tv.n som skärm till XP home??

Permalänk
Medlem

tv.n som skärm till XP home??

Så som jag förstått det så gåt det inte att köra flera skärmar till xp home. det är åtminstånde det meddelande jag får av windos i felsökningen.. men på min förra dator lyckades jag på nått sätt att koppla till tv.n iaf.fenom att stänga av datorn dra ut sladden till datorskärmen o sätta in sladden till tv.n o starta datorn.. detta av möjligt efter att jag gjort nån inställning nånstans.
men jag klarar inte av det nu. herregud va jag har försökt!!

är det nån som vet hur man gör? eller om det finns en patch eller nått till xp home så man kan köra flera skärmar som i professional? det hade juh vatt det bästa.

jag har ett geforce4 ti 4200 kort för övrig info.

tack på förhand! danne

Permalänk
Medlem

Re: tv.n som skärm till XP home??

Citat:

Ursprungligen inskrivet av danne83
Så som jag förstått det så gåt det inte att köra flera skärmar till xp home. det är åtminstånde det meddelande jag får av windos i felsökningen.. men på min förra dator lyckades jag på nått sätt att koppla till tv.n iaf.fenom att stänga av datorn dra ut sladden till datorskärmen o sätta in sladden till tv.n o starta datorn.. detta av möjligt efter att jag gjort nån inställning nånstans.
men jag klarar inte av det nu. herregud va jag har försökt!!

är det nån som vet hur man gör? eller om det finns en patch eller nått till xp home så man kan köra flera skärmar som i professional? det hade juh vatt det bästa.

jag har ett geforce4 ti 4200 kort för övrig info.

tack på förhand! danne

Öhm.. det har väl inget med home edition att göra. Snarare dina drivrutiner för grafikkortet?

Visa signatur

Asus A8N SLi Deluxe, X2 3800 (2300mzh), Corsair XMS pc4000 2x1gb, HD Raptor, XFX 7800GT 256mb.

Permalänk
Medlem

Re: Re: tv.n som skärm till XP home??

Citat:

Ursprungligen inskrivet av EatMyRam
Öhm.. det har väl inget med home edition att göra. Snarare dina drivrutiner för grafikkortet?

Windows XP Home-edition har inte stöd funktionen "utökat skrivbord" som tillåter en att sträcka ut skrivbordet på flera skärmar. Man kan däremot använda grafikkortets klon- och overlay-funktioner för att få ut samma bild eller film i fullskärmsläge på tv:n.

Visa signatur

Also found as @piteball@mastodon.rockhost.se
XCP-ng Node - Dell PowerEdge R720xd, Xeon E5-2690, 272GB, 3TB SSD, Nvidia Tesla P4
XCP-ng Node - Dell PowerEdge R720xd, Xeon E5-2697v2, 256GB, 2TB SSD
Xpenology Storage - SuperMicro X10SLL-F/SC825TQ, Xeon E3-1231 v3, 16GB, 90TB HDD
Xpenology Backup - Dell PowerEdge R230, Xeon E3-1220v6, 16GB, 12TB HDD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Steamboy77:

@danne83: Jag hamnade här eftersom Daniel Nyqvist som är misstänkt för dubbelmordet i Linköping använde e-postadressen danne83@hotmail.com. Jag hoppas att det inte är du och att du fått svar på din fråga.

Registrerad 2006-01-07
Senast aktiv 2006-01-07 18:22

Visa signatur

JJ2 Multiplayer
JJ2 ZStats

[1] Ryzen 5800X | 5500XT | Kingston A2000 | Lenovo G24-10 144Hz [2] Ryzen 5700G | RX 480 | WD Blue SN550 [3] Ryzen 5600G | Kingston A2000 [4] Ryzen 3600 | GT 740 | 850 EVO [5] Ryzen 3600 | Geforce 405 | 850 EVO (alla är i bruk)