Allt om SweClockers Live! – Diskussioner och nyheter

Permalänk
Medlem

Brukar rata alla liknande evenemang (fick min beskärda del i tidigare yrkesliv) men detta skulle jag gärna ta bilen från Gbg och deltaga i.

Visa signatur

Core i7 5820K @ 4.5GHz | Asus Strix X99 Gaming | Palit Super Jetstream GTX 1080 | 16GB Corsair Vengeance LPX DDR4 2666MHz | Intel® 750 SSD 400GB PCIe, Samsung 840/850 Evo 750GB & 1TB | Asus 12x Blu-Ray Combo | Phanteks Enthoo Luxe | 3x Nanoxia Deep Silence 140mm + 5x 120mm | Corsair H105 | Corsair AX1200i 1200W | Windows 10 Pro | Asus ROG Swift PG348Q | Audio Pro Addon T12 | Sennheiser HD650 | Corsair Vengeance K70 | Mad Catz R.A.T. 7 MMO

Permalänk
Medlem

Jubileumsfest, går inte att missa när man surfat på swec sen start!!! Grymt kul!!

Permalänk
Geeks Gaming
Skrivet av DavidtheDoom:

Du menar att jag ska stötta danskens erövring av Stockholm? Se hur det gick senast #1520 #Stockholms-blodbad
Du är medveten om att vi är inbjudna samtidigt oberoende vem som står först i adresslistan i mailet?
Mysigt värre! Om vi bjuder in @themadpanda till samma hotell kanske vi kan lösa burktelefoner?

Vaddå, ska vi inte göra ny variant på våra övernattningar vid nordsken, som att komma på sista kvällen att dubbelsängen går att dela på? Så 3-way spoon?

Permalänk
Medlem

Om 4 dagar har jag varit medlem i 15 år men surfat här sedan 2002 eller tidigare. Skulle vara riktigt roligt att delta i jubileumsfesten.

Visa signatur

Game PC: Define R5 | Asus Z370-F | i7 8700K | 16GB DDR4 | RX 5700 XT | Seasonic Focus+ 550W
Old Game PC: Antec P180 | Gigabyte MA790X-UD4 | Phenom II X4 960T @ X4 3,6 GHz | 8GB DDR2 | HD7950 | Corsair HX520
Laptop: Asus N56VZ | i7 3610QM | 8GB DDR3 | GeForce GT 650M 2GB

Permalänk
Lego Master

Jag med, jag med!
Wiii!

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk

Kul att detta firas med medlemmar

Permalänk
SpelClockers

Självklart ska Luleå vara representerad på en sådan respektabel och ärofylld fest, sign me up!

Fixar boende och flyg direkt!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

wololooooooooooooooooooo

Permalänk
Avstängd

Jag med, kommer gärna.

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Rönnlund:

Självklart ska Luleå vara representerad på en sådan respektabel och ärofylld fest, sign me up!

Fixar boende och flyg direkt!

Skickades från m.sweclockers.com

You go gurl!

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Kommer gärna med

Visa signatur

Ryzen 9 5950X, 32GB 3600MHz CL16, SN850 500GB SN750 2TB, B550 ROG, 3090 24 GB
Har haft dessa GPUer: Tseng ET6000, Matrox M3D, 3DFX Voodoo 1-3, nVidia Riva 128, TNT, TNT2, Geforce 256 SDR+DDR, Geforce 2mx, 3, GT 8600m, GTX460 SLI, GTX580, GTX670 SLI, 1080 ti, 2080 ti, 3090 AMD Radeon 9200, 4850 CF, 6950@70, 6870 CF, 7850 CF, R9 390, R9 Nano, Vega 64, RX 6800 XT
Lista beg. priser GPUer ESD for dummies

Permalänk
Medlem

Jag kommer gärna på jubileumsfesten i Stockholm!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

7900 XTX + 7800X3D

Permalänk
Medlem

Kommer gärna!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 7800X3D | Zotac 4070 Super | STRIX B650E-I | Noctua NH-L12S | 32Gb DDR5 | Fractal Design Terra | LG CX55 | MacBook Pro 14" M1 Pro | FujiFilm X-T4

Permalänk
Medlem

@Ischy: Givetvis, kan inte annat än att hålla med.
Det hade varit väldigt roligt!

