Ny Samsung Odyssey G7 – 27”

Permalänk
Medlem

Ny Samsung Odyssey G7 – 27”

Är i tankarna att köpa en Samsung TV. Tänker att jag ska välja bildskärmen och lägga ut den här om någon är intresserad.

Finns att köpa nu för 6300kr. Jag tänker mig 4000kr.

Någon som är intresserad?

Skickas helst och ska försöka ordna så att skärmen skickas direkt till köparen.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Är skärmen alltså helt ny? I så fall tar jag den gärna för 4000.

Visa signatur

12900K | 3090 FE | PG259QN |

Permalänk
Medlem
Skrivet av RekiN:

Är skärmen alltså helt ny? I så fall tar jag den gärna för 4000.

Ja jag borde ha varit tydligare ser jag när jag läser min annons igen. Samsung har en kampanj att man kan välja en robotdammsugare, en Galaxy note 10 Lite eller den där bildskärmen.

Jag har varit inne och kollat hur man registrerar sig för kampanjen och det verkar som att man ska kunna skriva in köparens adress istället för min. Verkar liksom inte vara kopplat till mig som köpare av TV:n personligen.

Såg att någon hade frågat om flimmer etc. Jag har ingen aning om hur bildskärmen presterar utan jag råder er att själva söka reda på fakta och bilda er en uppfattning.

Såg även att det kan ta upp till 30 dagar innan man får sin kampanjprodukt..

Permalänk
Medlem
Skrivet av RekiN:

Är skärmen alltså helt ny? I så fall tar jag den gärna för 4000.

Men fan. Nu såg jag att TV:n först kommer in i butikens lager 23:e november. Tror inte jag kommer vilja vänta så länge.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Specias:

Men fan. Nu såg jag att TV:n först kommer in i butikens lager 23:e november. Tror inte jag kommer vilja vänta så länge.

Visa signatur

12900K | 3090 FE | PG259QN |

Permalänk
Medlem
Skrivet av RekiN:

Är skärmen alltså helt ny? I så fall tar jag den gärna för 4000.

Kan tipsa om att hålla koll i Inet's fyndhörna efter denna, har sett några stycken. Jag köpte själv en med en död pixel för 4490:- och kan tillägga att jag trots idogt letande fortfarande inte hittat denna döda pixel, så en kanondeal helt enkelt.

Visa signatur

Följ mig på Youtube Följ Teknikstrul på Youtube
Mina uppgifter för frakt:
Johan Flodqvist
Säbyvägen 18, 57339 Tranås
0708389515 / flodqvist.johan@gmail.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Specias:

Såg även att det kan ta upp till 30 dagar innan man får sin kampanjprodukt..

Det är inget problem. Hör av dig när du bestämt dig hur du vill göra.

Ha en fortsatt trevlig dag och en trevlig helg!

Visa signatur

12900K | 3090 FE | PG259QN |

Permalänk
Medlem

@Specias: Kampanjen är inte en specifik butik utan från Samsung, alltså kan du köpa den ifall den finns på lager någon annanstans.

Jag är också intresserad av skärmen, så hojta till när/om du får den.

Visa signatur

Chassi: Phanteks Evolv X || Mobo: MSI Z490 EK X || CPU: i9-10900KF || RAM: G.skill Trident 32GB 3600Mhz || GPU: Inno3D 3080 Frostbite || SSD: 2x WD Blue 1TB NVME || PSU: ASUS Rog THOR 1200W || OS: Windows 10 Pro || Radiatorer: Corsair & Barrow 360mm || CPU-kylare: EKxMSI Monoblock || Bildskärm: Lenovo Y27gq-25

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wipen:

@Specias: Kampanjen är inte en specifik butik utan från Samsung, alltså kan du köpa den ifall den finns på lager någon annanstans.

Jag är också intresserad av skärmen, så hojta till när/om du får den.

Hej!

Ja, det är helt korrekt. Dock vet jag inte någon annan butik som har det priset som Hifi-klubben har den för. 15k istället för 25k. Det är verkligen en riktigt bra deal. Kommer dock från Oled så jag går fortfarande i tankarna här.

Just det!, Det är inte kört än förresten, de har ändrat tillbaka till 28 sept leverans för tv:n.

Permalänk
Skrivet av Specias:

Hej!

Ja, det är helt korrekt. Dock vet jag inte någon annan butik som har det priset som Hifi-klubben har den för. 15k istället för 25k. Det är verkligen en riktigt bra deal. Kommer dock från Oled så jag går fortfarande i tankarna här.

Just det!, Det är inte kört än förresten, de har ändrat tillbaka till 28 sept leverans för tv:n.

Skulle du kunna länka kampanjen för att få datorskärm vid köp av Tv? Jag hittar den varken på Hifi klubben eller Samsungs sida 😅

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dennix123:

Skulle du kunna länka kampanjen för att få datorskärm vid köp av Tv? Jag hittar den varken på Hifi klubben eller Samsungs sida 😅

Här har du!

https://www.hifiklubben.se/c/2020/08/samsung-tv-offer/

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Hej!

Jag har fått en likadan skärm vid köp av TV. Den kommer om ca 1-2 veckor så finns jag tänkte kolla av intresset. Skriv i tråden eller skicka PM 😊