Comhem är helt värdelösa.
jag har Comhem och jag har varit i kontakt med dom 10 gånger ang. samma problem sedan jag skaffade comhem.
Dom tar emot ticketen sedan stänger dom den. När jag frågar varför kan dom inte svara på det och ber mig skicka in samma information igen, som jag gjort tidigare. Sedan stänger dom ticketen igen utan att gå vidare eller försöka lösa problemet.
Aldrig varit så missnöjd med en leverantör alls och jag bor i centrala Malmö.
Deras support har väldigt dålig kunskap och förstår 99% av gångerna inte vad man pratar om, Så förklara för support ibland är som att förklara för en 5åring något.
Dom själva verkar gissa vad felet är och flertal gånger jag har kommit på supporten bara säga något som inte har med det att göra, hade man varit mindre kunnig hade man säkert gått på detta och trott dom.
Samt om man ringer upp dom ang. sin felanmälan så läser dom inte genom vad tidigare gjorts, så ifall dom ber än göra "så eller så" och man talar om för dom man gjort det tidigare så verkar dom inte ha läst något om tidigare rapportering eller vad tidigare kundsupport person bett om eller sagt, samt har dom ingen koll på vad man skickat in till dom.
I början, så skickade dom mig nytt modem 3 gånger, sedan 4:e gången när support sa dom kan skicka modem. Så sa jag att jag redan fått nytt modem 3 gånger och vi provat detta, vilket supporten inte verkade kolla upp.
Nej tack till Comhem, hade jag kunnat ha annat här jag bor, hade jag bytt på en gång.
Edit: Mitt problem är konstant slumpmässig driftstörningar eller att internet dör.
Detta har provats med att vara direkt kopplad till deras modem.
Kollar man trustpilot så verkar flera ha samma problem som jag och comhem verkar ej göra något åt det - https://se.trustpilot.com/review/www.comhem.se