Permalänk
Medlem

Vad används denna adapter till?

Hej,

Hittade denna usb-adapter i en låda när jag städade lite. Kan för allt i världen inte komma ihåg var jag fått den ifrån, eller vad den används till.

Det enda jag kan tänka mig är att få lite distans till chassit, för att undvika eventuella störningar. Någon som har några idéer?

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D • ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi • Noctua NH-D15
XFX Radeon RX 6950 XT Speedster MERC 319 • MSI Optix MAG271CQR • Dell UltraSharp U2515H
G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 • WD Black SN750 NVMe SSD 1 TB • Crucial P3 Plus NVMe SSD 1 TB
Phanteks P600S • ASUS TUF Gaming 850W Gold • Logitech Craft Keyboard • Logitech MX Master 3

Permalänk

Adapter för någon hårdvara för konsoller till PC? Finns ju bland annat adapters för att få PS3 Arkadsticka att fungera på PC.

Visa signatur

Hayabusa T3 | Venum Elite Evo | UFC Venum Pro Line

Permalänk

Har fått med någon enhet för längesedan också
I min fantasi används denna i rear I/O eftersom det är väldigt tajt mellan usb uttagen i moderkortet.
Har dock ingenting som stärker detta

Visa signatur

citera för svar
Glassbilen spelar bara när det är helt slut på glass

Permalänk
Medlem

Är väl bara en usb-förlängning? Brukar följa med trådlösa tangentbord o.dyl.
Kastar dom alltid på jobbet.

Tanken kan väl vara att komma ut en bit från intilliggande portar då donglarna till tangentborden oftast är våldigt små.,

Visa signatur

Ryzen 5900x@3700 MHz | 64GB Kingston Fury 3600 CL18 | MSI MAG B550 Tomahawk | Powercolor Radeon RX 7800XT Hellhound 16GB | Noctua NH-D15 | FD Meshify 2 Compact | Seasonic Focus GX 750W | WD Black SN750 1TB

Permalänk
Medlem

@Tenkai Star @Hassel fd Jompenleet @ajled

Någon PS3 har jag aldrig ägt. Antar att det inte finns något värde i den, så den får åka med i elektronikskroten nästa gång jag ska till returpunkten.

Tack för svar alla

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D • ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi • Noctua NH-D15
XFX Radeon RX 6950 XT Speedster MERC 319 • MSI Optix MAG271CQR • Dell UltraSharp U2515H
G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 • WD Black SN750 NVMe SSD 1 TB • Crucial P3 Plus NVMe SSD 1 TB
Phanteks P600S • ASUS TUF Gaming 850W Gold • Logitech Craft Keyboard • Logitech MX Master 3