Fläktar - Noctua - Fractal - Be Quiet - med tillbehör

Permalänk
Medlem

Fläktar - Noctua - Fractal - Be Quiet - med tillbehör

Hej!
Behöver inte dessa fläktar längre. Så tänker att någon annan får bättre användning av dem. Noctua fläktarna är i väldigt bra skick. Någon är till och med oanvänd. Se bilder för modeller.
Bud gäller. Säljes helst i ett paket, för att jag antagligen behöver skicka dem.
Säljer till vem jag vill, om budet blir för lågt förbehåller jag mig att behålla dem, och dela upp dem i olika annonser.

Mvh

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Kan tänka mig köpa alla 120mm fläktar för 250kr + frakt om du nu väljer att vilja dela upp det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av file-:

Kan tänka mig köpa alla 120mm fläktar för 250kr + frakt om du nu väljer att vilja dela upp det.

I dagsläget kommer jag nog inte göra det. Men eftersom jag tycker det är mest värde i just 120mm fläktarna så anser jag att budet kan gälla paketet.
Budet noterat

Permalänk
Medlem

2st NF-F12 PWM
1st NF-P12 PWM

250kr inkl frakt

Permalänk
Skrivet av Beltet:

Hej!
Behöver inte dessa fläktar längre. Så tänker att någon annan får bättre användning av dem. Noctua fläktarna är i väldigt bra skick. Någon är till och med oanvänd. Se bilder för modeller.
Bud gäller. Säljes helst i ett paket, för att jag antagligen behöver skicka dem.
Säljer till vem jag vill, om budet blir för lågt förbehåller jag mig att behålla dem, och dela upp dem i olika annonser.

Mvh

Läs hela annonsen här

Jag köper alla Noctua-fläktar av dig för 300kr + frakt.

EDIT: Jag köper allt av dig för 330kr + frakt, som du skrivit i annonsen.

Vänligen,
David

Visa signatur

3900X | ROG Strix B550-I | 2080 Ti | 3TB | 32GB | SF1000 | A4-H20 | Kraken 240 AIO
S22 | iPad Pro 12.9'' 3rd Gen (som agerar laptop)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sir Skybalotte:

Jag köper alla Noctua-fläktar av dig för 300kr + frakt.

EDIT: Jag köper allt av dig för 330kr + frakt, som du skrivit i annonsen.

Vänligen,
David

PM

Permalänk

Om affären inte blir av är jag intresserad 400 + frakt

Visa signatur

Setup:| i7 4790K 4.9GHz @ 1.29 (Delidded) | Asus Maximus VII Hero |
Gigabyte GTX 770 Windforce 4 GB | G.Skill TridentX DDR3 16GB @ 2400MHz CL 10 | 860 Evo 500 GB | EVGA G2 750 W | NZXT Kraken X62 @ Noctua IPPC 2000 Fans |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nullified:

Om affären inte blir av är jag intresserad 400 + frakt

Tack för budet. Men tyvärr har jag nu fått betalningen.
Mvh