Permalänk

Steam Gifting

hej! det är nu så att jag och en till har problem med steams gifting system. när en vän till mig försöker gifta mig spelet så står det bara "an unexpected error has occurred. your purchase has not been completed" och de går inte och gifta det, vad ska man göra för att fixa det ? spelet de rör sig om är Temtem.

Permalänk
Medlem

@Aquatic_Dark: Kontakta Steam support, de brukar vara snabba på att svara.

Visa signatur

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed placerat orci vitae condimentum tempor. Nulla facilisi. Interdum et malesuada fames ac ante ipsum primis in faucibus. In at sapien id felis tempor tincidunt. Cras accumsan enim elit, ut laoreet neque dapibus ac.

Permalänk

@Elektroman: okej tack för förslaget ska kolla med han om han har skicka något till dem.

Permalänk
Medlem

Steam har smyglanserat lite nya regler iom någon sale, en av dom är att du kan inte gifta saker av ett värde mer än 1:1.8 av vad du spenderat på spel till ditt eget konto, så det kanske är fallet ? Vet inte hur dom räknar på det, om det är inom någon viss period eller så, men dom har varit snälla nog att resetta den spärren för folk som skrivit och frågat om varför gifting inte funkar för dom.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

@MiST: okej tack så mycket, då ska vi försöka lösa det! det var väldigt bra och veta och tack för infon!