Airpods ihop med android mobil

Permalänk
Medlem

Airpods ihop med android mobil

Hej

Någon som vet hur man kan ordna inställningar på airpods via android mobilen så man kan pausa, byta låt , etc?

Permalänk
Medlem

Scrolla ner på den här sidan till "AirPods Double-tap Controls on Android":
https://mashtips.com/customize-airpods-double-tap-controls/

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem

Har ett par AirPods Pro samt ett par Powerbeats Pro ihop med min Pixel. Pause/Play/Spola funkar. Byta låt beror nog på vilken spelnings-app man använder. Antar att det fungera lika bra med vanliga AirPods.

Visa signatur

9800X3D | Asus RTX 5080 | Asus B650M-PLUS WIFI | Kingston 32GB 6000 DDR5 | Lian Li A3 mATX

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gorian:

Scrolla ner på den här sidan till "AirPods Double-tap Controls on Android":
https://mashtips.com/customize-airpods-double-tap-controls/

Nu har jag testat appen och ställt in att dubbelklick blir paus men det fungerar inte. Dubbelklick höger - nästa låt, dubbelklick vänster - föregående låt blir det. Går inte ändra alls. Detsamma om jag tar ut en så fortsätter musiken ändå

Permalänk
Medlem
Skrivet av psp123:

Har ett par AirPods Pro samt ett par Powerbeats Pro ihop med min Pixel. Pause/Play/Spola funkar. Byta låt beror nog på vilken spelnings-app man använder. Antar att det fungera lika bra med vanliga AirPods.

Hur har du fixat att det blir så? På mina är det så att höger dubbelklick blir nästa låt och vänster dubbelklick blir föregående låt. Tror att det är förinställt så. Kan inte ändra något

Permalänk
Medlem
Skrivet av adde34:

Hur har du fixat att det blir så? På mina är det så att höger dubbelklick blir nästa låt och vänster dubbelklick blir föregående låt. Tror att det är förinställt så. Kan inte ändra något

Inte ändrat något. Vad använder du för musikspelare?
AirPods Pro är lite annorlunda jämfört med vanliga AirPods.

Visa signatur

9800X3D | Asus RTX 5080 | Asus B650M-PLUS WIFI | Kingston 32GB 6000 DDR5 | Lian Li A3 mATX

Permalänk
Medlem
Skrivet av psp123:

Inte ändrat något. Vad använder du för musikspelare?
AirPods Pro är lite annorlunda jämfört med vanliga AirPods.

Musikspelare? Lyssnar på Spotify och har Airpods w2. Inga Pro