Fredagspanelen finns nu på Spotify

Trädvy Permalänk
Cyberman
Registrerad
Dec 1999

Fredagspanelen finns nu på Spotify

Vill du hellre lyssna, snarare än att titta, på Fredagspanelen kan vi glatt meddela att vi numera även finns på Spotify!

Läs hela artikeln här

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa leder till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lysekil
Registrerad
Nov 2007

Underbart!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Märsta-ghettot
Registrerad
Sep 2006

Så ska det låta!

Stationär.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Varberg
Registrerad
Jan 2002

Wow.
Riktigt bra pojkar 👏🏼👏🏼👏🏼

Nu kan man ta helgpromenaden och lyssna på podd. Perfektion

Citera eller Svara för respons! •
Pixel Artist - Öppen för förslag på beställningsjobb! PM'a mig. • Mer på Instagram
YouTube - Gör lite såsaker här ibland, unboxing, drönar/go-pro saker och dyl. •

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västerås
Registrerad
Okt 2005

Fräscht

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2005

Toppenidé!

💻 [Lenovo IdeaPad 5] AMD Ryzen 7 4700U | 16 GB DDR4-3200 | 512GB SSD | 15,6" FHD

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Knivsta
Registrerad
Mar 2011

Härligt!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uppland
Registrerad
Jul 2002

Äntligen!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jul 2004

Trevligt!

dator intel 3770k, asus p8z77-v pro, asus gtx980 strix 4gb, 32gb ddr3, fractal design r4, corsair ax-760 platinum, samsung 850 pro 1tb | ljud usb -> dac woo audio wa7 -> amp arcam rhead -> sennheiser hd650

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2017

Hade ingen aning om att ni fanns på Podcaster, blir att lyssna där hädanefter.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uppsala
Registrerad
Mar 2011

va bra

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sölvesborg
Registrerad
Nov 2009

Tack!
Ett stort steg framåt för oss vill höra era väna röster.
Skulle ni vilja göra det möjligt att enkelt kunna ladda ner MP3-versionerna för att lyssna offline?
Ute i naturen är WiFi-täckningen sådär och undviker gärna använda mobildata, det både hackar och kostar.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Gävle
Registrerad
Aug 2008

Konsumerar nästan alltid Fredagspanelen som podd, gillar det skarpt.

Gött att Fredagsfokus även kommer upp på de övriga kanalerna, Spotify är inte min favorit för podd.

Skrivet av ThomasLidstrom:

Tack!
Skulle ni vilja göra det möjligt att enkelt kunna ladda ner MP3-versionerna för att lyssna offline?
Ute i naturen är WiFi-täckningen sådär och undviker gärna använda mobildata, det både hackar och kostar.

Jag kör Podcast addict, laddar alltid ner mina podd-avsnitt där. Spotify har även den funktionaliteten.

Intel i7 3770K@4,5GHz | EK-Supremacy | ASUS P8Z68-V| Samsung 30nm 1600 CL11@1866 CL9 4x4GB | Geforce GTX780 Ti | EK-FC Titan Plexi | Enermax Platimax 1500W | Ubuntu 20.04 & Windows 10

Trädvy Permalänk
Chefredaktör 🕹
Plats
Stockholm
Registrerad
Jan 2003
Skrivet av ThomasLidstrom:

Tack!

Jag tänker att de flesta podcastappar och Spotify (och youtube om man har premium) har stöd för nerladdning/offline-mode så det känns lite överflödigt att också göra dem tillgängliga specifikt som löst nerladdningsbara mp3or?

Chefredaktör, ny på jobbet, gillar gamla saker, skriver som en kratta

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
U-Å
Registrerad
Sep 2003

Det var som attan!

1. Kanske såga till bilden till podden? Ser ut som någon käkat pixlar till frukost och har kvar lite i skägget.
2. Lägg upp videon där också? Spotify har poddvideo, kolla JRE, H3 etc.
3. ?????
4. Profit

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Maj 2007

Tjoho! Bara bra med såna här braiga nyheter

Intel i7 9700K - Radeon VII - Custom Loop - Samsung 34" Ultra Wide

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uppsala
Registrerad
Jun 2003

Ska ni göra som FZ, och lägga upp det typ en vecka senare?

