Fredagspanelen finns nu på Spotify

Permalänk
Cyberman

Fredagspanelen finns nu på Spotify

Vill du hellre lyssna, snarare än att titta, på Fredagspanelen kan vi glatt meddela att vi numera även finns på Spotify!

Läs hela artikeln här

Permalänk
Medlem

Underbart!

Permalänk
Medlem

Så ska det låta!

Permalänk
Medlem

Wow.
Riktigt bra pojkar 👏🏼👏🏼👏🏼

Nu kan man ta helgpromenaden och lyssna på podd. Perfektion

Permalänk
Medlem

Fräscht

Permalänk
Medlem

Toppenidé!

Permalänk
Medlem

Härligt!

Permalänk
Medlem

Äntligen!

Permalänk
Medlem

Trevligt!

Permalänk
Avstängd

Hade ingen aning om att ni fanns på Podcaster, blir att lyssna där hädanefter.

Permalänk
Medlem

va bra

Permalänk
Medlem

Tack!
Ett stort steg framåt för oss vill höra era väna röster.
Skulle ni vilja göra det möjligt att enkelt kunna ladda ner MP3-versionerna för att lyssna offline?
Ute i naturen är WiFi-täckningen sådär och undviker gärna använda mobildata, det både hackar och kostar.

Permalänk
Medlem

Konsumerar nästan alltid Fredagspanelen som podd, gillar det skarpt.

Gött att Fredagsfokus även kommer upp på de övriga kanalerna, Spotify är inte min favorit för podd.

Skrivet av ThomasLidstrom:

Tack!
Skulle ni vilja göra det möjligt att enkelt kunna ladda ner MP3-versionerna för att lyssna offline?
Ute i naturen är WiFi-täckningen sådär och undviker gärna använda mobildata, det både hackar och kostar.

Jag kör Podcast addict, laddar alltid ner mina podd-avsnitt där. Spotify har även den funktionaliteten.

Permalänk
Chefredaktör 🕹
Skrivet av ThomasLidstrom:

Tack!

Jag tänker att de flesta podcastappar och Spotify (och youtube om man har premium) har stöd för nerladdning/offline-mode så det känns lite överflödigt att också göra dem tillgängliga specifikt som löst nerladdningsbara mp3or?

Permalänk
Medlem

Det var som attan!

1. Kanske såga till bilden till podden? Ser ut som någon käkat pixlar till frukost och har kvar lite i skägget.
2. Lägg upp videon där också? Spotify har poddvideo, kolla JRE, H3 etc.
3. ?????
4. Profit

Permalänk
Medlem

Tjoho! Bara bra med såna här braiga nyheter

Permalänk
Medlem

Ska ni göra som FZ, och lägga upp det typ en vecka senare?

Permalänk
Medlem

finns det en möjlighet att ladda ner en podcast i form av mp3 eller så, ifall man inte vill streama och inte har spotify?

Permalänk
Medlem

Fredagspanel är med video. Det är sen gammalt

Permalänk
Forumledare
Skrivet av Mephiston:

finns det en möjlighet att ladda ner en podcast i form av mp3 eller så, ifall man inte vill streama och inte har spotify?

Det finns tillgängligt via rss på https://www.sweclockers.com/feeds/podcast.

Permalänk
Medlem

Gött!

Permalänk
Medlem

Jaaaa! 👍

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mephiston:

Alla podcast appar erbjuder nedladdning.
Behöver inte streama

Permalänk
Medlem
Skrivet av Albert:

Det finns tillgängligt via rss på https://www.sweclockers.com/feeds/podcast.

Snyggt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av UndaC:

Jag tänker att de flesta podcastappar och Spotify (och youtube om man har premium) har stöd för nerladdning/offline-mode så det känns lite överflödigt att också göra dem tillgängliga specifikt som löst nerladdningsbara mp3or?

Har ni slutat stödja TuneIn?

Spotify i bilen har tyvärr inte stöd för Podcasts än så länge. Brukade lyssna på er i bilen med TuneIn, men verkar som om det slutade funka för er Pod för ett tag sedan.

Permalänk
Medlem

@UndaC: Här är ett exempel på TuneIn och där ser ni inte ut att uppdaterat på ett tag. Har iofs. för mig att det fungerade fram tills nyår 2019/2020. Nu hittar jag dock senast avsnitt från 2015.

Permalänk
Medlem

Kul att ni hamnar på fler ställen men inget ja kommer nyttja. Står inte ut med vanliga fredagspanelen ens med video. För lång 🙂

Permalänk
Medlem

Vad har hänt med avsnitten mellan 37 och 150? Fanns de aldrig? Hittar dem varken på Spotify eller i RSS-flödet.

Permalänk
Medlem

Hittar inget på TuneIn heller. Det senaste avsnitt jag får upp är #37.

https://tunein.com/podcasts/Technology-Podcasts/SweClockers-p...

Permalänk
Chefredaktör 🕹
Skrivet av lhugo:

Vad har hänt med avsnitten mellan 37 och 150? Fanns de aldrig? Hittar dem varken på Spotify eller i RSS-flödet.

Skrivet av martinot:

Hittar inget på TuneIn heller. Det senaste avsnitt jag får upp är #37.

https://tunein.com/podcasts/Technology-Podcasts/SweClockers-p...

Vi har inte ljudfilerna tillgängliga, men vi ska se om vi kan hitta något smidigt och enkelt sätt att batchtranscoda och uploada samt tagga med rätt datum så att de kommer i rätt ordning.
Det blir dock inte prio just nu utan mer ett projekt för en regnig dag så att säga.