Threadripper 3000 får moderkort från MSI

Permalänk
Melding Plague

Threadripper 3000 får moderkort från MSI

Threadripper 3000 är rejäla doningar till processorer, och MSI:s moderkort med styrkretsen TRX40 är likvärdigt rejäla.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Haha , fläkten här med men va fxn, så mycket ström drar inte den kretsen det har De8ouer bevisat ju så vaför envisas med en fläkt lever vi inte i 2019 eller

Visa signatur

If it can't run Crisys its a calculater

The New Build The Torrent 2,0

Permalänk
Medlem

Är jag självisk om jag tycker att det är synd att dessa inte lottas ut på Sweclockers live?:P

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tip Top:

Haha , fläkten här med men va fxn, så mycket ström drar inte den kretsen det har De8ouer bevisat ju så vaför envisas med en fläkt lever vi inte i 2019 eller

Det är bland annat "M.2 SHIELD FROZR" som ses i bilderna, och dessa nya "kanalfläktar" syftar till att hålla hastigheter uppe på diskar som håller duktigt ös eftersom dagens varianter är kända för att ta knä och gå slött vid överhettning.

I övergången till gen4/5 kommer det förmodligen att inledningsvis bli en liten återgång till varierade typer av fläkt på brädorna när ett hölje kylfläns är undermåligt.

Visa signatur

Citera för svar :)

Permalänk
Hjälpsam

Bara jag som har missat vad det är för PCI-E x16 kort som är med på bilderna?

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fluf:

Bara jag som har missat vad det är för PCI-E x16 kort som är med på bilderna?

Det är ett M.2 Xpander Aero.

Permalänk
Medlem

lol mer fläktar ala stenålder.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av dussin:

Det är bland annat "M.2 SHIELD FROZR" som ses i bilderna, och dessa nya "kanalfläktar" syftar till att hålla hastigheter uppe på diskar som håller duktigt ös eftersom dagens varianter är kända för att ta knä och gå slött vid överhettning.

I övergången till gen4/5 kommer det förmodligen att inledningsvis bli en liten återgång till varierade typer av fläkt på brädorna när ett hölje kylfläns är undermåligt.

Skrivet av Nivity:

lol mer fläktar ala stenålder.

stilrent kort.
som sagt fläktar krävs med arbetsmaskiner med upp till 64 kärnor

Visa signatur

Träna bort dyslexin. Ryzen 3600 - asus B350plus - Msi Vega56 - Acer 1440p 144hz - M.2 ssd - asus essence stx - Sennheiser hd600 - Corsair 750w - 16gb ram 3ghz - atcs 840 - luftkylt - Felsökning? (Lär dig Googla)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flopper:

stilrent kort.
som sagt fläktar krävs med arbetsmaskiner med upp till 64 kärnor

Och tydligen mainstream maskiner med långt under 64 kärnor.