Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Vertagear Triigger 350 SE - Premium gaming-stol i nyskick till bra pris

Permalänk

Vertagear Triigger 350 SE - Premium gaming-stol i nyskick till bra pris

Lagom till kvällarna börjar bli lite mörkare och spelhösten drar igång säljer jag min Vertagear Triigger 350 SE. Stolen är endast använd 3 månader och i nyskick inkl alla tillbehör. Vertagear lämnar 10 års garanti på själva stommen och 2-5 års garanti på övriga delar. Vittnar om kvaliteten. Kvitto medföljer naturligtvis.

Säljer den då den tyvärr visat sig vara lite för stor här hos mig. Sitter inklämd i en ganska trång hall och blir svårt att ta sig förbi när jag sitter i stolen. Trist eftersom jag verkligen gillat och fortfarande gillar den. Är nog den första stol jag suttit i som jag aldrig fått träsmak av. Oavsett hur länge jag suttit i den.

Aktuellt nypris runt 9.000:- och tänker mig själv runt 5.000:- eller bud.

Då den väger en del är jag inte sugen på att skicka den. Ev köpare hämtar istället upp den på plats, bor i Solna strax norr om Stockholm.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Finns det möjlighet att komma och provsitta stolen?

Visa signatur

Ryzen 7 5700X3D | Sapphire Radeon RX 6900 XT SE | ASUS TUF GAMING X570-PLUS | Corsair Vengeance LPX 2x8 3600 mhz | Fractal Design Meshify C | Corsair Force Series MP510 960 GB | Corsair RM750x v2 | Gigabyte 27" M27Q 2560x1440 170 HZ | Acer Predator 32" XZ321QU 2560x1440 144 Hz

Permalänk
Skrivet av Mattias10:

Finns det möjlighet att komma och provsitta stolen?

Självklart