DXRacer Gamingstol BLÅ - *Nyskick/oanvänd/1mån

Permalänk
Medlem

DXRacer Gamingstol BLÅ - *Nyskick/oanvänd/1mån

Edit: Var osäker på under vilken del jag skulle lägga annonsen, provar här.
Namn: DXRacer FORMULA F11-NB - Svart / Blå
Nypris: 2600 kr

Inköpt den 2 maj i år. Stolen är ihopsatt och har provsuttit en gång, men aldrig använd efter det. En snygg och bekväm gamingstol i blått. Höj- och sänkbar och ryggstödet går givetvis att dra bakåt och framåt. Komplett med kuddar och allt. Stolen passar för människor mellan 160-180 cm långa.

Tydligen gällde inte öppna köpet hos Webhallen när det gäller stolar. Ringde supporten och fick prata med nån jubelidiot från Stockholm och enligt henne var det inga problem att göra ett återköp och lurade iväg mig flera mil och väl i butik så fick jag såklart ett helt annat svar av anställda som kunde sitt jobb och blev erbjuden nåt skambud så det var bara raka vägen hem igen.

Tänkte prova att sätta ut den här och på lite andra ställen. Kommer inte skruva loss stolen igen, så det är hämtning på plats som gäller. Kartong medföljer ej. Stolen upphämtas som den ser ut på bilden.

Anledningen till att jag säljer den är för att jag köpte den ihop med den gamingdator och ångrade mig då jag inte har tid för spel(Inet var det inga som helst problem att göra ett återköp hos förövrigt till skillnad från det andra företaget jag nämnde).

Mvh

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Pris sänkt till 1500 som är mer än halva priset än vad jag köpte den för. Öppen för prutningar också. Visste att denna skulle bli svårsåld. Svårt att skicka nåt också som väger som en... pansarvagn. Svårt att hitta folk när man bor på en plats gud glömde och säkert svårt att få med. Gick in i bagaget i volvon i alla fall.

Om ingen köper den så tar jag Webhallens skambud i alla fall tror jag. Farsan slängde kartongen, det var det som satte käppar i hjulet. Har fortfarande typ 14 dagars öppet köp på den eller vad det heter. Förstår såklart att Webhallen inte tar tillbaka en ihopsatt stol, haha. Men handlar där igen gör jag inte, det är jag för sur för. Ingen rik person här som skulle kunna hjälpa en fattig människa och köpa den bara för att annars? Skämt och sido, det är väl som det är. Bara fortsätta försöka.

Permalänk
Medlem

1000 kr sista pris innan jag tar ner annonsen och ger upp och ger bort den till syrran eller nåt istället. Hittade en intressent i alla fall, katten. Såg lite kul ut faktiskt. Jävla kattskrälle, haha.

Permalänk
Medlem

Synd att den inte är närmre Stockholm, annars skulle jag hämtat den :/ Uppskattar prisbumps kommentarerna dock!