Tråden om PlayStation 5 | Slim | PRO

Permalänk

Har Dustin alltid haft öppet för förbeställning eller har de nyligen öppnat upp för det igen?

Permalänk
Medlem

Har fortfarande kvar Playstationet i varukorgen, undra om lagerkön läser in kundvagnar eller när ”köp gjorts”

Permalänk
Medlem

Nu har jag varit i kontakt med MM igen, tror nu att det är femte gången och enligt dem så ska jag få PS5 DE på releasedagen. Tydligen så kan dem inte bestämma sig om jag får en vid releasedagen eller i december. Detta är bara för komiskt

Permalänk
Medlem
Skrivet av NorthBadass:

Har fortfarande kvar Playstationet i varukorgen, undra om lagerkön läser in kundvagnar eller när ”köp gjorts”

Jag hade det också dock i 5 min, för din del vet jag inte 😅

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av NorthBadass:

Osäker på om du vill ha den eller ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Maddoxswe:

Osäker på om du vill ha den eller ?

Har en liggande beställning hos media Markt

Permalänk
Medlem
Skrivet av NorthBadass:

Har en liggande beställning hos media Markt

slutför den så tar jag den annars

Permalänk
Medlem
Skrivet av NorthBadass:

Bestämde mig för att chatta med dem och höra. Plats 30 i kön!

Permalänk
Medlem
Skrivet av marmulax:

Nu har jag varit i kontakt med MM igen, tror nu att det är femte gången och enligt dem så ska jag få PS5 DE på releasedagen. Tydligen så kan dem inte bestämma sig om jag får en vid releasedagen eller i december. Detta är bara för komiskt

Nice, tror vi bokade samma dag, jag vid 06:42 så hoppas det går igenom

Permalänk
Medlem

Beställde precis från Dustin. Får se om det blir nått!

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zartax:

Står såhär på deras sida

VIKTIGT! Förbokningar för release är för tillfället slutsålda. På grund av begränsad tillgänglighet och stor efterfrågan är leveransdatum okänt. Placera gärna Er beställning för att få en plats i kön, då vi jobbar med vår leverantör att få kontinuerliga leveranser och leverera produkten så snart nya enheter finns tillgängliga igen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zartax:

Du läste det här va?

VIKTIGT! Förbokningar för release är för tillfället slutsålda. På grund av begränsad tillgänglighet och stor efterfrågan är leveransdatum okänt. Placera gärna Er beställning för att få en plats i kön, då vi jobbar med vår leverantör att få kontinuerliga leveranser och leverera produkten så snart nya enheter finns tillgängliga igen.

Visa signatur

Intel Core i9 12900K | ASUS MAXIMUS Z690 HERO | ASUS RTX 3080 STRIX OC | Corsair Dominator Platinum DDR5 6400MHz 32GB| BeQuiet Dark Power PRO 1500W | Windows 11 PRO 64 bit | Samsung 980 Pro NVMe 2TB | Edifier S550 5.1 | Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Zowie EC2-DW | KEYCHRON Q5 QMK 96% + Cherry MX2A Brown

Permalänk
Medlem
Skrivet av Maddoxswe:

slutför den så tar jag den annars

De i chatten var osäkra så körde på! I värsta fall får jag ena snabbare än den andra. Återkommer i så fall

Permalänk
Medlem
Skrivet av NorthBadass:

De i chatten var osäkra så körde på! I värsta fall får jag ena snabbare än den andra. Återkommer i så fall

Ja för har du en extra sen du vill bli av med så står jag först i kön med ett brett leende !

Permalänk
Medlem

För er som fick in en bokning till Netonnet idag, står beställningen som ”mottagen” eller annan status?

Permalänk
Medlem
Skrivet av NorthBadass:

För er som fick in en bokning till Netonnet idag, står beställningen som ”mottagen” eller annan status?

Mottagen 🙏

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av NorthBadass:

mottagen

Visa signatur

GAMING
G60SD QD-OLED|NR200P|SF750|ROG STRIX B650E-I|RYZEN 9800X3D|TRIDENT Z NEO RGB 64GB|RTX 5090|990 PRO 2TB|PLAYSTATION 5
MEDIA
AM6B+|OLED77S90C|HT-A9M2+SW5

Permalänk
Medlem

Lucky you, web crawlers!

