Permalänk
Medlem

Köpa Ps4 VR?

Hejsan!

Min fru har nyligen skaffat sig en mobil från Comviq och det kom en Playstation 4, 500gb på köpet.
( Köpte en Nintendo Switch bara 17 dagar sedan 😂)

Har alltid viljat ha vr, men att köpa ps4 +bra har varit dyrt.

Nu när det är bara VR jag behöver köpa så är det andra bullar det gäller!

Tyvärr är jag helt Lost på vilken jag ska köpa, det verkar finnas bundles vissa butiker säljer mycket dyrare än andra och det verkar inte komma controllers?

Skulle verkligen uppskatta om någon kunde hjälpa mig med information och råd giving vad jag borde köpa!

Tack för er tid!

Visa signatur

Operativsystem: Microsoft Windows 10 | Processor: AMD Ryzen 5 3600X | Processorkylare: Cooler Master Hyper 212 EVO | Moderkort: ASUS PRIME X570-P | Minne: Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3600MHz | Grafikkort: Gigabyte GeForce RTX 2070 SUPER 8GB GAMING OC | Hårddisk: Seagate BarraCuda 510, 512GB | Nätaggregat: Fractal Design Edison M 750W | Övrig kylning: 2x140mm insug och 3x120mm utblås i lådan

Permalänk
Medlem

Kolla begangnat marknaden. Fins de som köper och av olika andledningar inte tyckte det var något att ha, så de är lite använda.
Plus du kan ju då också kanske kan få med en del tillbehör och kanske spel med

Edit: Du behöver kameran och headsetet (och boxen till det) . Move kontrolerna är inte ett absolut måste, men det är det i stort sätt för många av spelen. Så skarpt rekommenderar de med.

Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.

Permalänk
Medlem

Bumpar denna. Min ena grabb vill ha VR. Vi har ett PS4 slim, är det för klent för att köra VR ?

Visa signatur

Gigabyte B650 Aorus Elite AX V2 - AMD Ryzen 5 7600X - Noctua NH-D15 - Kingston FURY Beast 32GB DDR5 6000MHz - PowerColor Radeon RX 7800 XT - Corsair RM850I - Samsung 970 Evo Plus 1TB - Fractal Design Define R5 - Samsung Odyssey G5 27´ - Hyper X Cloud II

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bläjd:

Bumpar denna. Min ena grabb vill ha VR. Vi har ett PS4 slim, är det för klent för att köra VR ?

Inte för att vara sån men rekommenderar verkligen Quest/Quest2 framför PSVR.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tyrken:

Inte för att vara sån men rekommenderar verkligen Quest/Quest2 framför PSVR.

Tänkte att nåt till ps kanske kunde vara en bra kompromiss och sen inte så dyrt, har kollat med beggat

Visa signatur

Gigabyte B650 Aorus Elite AX V2 - AMD Ryzen 5 7600X - Noctua NH-D15 - Kingston FURY Beast 32GB DDR5 6000MHz - PowerColor Radeon RX 7800 XT - Corsair RM850I - Samsung 970 Evo Plus 1TB - Fractal Design Define R5 - Samsung Odyssey G5 27´ - Hyper X Cloud II