Vi har en ny musmatta, en favorit i repris – och en ny omröstning

Permalänk
Melding Plague

Vi har en ny musmatta, en favorit i repris – och en ny omröstning

Medlemmen Arthrosop kammar hem musmattetävlingen. Samtidigt återupplivar vi en gammal favorit och hittar ett nytt alternativ.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Gamla mattan alla dar i veckan!

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Sensei Ten|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QZ|Dell u2415
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc

Permalänk
Medlem

Arthsorops matta blev det för min del, tycker de andra är lite väl röriga, både i mönster och färg, för min smak.

Visa signatur

Outtröttlig, löpartokig besserwisser!

Bli vegan! För djuren, planeten, hälsan och våra barns skull!

Permalänk
Medlem

Kan väl säga att sweclockers medlemmar gillar geometriska strukturer på sina musmattor.

Permalänk
Medlem

Ja den gammla ser ju riktigt trevlig ut.

Visa signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Permalänk
Medlem

Gillar att Arthsorops har en mindre logga på sin... Inget fel med loggan, men jag generellt svårt för loggor på produkter i allmänhet. Av detta skäl kommer jag väl förmodligen aldrig köpa Razer

Permalänk
Medlem

Tycker fortfarande att den gamla är lite vassare, Men smaken är som baken.

Har en egen ide på musmatta som jag tror skulle vara bra. Däremot så är man ju inte något snille på att få det på "papper" så att säga.

Visa signatur

- Dator, Mus, Tangentbord och skärm.

Permalänk
Avstängd

Arthsorops ser ut som stjärnkartan i Eve online

Visa signatur

There is more stupidity than hydrogen in the universe, and it has a longer shelf life. /Frank Zappa

Permalänk
Medlem

Fina mattor allihop,
men personligen gillar jag när det är stilrent. Hade gärna sett en helsvart med sweclockergubben som enda logga, diskret längst ned i ett hörn.
Avstod min röst.

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem

Bara jag som blev besviken på att det inte fanns någon

Permalänk
Medlem

Att denna omröstning läggs upp och att man väljer att ta med ett "sista minuten" bidrag innebär bara att ni på SweC inte är nöjda med vinnaren.
Hade bara varit så mycket justare att säga det rakt ut.

Permalänk
Medlem

Neeeeeeeeeeej! Jag råkade trycka "Avstå omröstningen". Attans också!

Iallafall...jag tycker den gamla musmattan helt klart tilltalar mig bäst. De andra är fina de med men ja, den gamla blir vinnaren!

Permalänk
Medlem

Vad mörkt mattor ska vara då.

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av Azodan:

Bara jag som blev besviken på att det inte fanns någon

https://i.imgur.com/vDqhy6f.png

man ska aldrig säga aldrig okej kanske

Permalänk
Medlem
Skrivet av griid:

Fina mattor allihop,
men personligen gillar jag när det är stilrent. Hade gärna sett en helsvart med sweclockergubben som enda logga, diskret längst ned i ett hörn.
Avstod min röst.

Håller med. Kan tyvärr inte tänka mig någon av dessa på mitt skrivbord.

Visa signatur

Cpu: AMD 7800X3D + Noctua NH-U14S | Mobo: ASUS TUF B650M-Plus WIFI | Ram: G.Skill Flare X5 DDR5 6000MHz 32GB | Gpu: Gigabyte RTX 2070 Super | Ssd: Kingston A2000 1TB, Crucial MX500 2TB | Psu: Corsair AX 760W | Case: Fractal Design Define Mini C | Monitors: Dell Alienware AW2723DF, Acer Predator XB271HU

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av Fatmajk:

Neeeeeeeeeeej! Jag råkade trycka "Avstå omröstningen". Attans också!

Iallafall...jag tycker den gamla musmattan helt klart tilltalar mig bäst. De andra är fina de med men ja, den gamla blir vinnaren!

Samma här!, fasen med.
Röstar också för den gamla.

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Konsolpleb 🕹
Skrivet av MacAllan:

Att denna omröstning läggs upp och att man väljer att ta med ett "sista minuten" bidrag innebär bara att ni på SweC inte är nöjda med vinnaren.
Hade bara varit så mycket justare att säga det rakt ut.

Det handlar snarare bara om att typ 50% av alla inlägg i omröstningen var ”kan ni inte trycka gamla mattan igen”.

Och efter att förra omröstningen var avslutad så tillkom ytterligare ett alternativ som såg fint ut så då tänkte vi att vi slänger in det också.

