Vinn nätagg från Seasonic
Permalänk
Medlem

Innerstaden RP - FiveM Sverige [GTA V]

Varmt välkommen till den nybyggda staden, Innerstaden, FiveM's senaste tillskott på svenska! En svensktalande stad där vi försöker skapa miljöer som påminner om vårt fantastiska Sverige!

Nu behöver vi hjälp att utveckla och bygga en användarbas. Innerstaden RP är i förstahand inte ute efter kvantitet vad gäller spelarantal, utan snarare kvalité då vår främsta ambition är att bygga ett community med seriös RPnivå. I nuläget har vi ingen whitelist.
Det finns några lediga chefsjobb som du kan söka via vår Discord-kanal, men du kan även söka whitelistade jobb via en redan tillsatt chef in-game.

Vi har en ambitiös och aktiv staff som dagligen jobbar med feedback som vi får av våra invånare!
Hoppas vi ses;

Innerstaden RP - Det seriösa Svenska communityt.

https://discord.gg/JXBrBK4

Permalänk
Moderator
Testpilot

Inte för att jag själv är så intresserad om jag ska vara ärlig men detta ser ut som ett jättekul initiativ. Vad är det för regelverk som gäller när ni kör GTA V RP? Jag har bara sett detta på Twitch i mellan åt och har bara förstått att det handlar om rollspel men inte mycket mer än så.

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - LG 45GR95QE 45" UltraWide OLED 3440x1440p@240Hz - kalaset vattenkylt