Oneplus 7 pro 12GB/256GB - Nebula Blue

Permalänk
Avstängd

Oneplus 7 pro 12GB/256GB - Nebula Blue

Hej säljer nu min knappt använda Oneplus 7 pro. Som ni ser på bilden så är den köpt 2019-05-27 på webhallen. Den är använd ca 1 månad totalt då jag använder jobbtele. Det följer med skal. Kvitto+kartong med alla original tillbehör finns.

Det är modellen 12GB/256GB - Nebula Blue

Pris: 4500kr eller bud.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Börjar med ett bud på 3500+frakt

Permalänk

Bjuder 4000 kr + frakt

Visa signatur

Ryzen 3700x, 32 Gb Corsair Vengence 3000 Mhz CL16, MSI X570 Gaming Edge, Silicon Power 1TB NVMe SSD, 750 Gb Seagate Momentus XT, Seagate Barracuda 4 TB, Fractal Design Defice C TG,
LG 29EA93 2560x1080, Logitech G933, Razer Deathadder Respawn, Corsair Strafe RGB

Permalänk
Medlem

Jag köpte denna telefonen av honom i förrgår. Jag sa att jag var intresserad, och han skickade typ 3 meddelanden tätt intill på varandea6. Vi kom överens om 2000kr för telefonen till slut och jag swishade honom. Han sa att han skulle skicka den igår på förmiddagen senast på eftermiddagen och skicka kollinr till mig efteråt, han har inte gjort det. Han har varken skrivit eller svarat på mina sms och samtal. Inte heller swishat tillbaka mina pengar om han nu "ångrade" sig. Jag skulle inte vilja säga att han är legit, eller seriös, så be careful @Hårvåfflan, @dahlberg1992 and the rest of SweC people.

Permalänk
Medlem

Hej! @Cuninho
Jag köpte samma telefon av honom på shpock i lördags. Han skickade bild på paket och id-kort och lovade att återkomma. Nu svarar han inte.
Vill du gå ihop och anmäla honom @Cuninho?
Förhoppningsvis ångrar han sig och ger tillbaka våra pengar innan dess dock.
Till Tim:
Ring så pratar vi och löser det här. Har varken tid eller råd att dra ut på det här.

Permalänk

@thegutt @cuninho han skriver till mig och försöker sälja den.
Och påstår att han inte scammat @Cuninho

Permalänk
Medlem

@TheGutt, absolut kan vi och ska anmäla honom för detta. Dock verkar inte detta som att det är första gången har gör sånt. Han har några dom på sig sedan tidigare. Jag får väl försöka med en anmälan, skulle det inte hjälpa åker jag personligen upp till honom och tar de ifrån honom + min kostnad dit och tillbaka.

@Hårvåfflan, jag har bevis på Swish, han har scammat mig, och det är väldigt tydligt när han dessutom har blockerat mitt nummer. Men jag ger honom en ärlig chans nu fram tills kl 12:00 imorgon vid lunch. Har jag inte fått pengarna tillbaka då åker han på en anmälan + att jag personligen åker upp till honom. Kommer kontakta hans arbetsgivare med och förklara vad de har anställt för människa på deras jobb. Så om han nu försöker förtsätta sälja sin "icke" havande telefon så KÖP INTE av honom. Han är en legit scammer. Synd att man litade på honom då han har varit medlem sedan 2009, men men.

Permalänk
Medlem

Åka och hämta

@Cuninho:
Bra! Jag ger honom till 12:00 imorgon också. Vi kan väll åka till honom ihop och reda ut det här? Bra idé med att kontakta arbetsgivare och släkt. Jag fick som sagt bild på hans ID-handling som matchade swishadressen.

Permalänk

@cuninho nej, kommer inte köpa något.

Permalänk
Hedersmedlem

@Cuninho och @TheGutt vänligen kontrollera pm.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk