Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

DJI Phantom 3 4K

Hej!

Tänkte eventuellt sälja min DJI Phantom 3 4K, pga sugen på en Mavic istället

Det som ingår förutom drönare är:
* 2 set av propellrar (samt påse för förvaring av dessa)
* 2st batterier
* 64GB micro-SD kort
* Väska för förvaring
* Kontroll
* Laddare för batteri & kontroll

Notera att jag gjort en liten modifiering på kontrollen. Många som har problem med att kontrollen ej går starta, som endast går lösa genom att öppna upp den och koppla ur batteriet. Har dragit ut 2 kablar ur kontrollen och satt kabelskor på dessa så man slipper öppna upp kontrollen om detta skulle hända. Inte världens snyggaste lösning, men ingenting som påverkar hur drönaren fungerar. Hänt mig 2 gånger under 1 år, så ingenting som händer ofta, men den kan hända och då är denna lösning rätt skön att ha!

Detta är alltså 4K versionen av Phantom 3, och har således en lite bättre kamera än standard versionen.

Kan inte svara på hur många flygtimmar den har då jag själv köpte den begagnad för ca 1 år sedan.

Förbehåller mig rätten till att sälja till vem jag vill eller inte alls, bla bla

P.S: Originalkartong finns, samt manual. Skickas dock ej, då det helt enkelt blir ett alldeles för stort paket.

Lämna bud!

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D | Nvidia Geforce RTX 4070 Ti 12gb | Corsair Vengeance DDR5 6000MHz RGB CL30 2x16GB | EVGA Supernova G2 750W | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming | Be Quiet! Dark Rock Pro 5
Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Sätter man mobilen på kontrollen för att få bild eller? Är det originalbatterier bägge två?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av hakro807:

Sätter man mobilen på kontrollen för att få bild eller? Är det originalbatterier bägge två?

Skickades från m.sweclockers.com

Japp, mobilen direkt på kontrollen!
1 batteri är original som jag fick med när jag köpte drönaren. Det andra är av märket Jupio som jag köpte från batteriexperten (har jag för mig), men det har exakt samma funktioner som originalbatterierna. Jag har inte haft minsta problem med det iallafall!

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D | Nvidia Geforce RTX 4070 Ti 12gb | Corsair Vengeance DDR5 6000MHz RGB CL30 2x16GB | EVGA Supernova G2 750W | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming | Be Quiet! Dark Rock Pro 5
Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Såld!

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D | Nvidia Geforce RTX 4070 Ti 12gb | Corsair Vengeance DDR5 6000MHz RGB CL30 2x16GB | EVGA Supernova G2 750W | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming | Be Quiet! Dark Rock Pro 5
Citera för svar!

Permalänk
Skrivet av ZyntaaX:

Får man vara ful och fråga hur mkt en sådan går för?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

9600k gtx 1080

Permalänk
Medlem
Skrivet av professorsnö:

Får man vara ful och fråga hur mkt en sådan går för?

Skickades från m.sweclockers.com

Sålde den för 4.000!

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D | Nvidia Geforce RTX 4070 Ti 12gb | Corsair Vengeance DDR5 6000MHz RGB CL30 2x16GB | EVGA Supernova G2 750W | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming | Be Quiet! Dark Rock Pro 5
Citera för svar!

Permalänk
Skrivet av ZyntaaX:

Sålde den för 4.000!

Tack!!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

9600k gtx 1080

Permalänk
Medlem

Hojta till om det finns intresse av att köpa en likadan Phantom 3 4K.
Dock endast 1 batteri. Drönaren är närmast i nyskick.