Permalänk
Medlem

Med tanke på hur trevligt det var i Örebro sist så vill man ju delta här med

Permalänk

Jag skulle jättegärna komma!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Vägledare

Självklart så kommer man!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Svensktiger:

Allt söder om dalälven är skåne

För en skåning (som mig själv) är allt norr om hallandsåsen = Norrland 😉

Visa signatur

CPU: Ryzen 7800x3d | Mobo: Asus ROG Strix B650E-E Gaming | Kylare: Arctic Liquid Freezer III 420 PP | GPU: Sapphire RX 7900 XTX Nitro+ | RAM: 2x32GB G.Skill Trident Z5 Neo RGB 6000c32 | Lagring: Samsung 990 PRO 2TB + 2x Samsung PRO 990 4TB | PSU: EVGA Supernova 1200 P3 | Chassi: Phanteks Eclipse P500A | Skärm: Gigabyte M32UC 32" 4K | OS: Windows 11 PRO

Permalänk
Medlem

Det här får man ju inte missa!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

(Dator) :: Chassi : Phanteks P300 :: Cpu: Intel I5 13600kf :: Memory: 16GB ddr4 :: gfx: gtx 2080ti :: PSU : Corsair rm750x :: (/Dator)

Permalänk
Medlem

För att fira ålderdomen - tävling i att bygga högsta torn av enbart disketter Kan det vara något?

Hade ju varit guld att få en plats på denna festlighet! Sign me up!

Permalänk
Medlem

Är det gamla brandbilsgaraget på Renstiernas gata eller har Bahnhof tagit över hela lokalen? Där har jag ordnat en fírmafest för många år sedan. Kommer gärna så jag kanske blir lite trevligare på forumet. Eller är det övre åldergräns? Jag är ju en sur gammal gubbe vid det här laget.

Permalänk
Medlem

Överklockningstävling med tidstypisk dator är väl given aktivitet?
Bästa tidstypiska ghetto-mod?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av benonikenobi:

För en skåning (som mig själv) är allt norr om hallandsåsen = Norrland 😉

Jag får allt lite lust att sjunga We shall overcome när jag kör söderut och kommit ut ur den småländska grönskan och ut på vidderna. 🤡

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| Fractal Design Define R5| Asrock X399 Fatal1ty| Threadripper 1950X| Noctua NH-U14S TR4-SP3| Corsair Vengeance LPX 8x16GB 3200 C16| be quiet! Straight Power 11 Platinum 1000W| ASUS RTX 3080 10GB Strix| LG OLED 4k 42" C2| Debian Sid| KDE 5.x|

Permalänk
Geeks
Grundare

Undersökning om eventet: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfJCOeTtSd8I2szUxfGo...

Hjälp oss och svara på ett par frågor tack

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Edin Mehinovic, SweClockers.com

Permalänk
Inaktiv

Utan att ha tänkt igenom logistiken i det hela så skulle det vara väldigt kul om de som vill och kan tar med sig gammal hårdvara. Då kan vi bygga ihop datorer live på plats och skänka till välgörenhet Detta kan ju också vara en del av sånt som streamas för de som inte kan närvara.

Permalänk
Medlem

Ingen fest utan mig men hunden måste ha ätit upp inbjudan för hittat ingen..

Säg till om ni vill ha en dj.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

thank you, come again

Permalänk

ja men det vore sköjj

Permalänk
Medlem

Party!

Jag är själklart på!

Visa signatur

|OS: Windows 10 64bit|MB: Asus ROG Maximus X Hero |CPU: Intel Core i7-8700K|GPU: ROG Strix RTX 2080Ti White Edition|RAM: Corsair Dominator Platinum SE Torque 32GB (4x8GB)3200MHzDDR4|SSD:Samsung M.2 970 EVO Plus 500GB Samsung SSD 750 500GB Samsung M.2 960 250GB |Chassi:Fractal Design Define R6 Vit TG|PSU: Corsair RM850x|CPU-Kylare:Asus Ryujin 240mm|Monitor:Asus ROG Swift PG279Q

Permalänk
Geeks
Grundare
Skrivet av anon193054:

Utan att ha tänkt igenom logistiken i det hela så skulle det vara väldigt kul om de som vill och kan tar med sig gammal hårdvara. Då kan vi bygga ihop datorer live på plats och skänka till välgörenhet Detta kan ju också vara en del av sånt som streamas för de som inte kan närvara.

Kul idé! Det vore kul att göra eventet ihop eftersom det är ett communityevent. Vill man vara med och bygga ut en aktivitet och även villig att ta ansvar, kontakta mig så pratar vi vidare! edin<a>geeks.se. Isf hjälps vi åt med planering, kommunikation och på plats :).

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Edin Mehinovic, SweClockers.com

Permalänk
Medlem

Hotell bokat! Att komma är en självklarhet!

Ser fram mot detta!

Visa signatur

The cookie goes *crumble*.

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av huxflux:

Ingen fest utan mig men hunden måste ha ätit upp inbjudan för hittat ingen..

Säg till om ni vill ha en dj.

Skickades från m.sweclockers.com

Vi vill ha en dj!

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015