144 Hz (AOC G2460P) + Logitech G513

Permalänk
Medlem

144 Hz (AOC G2460P) + Logitech G513

Hallå!

AOC G2460P - 700 kr.

Många år på nacken, tror den är inköpt 2014. Åldern till trots har den inga defekter, förutom ett par repor på höger ovansida!

Tycker det är fruktansvärt svårt själv att hitta information om denna på nätet men den har följande specs:

* 24"
* 1920x1080
* 144 Hz
* TN-panel

Medföljer en DP-käbel på 2 meter samt apparat (typ 1,5 m?). Kan hämtas i Malmö, ev. möte på stan i Malmö/Lund. Skickar inte skärmen.

Logitech G513 Carbon Tactile - 900 kr.

Tangentbordet fick jag nytt genom reklamationsärende (trasig D-tangent) den 13 Juni 2019, men det första köptes 27 december 2018 (inet). Kvitto finns. Har legat nedpackat sen 20 December 2019. Således använt i c:a 6 månader!

Det är rengjort med tryckluft och fuktig trasa i den mån som varit möjligt utan att ta loss tangenterna.

Det förra exemplaret hade en del problem med tangenter som inte ville sitta fast ordentligt om man tagit av dem för att rengöra och sen satte tillbaka dem. Därav har jag inte tagit av några tangenter på det nya bordet. Skulle även avråda nästa ägare från att göra detta då det verkar vara ett genomgående problem för denna typen av tangenter (Romer G Tactile).

Annars har det inte vart några konstigheter.

Har originalkartong och alla tillbehör. Dessa är oanvända eftersom jag fick dubbel uppsättning efter reklamationen. Endast nån kartongbit som inte får plats i förpackningen längre och som jag därmed slängt.

Kan hämtas i Malmö, ev. möte i Malmö/Lund-regionen, men också skickas om nödvändigt.

1500 kr paketpris!

Läs hela annonsen här

Visa signatur

5900X | 3080

Permalänk
Medlem

@Birkus:

AOC G2460P - 600, hämtar

Permalänk
Medlem

@masa:

Klubbar preliminärt skärmen måndag kl. 20:00 då

Visa signatur

5900X | 3080

Permalänk
Medlem

Finns skärmen kvar?
Hämtar imorgon isåfall

Permalänk
Medlem

@Antzim: Nästan avslutad affär...

Hör av mig om köparen skulle dra sig ur!

Visa signatur

5900X | 3080

Permalänk
Medlem

Finns skärmen kvar?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@1Xerx1: Den gick tyvärr precis iväg

Visa signatur

5900X | 3080