Intel 7700 | 32 GB RAM | AMD RX 480 8 GB | Corsair SF450 | FD Node 304

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uppsala
Registrerad
Feb 2012

finns det en möjlighet att ladda ner en podcast i form av mp3 eller så, ifall man inte vill streama och inte har spotify?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uppsala
Registrerad
Jul 2008

Fredagspanel är med video. Det är sen gammalt

Filserver: FreeNAS med 10 Gbit fiber!

Trädvy Permalänk
Forumledare
Plats
Stockholm
Registrerad
Jun 2004
Skrivet av Mephiston:

finns det en möjlighet att ladda ner en podcast i form av mp3 eller så, ifall man inte vill streama och inte har spotify?

Det finns tillgängligt via rss på https://www.sweclockers.com/feeds/podcast.

Kontakta mig direkt vid frågor om eller synpunkter på modereringen/forumet och glöm inte att tala om vilken tråd det handlar om. Kontaktvägar: albert@sweclockers.com, kontaktformuläret och moderatorernas gemensamma pm-konto. Annat användbart: regler och feedbackforumet.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Norrland
Registrerad
Aug 2002

Gött!

AMD Ryzen 7 3700X | Gigabyte X570 AORUS PRO | G.Skill 32GB DDR4 3600MHz CL16 Trident Z Neo | MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X | Noctua NH-D9L | Seasonic FOCUS Plus 850W Gold | Fractal Design Define R6 | Acer Predator XB271HU

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lenhovda
Registrerad
Dec 2012

Jaaaa! 👍

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Norrbotten
Registrerad
Jan 2002
Skrivet av Mephiston:

Alla podcast appar erbjuder nedladdning.
Behöver inte streama

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Varberg
Registrerad
Jan 2002
Skrivet av Albert:

Det finns tillgängligt via rss på https://www.sweclockers.com/feeds/podcast.

Snyggt!

Citera eller Svara för respons! •
Pixel Artist - Öppen för förslag på beställningsjobb! PM'a mig. • Mer på Instagram
YouTube - Gör lite såsaker här ibland, unboxing, drönar/go-pro saker och dyl. •

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
The space-time continuum
Registrerad
Maj 2010
Skrivet av UndaC:

Jag tänker att de flesta podcastappar och Spotify (och youtube om man har premium) har stöd för nerladdning/offline-mode så det känns lite överflödigt att också göra dem tillgängliga specifikt som löst nerladdningsbara mp3or?

Har ni slutat stödja TuneIn?

Spotify i bilen har tyvärr inte stöd för Podcasts än så länge. Brukade lyssna på er i bilen med TuneIn, men verkar som om det slutade funka för er Pod för ett tag sedan.

macOS: MacBook Pro 15" [16/256GB], iOS: iPad Mini [128GB], iPhone 8 [64GB], Apple Watch 4 LTE, W10: Surface Book 3 15" [32/512GB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
The space-time continuum
Registrerad
Maj 2010

@UndaC: Här är ett exempel på TuneIn och där ser ni inte ut att uppdaterat på ett tag. Har iofs. för mig att det fungerade fram tills nyår 2019/2020. Nu hittar jag dock senast avsnitt från 2015.

macOS: MacBook Pro 15" [16/256GB], iOS: iPad Mini [128GB], iPhone 8 [64GB], Apple Watch 4 LTE, W10: Surface Book 3 15" [32/512GB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skåne
Registrerad
Dec 2002

Kul att ni hamnar på fler ställen men inget ja kommer nyttja. Står inte ut med vanliga fredagspanelen ens med video. För lång 🙂

[Gigabyte EP35-DS4][Intel Core 2 Duo E8400 3.0 Ghz][2x2GB Corsair XMS 2][Gainward GTX 570][Sandisk Extreme II 480GB][Corsair HX 620W][Fractal Design Define XL R4][Acer GD245HQBID]