Sälja / Skrota Playstation 3

Permalänk
Medlem

Sälja / Skrota Playstation 3

Hej,

Har ett PS3 hemma med 60Gb hårddisk, dvs versionen som även kan spela PS2 spel.
Finns det några pengar att hämta i en konsol, kanske 10 spel samt några kontroller eller är det bara att skänka bort?

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X | Asus B550-F | Sapphire 6700 XT | Lian-Li PC-O11 Dynamic | Lian-Li Galahad AIO | Intel 520 240GB, Intel 530 240GB SSD, Kingston A2000 M.2 1TB | Corsair Vengeance RGB PRO 16GB 3200MHz| Corsair RM 750X |Windows 10|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Erathial:

Hej,

Har ett PS3 hemma med 60Gb hårddisk, dvs versionen som även kan spela PS2 spel.
Finns det några pengar att hämta i en konsol, kanske 10 spel samt några kontroller eller är det bara att skänka bort?

Det är väl bara att testa att kasta upp en annons nu när det är gratis?

Tror säkert det kan finnas intresse - jag själv har "bara" PS3, så skulle själv säga att det beror på vad du säljer för och vilka spel du har.

Visa signatur

Jag är en optimist; det är aldrig så dåligt så att det inte kan bli sämre.

Permalänk
Medlem

Tror absolut att du kan få en femhundring av någon. Annars finns det mängder av barn vars föräldrar inte har råd med dyra konsoler.

Permalänk
Hedersmedlem

Får du det inte sålt nu är det bara att vänta till att det blir retro.

Permalänk
Inaktiv

De dummaste jag gjort i mitt liv är att jag har sålt alla konsoller jag haft genom åren och jag har haft i stort allt som funnits sedan början av 80 talet, men sånt är livet, de är lätt att vara efter klok.

Permalänk
Medlem

En bakåtkompatibel ps3 kan vara värd pengar om du hittar rätt köpare

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

En BC PS3 vore inte helt fel att ha. Har själv en Slim med CFW samt Super Slim. En 4-500:- för en BC e rimligt kan jag tycka.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Det finns väl.. "speciella egenskaper" hos äldre PS3or vissa vill åt.. Du kan definitivt sälja den.