Någon som testat "Project 0001" tgb från Swecs reklam?

Permalänk
Medlem

Någon som testat "Project 0001" tgb från Swecs reklam?

Såg ett tangentbord som såg rätt intressant ut från Swecs reklam, har inte "vågat" köpa det än, verkar vara 3D renderingar (på hemsidan, på amazon.com är det riktiga bilder) & jag har aldrig hört talas om företaget tidigare (core mechanics).

https://core-mechanics.com/produkt/project-0001/

Så någon som köpt tangentbordet? Åsikter isåfall? Eller övriga åsikter från folk som inte köpt & har mer koll på tangentbord än vad jag har, verkar detta TGB:t vettigt om man är ute efter ett fullstort split med lite extra tangenter? Eller finns det vettigare produkter?

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?

Permalänk

Jag gjorde en sökning på internet men hittar inget om detta företag/tangentbord. Hemsidan saknar helt kontaktuppgifter. Deras terms and conditons är taget från ett annat företag (Penclick AB). Facebook sidan tom på info.... Jag personligen hade aldrig beställt därifrån.

Lagt till om terms and cond.
Permalänk
Medlem

Precis, känner det samma. Lite konstigt att Swec godkände deras reklam då, eller kommer reklamen från 3:e part som Swec inte har någon kontroll över?

Aja, strunt samma, någon som har ett tips på ett liknande tangentbord då? Ju fler tangenter desto bättre

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?

Permalänk
Skrivet av JesperA:

Precis, känner det samma. Lite konstigt att Swec godkände deras reklam då, eller kommer reklamen från 3:e part som Swec inte har någon kontroll över?

Aja, strunt samma, någon som har ett tips på ett liknande tangentbord då? Ju fler tangenter desto bättre

Core Mechanics finns tydligen på riktigt. Tävling på Sweclockers i samarbete med CoreMechanics/penclick med ett tangentbord i potten 😂😂

Permalänk
Medlem
Skrivet av ryggskott:

Core Mechanics finns tydligen på riktigt. Tävling på Sweclockers i samarbete med CoreMechanics/penclick med ett tangentbord i potten 😂😂

Haha ja jag såg det 😂 Avvaktar & ser ifall vinnaren får sitt tangentbord eller om det är vaporware ändå, får dom den så kanske jag vågar köpa 👍

Edit: Såg nu i forumtrådet för tävlingen att det är en svensk som håller i försäljningen av tangentbordet? Konstigt att det var så svårt att få tag i någon information om företaget eller personerna bakom när jag gjorde denna tråden men det verkar ju lite tryggare att köpa då nu när det finns en person här i forumet som är med i / håller i projektet 👍

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?

Permalänk
Inaktiv

Jag har beställt ett för att testa, återkommer med åsikter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon257891:

Jag har beställt ett för att testa, återkommer med åsikter.

Uppskattar det 👍 Har du fått något uppskattat leveransdatum?

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?

Permalänk
Inaktiv

@JesperA:
Landade i början på veckan, men inte hunnit med att testa ännu (Packar upp den strax), återkommer

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon257891:

@JesperA:
Landade i början på veckan, men inte hunnit med att testa ännu (Packar upp den strax), återkommer

Hunnit testa det än?