Är det nån som beställt PS5 med skivläsare och av nån anledning vill byta mot en Xbox Series X i Göteborg så har vi en deal.

Permalänk

Svider att man missa NetOnNet öppningen med några få minuter för att man satt i litteraturseminarie över Zoom...

Permalänk
Medlem

Ja, det hör ju till allmänbildningen att konstant F5:a denna tråd också

Permalänk
Medlem

Allt pekar på att jag ska få på release från MM men det känns som att man kommer bli besviken. Kommer sitta där på torsdag och vänta på mejlet om att ordern är redo att hämta i butik men den kommer inte komma... Så vill man inte åka dit och tjata heller för personalen är säkert jättetrött på PS5 folket
Orkar inte spekulera mer, får gå som det går. Jag avbokade precis alla andra bokningar (som ändå inte skulle leverera) och kör en gamble på MM. Om det inte blev en konsol håller jag mig till mitt SNES mini, som egentligen räcker väl efter påfyllning av nya spel *host*

Permalänk
Medlem
Skrivet av MisfitZero:

Svider att man missa NetOnNet öppningen med några få minuter för att man satt i litteraturseminarie över Zoom...

Gör en mapp i dina bokmärken med direktlänkar till alla konsoler. Sen kan du bara "öppna alla i nytt fönster" lite då och då när du sitter vid datorn. Lägg in bevakare också på alla sidor som har det. Men det suger ja Är för övrigt så jävla trött på Zoom och att sitta hemma, men det är en annan diskussion

Permalänk
Skrivet av mgsrex:

Gör en mapp i dina bokmärken med direktlänkar till alla konsoler. Sen kan du bara "öppna alla i nytt fönster" lite då och då när du sitter vid datorn. Lägg in bevakare också på alla sidor som har det. Men det suger ja Är för övrigt så jävla trött på Zoom och att sitta hemma, men det är en annan diskussion

Får nog göra det! Tack för tipset. Kan inget annat än att hålla med angående Zoom. Börjar bli riktigt segt! 😒

Permalänk
Medlem

Blir så less på den katastrofala åtkomsten på allt. Beställde 3080 på releasen men inget hemma än... Bokade ps5 i juni men får ingen i år.

Spelintresset har fått en rejäl törn i höst känner jag 😞

Visa signatur

RTX 3090 - Ryzen 3700X - 16GB RAM 3600MHz

Permalänk
Medlem
Skrivet av MinpinStudios:

Blir så less på den katastrofala åtkomsten på allt. Beställde 3080 på releasen men inget hemma än... Bokade ps5 i juni men får ingen i år.

Spelintresset har fått en rejäl törn i höst känner jag 😞

Perfekt läge att beta av backloggen dock.

Visa signatur

Corsair 5000D | PRIME X670E-PRO | 7800X3D |
Kingston Fury Beast DDR5 2x32GB @6000MT/s CL30-40-40-28 | TUF RTX 4090 | 3 * 2TB WD Black SN850X PCI-E 4 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av jeppe109:

Perfekt läge att beta av backloggen dock.

Så är det, plus att jag nu kan vänta på 6800xt eller 3080ti istället...

Visa signatur

RTX 3090 - Ryzen 3700X - 16GB RAM 3600MHz

Permalänk
Medlem

Netonnet har nu reserverat några för releasedagen ser det ut som. De lär gå fort.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dreas89:

Netonnet har nu reserverat några för releasedagen ser det ut som. De lär gå fort.

Förstår jag dig rätt att du syftar på möjligheten att kunna beställa ifrån dem på release dagen?
Vad har du för källa på det :)?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zeroastic:

Förstår jag dig rätt att du syftar på möjligheten att kunna beställa ifrån dem på release dagen?
Vad har du för källa på det :)?

Min vän kontaktade deras kundtjänst och fick samma svar om att de kommer ha till salu på releasedagen.

Permalänk
Skrivet av tOPO:

Min vän kontaktade deras kundtjänst och fick samma svar om att de kommer ha till salu på releasedagen.

Via Webblager då eller?