SweClockers på krigsstigen inför Dustin Expo

Trädvy Permalänk
Cyberman
Registrerad
Dec 1999

SweClockers på krigsstigen inför Dustin Expo

Håll i hatten! Det blir kamp om ära och rikedom när medlemmarna från Sveriges bästaste respektive sämsta sajt möter varandra på Dustin Expo 2020 i Stockholm.

Läs hela artikeln här

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa leder till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Trädvy Permalänk
Testpilot
Plats
Ängelholm
Registrerad
Aug 2014

Aah, det där låter otroligt spännande! Jäkligt nyfiken på vad det blir för tävlingar, hade varit häftigt att vara där.

Ryzen 2700 @4ghz, Corsair h115i, 4x ML140 PRO, Asus B450-i, G-Skill Flare X DDR4 2x8gb @3200mhz cl14, Palit RTX 2080ti Pro Gaming OC 11gb, 2xSamsung 960 EVO 500gb M2, Samsung 850 PRO 256gb, Corsair RM750x, Phanteks Evolv mITX tempered glass, Acer X34A 1440p 100hz IPS G-sync
Galleri chassimod Allspark | Bygglogg AIO custom loop, monitor-mount

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Upplands Väsby
Registrerad
Jul 2001

Fasen, nästan så att man ska gå på Expot bara för det

i7 7770K @ 4,7 GHz med Noctua NH-D15. 16GB corsair. Asus Prime Z270-P. GTX 1070 @ 2100 / 8500. Samsung 960 EVO nvme. AOC AG271QG@165hz 2560x1440. Fractal R4. Antec 650Watt PSU.
Logitech G900. Logitech K63 wireless. Surface Pro 6.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2015

Har aldrig varit på Dustin Expo men det verkar vara noll och intet om smarta hem, är det normalt så?

Trädvy Permalänk
SweClockers
Andreas Dimestam
Plats
Stockholm
Registrerad
Apr 2002
Skrivet av Mordekai:

Har aldrig varit på Dustin Expo men det verkar vara noll och intet om smarta hem, är det normalt så?

Det brukar finnas allt mellan himmel och jord på mässgolvet, inte minst på tillbehörssidan.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sverige / Stockholm
Registrerad
Nov 2006

Nice!!
Kommer dimestam och emil vara med?

Dator: EEE901 N270/ 1GB / 20GB SSD ... Kraftigt nedbantat/tweakat Win7 x86 for speeeEED!
Facebook användare? Hatar tidslinjen? gå med i denna FB-grupp:
Undo Timeline ...med lite tur får h*lvetet ett slut!

Trädvy Permalänk
SweClockers
Andreas Dimestam
Plats
Stockholm
Registrerad
Apr 2002
Skrivet av lastninja:

Nice!!

Klart jag kommer att vara där! Tror vi även behöver @emilakered för att FZ ska känna pressen på riktigt.

Trädvy Permalänk
Bosmang kapawu 👔
Emil Åkered
Plats
Stockholm
Registrerad
Jan 2003
Skrivet av lastninja:

Nice!!

Skrivet av Dimestam:

Klart jag kommer att vara där! Tror vi även behöver @emilakered för att FZ ska känna pressen på riktigt.

Haha, vi får se! Bebis 2.0 är planerad ungefär två veckor innan, så det hänger mycket på den biten. Har jag möjlighet så tittar jag förbi!

Och oavsett, att @CalleFZ ska ta sitt lag vinnande ur tvekamp med team @Kenneth ser jag som.. orimligt.

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-8400 - Z370M-ITX/ac - GTX 1070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 3600 - Prime B450-Plus - GTX 1080 Ti - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> Surface Pro 7 - i5-1035G4 - 8 GB DDR4
▪ Konsol -> Nintendo Switch Lite

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sverige / Stockholm
Registrerad
Nov 2006

Riktigt skoj att ni alla siktar på att vara där, och bebisen kan i värsta fall förlösas på plats av alla proffsmoddare!
Glömde bort Dustin expo förra året, men det här året ska jag banne mig sätta en lapp på ytterdörren en vecka innan

Dator: EEE901 N270/ 1GB / 20GB SSD ... Kraftigt nedbantat/tweakat Win7 x86 for speeeEED!
Facebook användare? Hatar tidslinjen? gå med i denna FB-grupp:
Undo Timeline ...med lite tur får h*lvetet ett slut!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Sep 2002

Lite spänd på att se vem som köra flytande kväve. Någon av de gamla svenska rävarna?

Trädvy Permalänk
SweClockers
Andreas Dimestam
Plats
Stockholm
Registrerad
Apr 2002
Skrivet av Rauf:

Lite spänd på att se vem som köra flytande kväve. Någon av de gamla svenska rävarna?

Ping @meantek och @calathea

Trädvy Permalänk
Entusiast
Plats
Skatteverkets Inläsningscentral
Registrerad
Aug 2008
Skrivet av Dimestam:

Jag kan bekräfta att jag är gammal räv, ja.

Skickades från m.sweclockers.com

Internet of Things. Translation: Anything that connects to the internet, no matter how useless nor how much of a security risk it poses.

Trädvy Permalänk
Asus
Plats
Sollentuna
Registrerad
Jan 2003
Skrivet av Meantek:

Jag kan bekräfta att jag är gammal räv, ja.

Skickades från m.sweclockers.com

Önskar er lycka till