ctrl + shift T öppnar senast stängda flik i vissa webbläsare

Permalänk
Medlem

Jag tycker sophämtning ska vara gratis och ska finansieras av dom som vill ha sina sopor i snyggt designade soppåsar.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av moonblase:

Du är musikproducent?
Är det ok att jag tankar din musik från pirate bay då? Jag vill ju njuta av musik, men inte fan ska nån tjäna pengar på det

Kör på Har själv lagt upp torrents med min musik där så de borde gå lätt att hitta. Vill du göra egna remixer eller covers utan att jag får en spänn för det så går det utmärkt då min musik är Creative Commons Jag lever som jag lär. Vore ju jävla illa om jag satt här och sa att man inte ska kräva att folk betalar för intellektuell egendom men sedan krävde att folk gjorde det för min musik

Sen kan man såklart betala om man vill, det har jag alls inget emot. Men att kräva det vore totalt hål i huvudet.

Och samma är det ju med alla BR-spel värda namnet. Man kan betala om man vill, men det är inget krav. Det är så det skall vara i världen för intellektuell egendom tycker jag.

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ozzed:

Jag spelar för att ha kul. Inte för att jag sitter och tänker "Åh vad gott att ge andra människor mina pengar".

Givetvis spelar man för att ha kul, varför skulle man sitta och grubbla över att man betalat pengar för spelet?
Konstig inställning dock. Du betalar väl för annat? Mat? Eller är inställningen samma där, du äter för att bli mätt men ingen ska tjäna pengar på det?

Du nämner "skins" men det låter inte på dig som att du skulle få för dig att köpa något skin heller, för då hade ju någon tjänat pengar.
Dessutom att det är "farligt" med mentaliteten om att spel ska kosta, för då hade inga gratisspel funnits... Men hade alla haft samma inställning som du så inga spel funnits så som vi känner till dem idag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cimlite:

Fortnite och Call of Duty: Blackout har båda haft offensiva fordon sedan länge dock. Det är i säg inget nytt. Visst var det inte tanks men om du frågar mig är det lite sak samma.

Hur som så verkar inte fordonen vara särskilt meningsfull i Firestorm, kanske för tidigt att säga, men antingen så rushar någon och totalt mördar fordonet... eller så bara håller dom sig borta. Hela grejen känns inte vidare genomtänkt.

Givetvis bra om folk har kul med spelet, men personligen skulle jag bli förvånad om det finns nån spelare kvar om en månad.

Ja det kanske stämmer.
Hur som, ett Battleroyal i Frostbite är iaf nått jag tycker har saknas.
Fortnite och Apex är så olika.

Sen skulle jag vilja att dom utvecklade BR lite och inte bara kopierade

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fomi:

Givetvis spelar man för att ha kul, varför skulle man sitta och grubbla över att man betalat pengar för spelet?
Konstig inställning dock. Du betalar väl för annat? Mat? Eller är inställningen samma där, du äter för att bli mätt men ingen ska tjäna pengar på det?

Du nämner "skins" men det låter inte på dig som att du skulle få för dig att köpa något skin heller, för då hade ju någon tjänat pengar.
Dessutom att det är "farligt" med mentaliteten om att spel ska kosta, för då hade inga gratisspel funnits... Men hade alla haft samma inställning som du så inga spel funnits så som vi känner till dem idag.

Jag tror nog du missuppfattar mitt ställningstagande här lite. Jag har inget emot att det finns, betalspel, eller att folk betalar för dem, och jag har inget emot att det finns saker man kan betala för i "Free to play"-spel sålänge det inte ger orättvisa fördelar gentemot andra spelare, sålänge inget krav ligger på mig att jag ska köpa betalspel eller betala för saker i gratisspelen. När man släpper ett gratisspel som inte har krav på köp så är man mycket medveten om att det finns sådanna som jag, som kommer spela men hellre sluta spela än betala, och det är fine. Tål man inte den mentaliteten så släpper man inte spelet gratis.

Du kan inte jämföra mat med annat heller för den delen, mat går inte kopiera

Men om vi drar i den liknelsen lite... Är det en "konstig" inställning om jag köper ICA Basic Bacon istället för Oxfillé? Marginalerna är ju nära noll på alla ICA Basic-varor så butiken tjänar knappt pengar, medans det är bra marginaler på fillén.

Jag bryr mig om att bli mätt, inte att butiken skall tjäna pengar. Men det betyder ju inte att jag snor mat, eller om vi tar det med spel igen, piratkopierar, utan det handlar helt enkelt om att i möjligaste måm avsta att betala för intellektuell egendom, utan att för den sakens skull göra något olagligt. Ser inget fel i det och tycker det är fel att moralpredika över. Folk som vill tjäna pengar på mig får helt enkelt göra spel/program jag inte klarar mig utan och som saknar tillräckligt bra gratisalternativ. Det är inte min skyldighet att se till att andra har mat på bordet. Gör man saker ingen vill betala för i en värld där man kan få samma eller bättre upplevelse gratis får man hitta andra sätt att tjäna pengar. Bara för att du gjort ett spel du vill ha betalt för betyder det inte att någon kommer köpa det, även helt avhängt piratkopiering.