Visa signatur

240p är livet

Permalänk
Medlem
Skrivet av Azodan:

Bara jag som blev besviken på att det inte fanns någon

https://i.imgur.com/vDqhy6f.png

Vad är det? Hittar ju inget på Google heller

Permalänk
Medlem

Kluven mellan Ggalaxyy och gamla musmattan, båda är ganska så trevliga!

Dock måste jag ersänna att jag faktiskt gillar mixen i första bilden med alla tre. En blandversion som i bilden där hade inte suttit fel i XXL storlek!

Permalänk
Medlem

Här är mitt bidrag så som det ser ut med tillbehör på :

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Den gamla musmattan är ju förjävla snygg. Missade att köpa en sist, så bra att ni gör den tillgänglig igen.

Visa signatur

Intel i5 12600K | Asus TUF Gaming Z690-Plus D4 | Asus Geforce RTX 3060 Ti | 32 GB DDR4 | Fractal Design North | Corsair iCue Link H100i | Cooler Master V750 Gold i Multi

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mellis:

Håller med. Kan tyvärr inte tänka mig någon av dessa på mitt skrivbord.

Tror inte vi är ensamma. En musmatta blir lite som en inredningsdetalj på bordet. Gillar när det är stilrent och smälter in i omgivningen.

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Skrivet av m4gnify:

Vad är det? Hittar ju inget på Google heller

En del av väggen där de första avsnittena av fredagspanelen spelades in Tider det var ändå

/S

Visa signatur

Louqe Raw S1,||H2O||, AMD R5 7600, ASUS B650E-I, 32GB DDR5 6000MHz, AMD 5700 XT EKWB vattenblock, Corsair SF600, WD Black SN850 1TB, Crucial MX500 1TB, Win 11 Pro 64bit, Gigabyte G34WQC, Sennheiser HD650, Objective 2.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fatmajk:

Neeeeeeeeeeej! Jag råkade trycka "Avstå omröstningen". Attans också!

Iallafall...jag tycker den gamla musmattan helt klart tilltalar mig bäst. De andra är fina de med men ja, den gamla blir vinnaren!

Samma här!

Den där avståknappen borde flyttas bort, det gick väldigt fort att gå ned till höger och klicka..

Röstar också på gamla.

Visa signatur

The what what in the what now?

Permalänk
Medlem

Nya alternativet var bra tyckte jag. En röst från mig!

Gamla mattan är också fin men utdaterad logga är utdaterad. Love the gubbe or hate him, köper jag en SweC-matta 2020-2021 så ska den ha den aktuella loggan

Visa signatur

i7-2700K 5GHz | 32GB DDR3-1600 | ASUS Maximus V Gene | GTX 980 2-way SLI

Permalänk
Medlem

Nya alternativet var fint, men jag föredrar nog gamla hexagonerna ändå. Den har också bonusen att den saknar den hemska gubben

Visa signatur

Core i7 7700K | Titan X (Pascal) | MSI 270I Gaming Pro Carbon | 32 GiB Corsair Vengeance LPX @3000MHz | Samsung 960 EVO 1TB

Permalänk
Lego Master

Jag tog faktiskt "avstå röst" med flit, eftersom jag redan har den gamla mattan och inte kommer att köpa en ny, oavsett vilken som vinner. Känns orättvist att jag ska vara med och bestämma när jag inte tänker skaffa en oavsett.

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Medlem

Kommer den gamla kommer det blir ett köp här för börjar bli dags o pensionera den jag har !

//skane

Visa signatur

LMAOSHMSFOAIDMT = Laughing my ass off so hard my sombrero fell of and I dropped my taco

Permalänk

Stenvägg en hade varit nice! Gör ni en limited utgåva av den blir det ett köp!

Visa signatur

12900K, 48GB DDR5, RTX 3070Ti

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nyhet:

Medlemmen Arthrosop kammar hem musmattetävlingen. Samtidigt återupplivar vi en gammal favorit och hittar ett nytt alternativ.

Läs hela artikeln här

Tja, kanske rätta till namnet @Arthrosop. I omröstningen står det annat samt i 2:a stycket

Röstade på @Arthrosop bidrag, clean look på mattan. 10p

Visa signatur

Chassi: Fractal R6, Intel 8700K, SSD 2 x 256GB , Asus Z370-F, MSI RTX 3080 Trio X , 16GB Vengeance ,Corsair HX 750w, G900, G35 & G19 & Acer XB271Hu.
Inet.se fraktfritt