Tråden om PlayStation 5 | Slim | PRO

Permalänk
Medlem

Fick precis igenom en beställning på Amazon.se med "Beräknad leverans: Måndag, 23 Nov." Gick så fort så vet inte vad som hände riktigt

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av TheBodyLotion:

Då var det även slut hos Netonet

Netonnet öppnade väl aldrig?

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheBodyLotion:

Då var det även slut hos Netonet

Hann de dyka upp några med disk på Netonnet? Är i kö för och håller tummarna de blir en leverans snart igen

Permalänk
Skrivet av WYSIWYGBIBA:

så tog slut i 1 min?

Verkar som det. Var dåligt påläst och visste inte att det ens skulle gå att beställa där. Gick in när jag läste här och det fanns men hade ju inget jäkla inlogg!! Och när jag väl skaffade det tog de slut.

Det enda jag får är en epic fail-award.

Permalänk
Medlem

Den blev precis tillgänglig på Amazon igen. Fick beställt en som kommer på måndag!

Har fått bekräftelse mail också!

Permalänk
Medlem

Jag fick en DE för leverans imorgon 20/11 via Amazon. Köpte 23:55, var bara inne där av en slump

Permalänk
Medlem

Tror också jag fick en från Amazon. Uppdaterade den helt random 23:58, såg att det gick att lägga en DE i kundvagnen.

Leverans 24 november. Hade varit kul om det dyker upp.

Permalänk

Jag fick igenom en på Amazon.se! Leverans 23 November! Plötsligt var dem i lager igen!!

Permalänk
Skrivet av anon259487:

Netonnet öppnade väl aldrig?

Nä, satt och refreshade vid 00.00 då texten bara ändrades till ”Lev.tid ej bekräftad”. De kan inte sälja slut på 10 sekunder.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Dex:

Den blev precis tillgänglig på Amazon igen. Fick beställt en som kommer på måndag!

Har fått bekräftelse mail också!

Tack!!! fick igenom en beställning själv med leverans 23 nov

Permalänk
Medlem

Lyckades beställa en på amazon nu 00:06

Permalänk
Medlem

Fick tag i en PS5 standard kl 00:04! Släpps upp nytt ibland på Amazon! Gissar att det är produkter som släpps från inaktiva kundkorgar kanske! Leverans på måndag! Vilken flax!

Permalänk
Medlem

Tror jag fan fick igenom en beställning efter 0003

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D
ROG Astral GeForce 5080
HyperX 32GB DDR5 6000MHz
WD SN850 1TB
ASUS ROG Strix 27" WOLED

Permalänk
Medlem

fick medelade från pricerunner att de fanns, men stod inte vart, ginza verkar man kunna beställa men står inget om leveransdatum.EDIT : 2021

Permalänk
Medlem

Även jag fick in en beställning på Amazon med bekräftelsemail.

Permalänk
Skrivet av MisfitZero:

Men seriöst... hade en i kundvagnen och skulle precis betala så står det att det inte är tillgängligt längre.. man blir ju trött..

Samma sak hände mig....

Permalänk
Medlem

PS5 digital edition i lager igen på amazon.se https://www.amazon.se/PlayStation-9399506-PS5-DualSense-Contr...

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 9800X3D GPU: ASUS TUF Gaming GeForce RTX 5090 RAM: G.Skill Flare X5 64GB DDR5 6000MHz CL30 Mobo: MSI Tomahawk X670E PSU: Corsair RM1000x SSD: Crucial T500 4TB, Crucial P5 Plus 2TB, MX500 2TB x2 Chassi: Fractal Design North OS: Windows 11 Education 64-bit

Permalänk
Medlem

AMAZON UPPE IGEN!

Permalänk
Medlem

Båda finns på amazon nu

Visa signatur

• ASUS 35" ROG Strix XG35VQ • Lian Li PC-O11 Air Mini • Ryzen 7 5800x3D • NZXT X63 • Asus TUF RTX 3070
• Asus B550-F • G.skill 2x16GB (3600MHz 16-19-19-39) • Corsair RM750x • Corsair Force MP600 1TB • Windows 11 Pro

Permalänk
Medlem

Nu 00:07 går det fortfarande att köpa på Amazon

Permalänk
Medlem

Det gick att beställa igen från Amazon! Testa igen, fick hem en utan cd läsare precis.

Visa signatur

Jag är en tunn liten människa.

Permalänk
Medlem

Fick bekräftat på Amazon en standard-konsol, får väl se om det dyker upp något då Nu lägger jag mig och tar nya tag imorgon annars, GL alla andra

Visa signatur

Lian Li O11D Evo | Full custom loop | 6900XT Red Devil Ultimate | Ryzen 5800x3d | MSI B550 Mortar | G.Skill Ripjaws V 3600mhz CL16 32g | LG 32GP850-B | Topping DX3Pro+ | Sivga SV021| Logitech G Pro X Superlight| Akkogear 3084B Jelly Black

Permalänk
Medlem

Leverans nu på måndag från amazon

Permalänk
Medlem

Tror jag fick en på Amazon...?

Betalningen står bara och snurrar, inget bekräftelsemail, men den står som genomförd under mina ordrar.

Permalänk
Medlem

Standard versionen slut på Amazon, men fick en DE.

Permalänk
Medlem

Lyckades plocka en standard på amazon.se precis.
Leverans 23:e november står det

Visa signatur

"I would compare CS to a friday night at a gay bath house. Lots of fags getting lucky."

Permalänk

NU GICK DET!!!
TESTA IGEN PÅ AMAZON OM DU SER DETTA

Edit: Jag fick tag på en med bluray via amazon.se
Jag valde expressfrakt och kommer enligt bekräftelsemailet få min på måndag, den 23:e november.
Väldig lättnad efter besvikelsen med webhallen (beställde 4:e september 2019 och skulle kanske få min i mitten av december)

Hoppas verkligen att det går bra för er övriga som väntar spänt.

Permalänk
Medlem

Det skulle vara sjukt passande om jag nu får konsolen på måndag då jag har totalt fullt upp hela helgen, men är ledig hela nästa vecka. Jag törs dock inte tro att det verkligen funkade förrän jag ser att den är skickad.

Permalänk
Medlem

Fick en från Amazon "första vändan" strax före 00 (dock leverans tisdag 24e konstigt nog, nåja), men låter osannolikt att de haft dessa tusen(?)tals konsoler att sälja eller? Med tanke på att det fortfarande går att köpa.

Permalänk
Medlem

Jag lyckades beställa en standard nu, leverans på måndag. Men inte fått någon bekräftelsemail, dock står den som slutförd under mina ordrar. Någon som har liknande?