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Medlem

miljön och kartan är ju väldigt snygg, men lootsystemet kommer de nog få göra om. annars väldigt kul att spela!

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ozzed:

När man släpper ett gratisspel som inte har krav på köp så är man mycket medveten om att det finns sådanna som jag, som kommer spela men hellre sluta spela än betala, och det är fine. Tål man inte den mentaliteten så släpper man inte spelet gratis.

Nej, och hade alla haft samma inställning som du så hade man inte släppts några spel alls, eftersom ingen hade betalat.
Med det sagt så är det ett orimligt scenario. Det är helt enkelt tur att tillräckligt många betalar för andra så att de kan fortsätta spela gratis!

Permalänk
Medlem
Skrivet av AdoringFan:

Dina argument är helt oigenomtänkta.

1. Det gjorde Apex och Fortnite också, vad är din poäng?

2. ??????

3. Nej det hade inte blivit konstigt, det är så Fortnite fungerar, det är så H1Z1 fungerade.

De flesta hade blivit glada om de släppte firestorm som ett separat f2p spel, finansierat via skins. Fanns ingenting, absolut ingenting, som hindrade.

Firestorm kommer dö VÄLDIGT snabbt tack vare att det kostar att spela det.. bara kika på Blackout, "fortnite dödaren" 3 månader senare så finns det knappt på kartan.

Oigenomtänkta? Det verkar ju vara exakt vad ditt inlägg är.

1) Ja, och?... De tog ett beslut om sin finansiering i ett tidigt skede och höll sig till det.
2) BF5 hade kunnat välja att ta betalt för skins osv från början, detta gjorde man inte. Att då ändra sig efteråt hade självklart påverkat existerande spelarbas.
3) Ja, men Fortnite släpptes inte som ett 600-1000kr spel och SEDAN ändrade man det till f2p och betala för skins och lootboxes.

"De flesta hade blivit glada om de släppte firestorm som ett separat f2p spel, finansierat via skins. Fanns ingenting, absolut ingenting, som hindrade." är nog tvådelat. Ja, en f2p BR i BF-världen hade nog många gillat. Men att det inte fanns något som hindrade detta stämmer ju inte alls. Man hade nämligen gått ut med att detta skulle vara ett spelläge i BF5, folk betalade för spelet med detta i åtanke och således är man comittad att släppa läget som man gjorde. Att släppa det f2p hade skapat en storm och folk som kanske primärt var ute efter det läget och hade köpt spelet hade velat ha pengarna tillbaka.

Hade man innan man ens bestämde sig om allt detta valt att göra ett f2p spel? Självklart, men det är en akademisk tankeövning. Verkligheten ser på inget sätt ut så. Därav följer att din argumentation är oigenomtänkt eller åtminstonde på inget sätt grundad i verkligheten.

Visa signatur

Huvudriggen är en Gigabyte Aorus Xtreme | 128gb DDR5 6000 | Ryzen 7950X | 3080Ti
Utöver det är det för många datorer, boxar och servar för att lista :P

Permalänk
Medlem
Skrivet av griid:

miljön och kartan är ju väldigt snygg, men lootsystemet kommer de nog få göra om. annars väldigt kul att spela!

Lootpooping är fött :)... Hoppas att en låda införs asap.

Visa signatur

Huvudriggen är en Gigabyte Aorus Xtreme | 128gb DDR5 6000 | Ryzen 7950X | 3080Ti
Utöver det är det för många datorer, boxar och servar för att lista :P

Permalänk
Inaktiv

Provade några matcher igår men hittade faktiskt ingenting som var bra med detta. Tråkig karta, ointressant loot och vapen, klasserna gör ingen skillnad, tar för lång tid att komma in i en ny match, ingenting unikt med spelet. Tror på flopp.
Testade även vanliga BFV multiplayer och det var betydligt bättre, ett klassiskt Battlefield även om det gjorts några gånger nu. Blir dock inget köp av BFV, dels för att det känns som om man redan spelat det i och med BF1 men även på grund av klavertrampen av EA/Dice under marknadsföringen av spelet.

Fortnite och Apex förblir de bästa Battle Royale-spelen

Permalänk
Medlem
Skrivet av Squallie:

Jag tycker sophämtning ska vara gratis och ska finansieras av dom som vill ha sina sopor i snyggt designade soppåsar.

Skickades från m.sweclockers.com

Hehe...Fan vad roligt...och lågt. Sånt uppskattas.

Permalänk
Medlem

Deras community manager har redan svarat på att UI/Inventory och looting kommer förbättras, hur länge det tar är en annan fråga.
Det är lätt det främsta klagomålet både från forums, reddit och från streamers.