Hej.
Finns det något helt nytt som kommer med Expansionen?
Spelade ifrån release + ett par expansioner efter det, men tyckte inte det kom några nya features alls, bara mer av samma content ifall du förstår vad jag menar?
Tyckte Bungie klagade/ursäkta sig med att deras "creative freedom" var belägrad av Activision/Blizzard, men även efter de blev "fria" så tycker inte iaf jag att jag direkt ser något nytt i spelet, bara mer av samma som innan?
Det jag efterlyser är mer av en utveckling som Warframe genomgår, totalt nya och annorlunda features som kommer varje år,
Destiny känns som dom har fastnat i leveling i ny Zon "värld" vid expansion sen blir det crucible, gambit, strikes & raids och inget nytt direkt?
Det här är dock inte ett Warframe vs Destiny inlägg, jag spelar inte Warframe heller, men skulle önska att Bungie börjar expandera vyerna lite mer än vad de gör.
Jag menar de är en spelstudio som är dedikerat till ett spel. Vart är kreativiteten?
Man har väll inte ens kommit med en ny "klass" man kan spela? det är fortfarande bara Hunter, Warlock & Titan? är inte det lite märkligt efter alla dessa år? Vet att de utvecklar befintliga klasser med nya skillträd etc, men ändå...