Samsung Galaxy S8 64 GB: Olåst med sprucken display

Permalänk
Medlem

Samsung Galaxy S8 64 GB: Olåst med sprucken display

Hej,

Säljer härmed min gamla telefon. Allt fungerar som det ska men tyvärr har skärmen spruckit efter att telefonen slagit i golvet.

Säljes utan kartong, tillbehör eller kvitto till högstbjudande. Ser helst att den hämtas hos mig i Stockholm men den kan skickas mot att köparen betalar frakt.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Börjar med 200 kr!

Permalänk
Medlem

250:- och avhämtning/ mötas upp

Permalänk
Medlem

300 kr hämtar upp (=

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Bud noterade, tänker låta budgivningen vara igång under morgondagen i alla fall.

Permalänk
Medlem

400 + frakt

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

@Haglund, prioriterar du upphämtning framför ett högre bud + frakt? Beror såklart hur mycket högre budet är, men bara för att veta utgångsläget när vi lägger bud.

Permalänk
Medlem

Hur mår batteriet i telefonen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av alumni:

Noterat

Skrivet av Edgar:

@Haglund, prioriterar du upphämtning framför ett högre bud + frakt? Beror såklart hur mycket högre budet är, men bara för att veta utgångsläget när vi lägger bud.

Som jag har skrivit i annonsen föredrar jag upphämtning, men för att besvara din fråga tar jag hellre upphämtning än att sälja mobilen för 50 kr mer och behöva skicka den. Men som vanligt är det "jag säljer till den jag vill, när och hur jag vill" som gäller här.

Skrivet av Edgar:

Hur mår batteriet i telefonen?

Jag körde en batterihälsokontroll för ca. en månad sedan och då hade den inget att klaga på. Mobilen är ju snart 3,5 år gammal så batteriet kommer ju förmodligen inte vara lika piggt som när den var ny..

Permalänk
Medlem

Avslutar budgivningen kl 23:59 idag. Just nu leder @alumni

Permalänk
Medlem
Skrivet av Haglund:

Avslutar budgivningen kl 23:59 idag. Just nu leder @alumni

Vann jag vart i stockholm kan den hämtas ? Mvh David

Permalänk
Medlem
Skrivet av alumni:

Vann jag vart i stockholm kan den hämtas ? Mvh David

Du vann, skickar PM till dig