Tråden om PlayStation 5 | Slim | PRO

Permalänk
Medlem

Tror jag fick igenom en på amazon strax innan midnatt jag med men undrar om den är legit eller inte?
https://imgur.com/uCq51tf

Har inte fått något bekräftelsemail än. Fick ni alla direkt ett mail?
Ni som får den innan den 20e, valde ni snabbare leverans vid beställning eller efter att ordern blev lagd?

Permalänk
Medlem
Skrivet av machiavelli1337:

MAN KAN BESTÄLLA PÅ AMAZON.SE

TAAACK! Hade siktet inställt på den stora besvikelsen NetonNet och sen istället fick man se ditt inlägg. Med lite flax lyckades man kamma hem en kl 00:03. Nu får man bara hoppas att prioriterad leverans kan komma redan på fredag!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Öltorp:

Inga pengar har dragits för köpet på Amazon?

För mig har de reservat beloppet "Luxembourg, Amazonretail Ww"

Visa signatur

Jag är en tunn liten människa.

Permalänk
Medlem

Pengarna har redan dragits så nu får de j**larna leverera också

Visa signatur

Lian Li O11D Evo | Full custom loop | 6900XT Red Devil Ultimate | Ryzen 5800x3d | MSI B550 Mortar | G.Skill Ripjaws V 3600mhz CL16 32g | LG 32GP850-B | Topping DX3Pro+ | Sivga SV021| Logitech G Pro X Superlight| Akkogear 3084B Jelly Black

Permalänk
Medlem

fick en med bekräftelse mail 00:06 leverans på måndag här med från Amazon.se

Permalänk

För mig snurrar det bara runt på "verifiera betalningen på den här beställningen" på Amazon tyvärr. Kom aldrig längre än så. Någon annan som fick det problemet?

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

"I'm not completely worthless,I can be used as a bad example!"

Permalänk
Medlem

Lyckades också beställa en med leverans på måndag. De drog pengarna direkt så hoppas nu verkligen att den kommer senast i början på nästa vecka. Annars är det tråkigt att ligga ute med dom pengarna.

Någon som fått ändrat leveransdatum när det tagit Prioriterad leverans?

Permalänk
Medlem

Satan vad less jag blev först. Gjorde mig redo för att kolla Netonnet och kom ju inte upp någon köpknapp. Kom in här och såg att amazon släppt men missat det. Ville ju hopp i ån då jag uppdatera Amazon 23.45 men sen fokus på Netonnet. Men lyckades en knipa standard 00.02 med leverans på måndag. Hoppas det stämmer nu! Fått orderbekräftelse och allt.

Hade en i varukorgen på Elgiganten den 17 sep men missade med sekunder. Skulle var jobbigt om detta inte går igenom nu

Permalänk
Medlem
Skrivet av Öltorp:

Inga pengar har dragits för köpet på Amazon?

Amazon brukar dra när dom skickar, men vet inte hur svenska butiken är.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 9800X3D - Arctic Liquid Freezer III 280 - ASRock B850 Steel Legend - G.Skill 64GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 - Gigabyte RTX 5080 Aero SFF - Corsair RM850X ATX 3.1 - Phanteks P600S - Asus ROG Swift PG329Q - Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem

Lyckades få en beställning med på amazon, står att den ska levereras tills på måndag 20:00 så antar att det borde bli tisdag då.

Permalänk
Medlem
Skrivet av dmr:

Amazon brukar dra när dom skickar, men vet inte hur svenska butiken är.

Dom drog direkt för mig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Francesc:

Dom drog direkt för mig.

Ok, jag körde faktura.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 9800X3D - Arctic Liquid Freezer III 280 - ASRock B850 Steel Legend - G.Skill 64GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 - Gigabyte RTX 5080 Aero SFF - Corsair RM850X ATX 3.1 - Phanteks P600S - Asus ROG Swift PG329Q - Sennheiser HD650

Permalänk
Skrivet av krigarkungen:

För mig snurrar det bara runt på "verifiera betalningen på den här beställningen" på Amazon tyvärr. Kom aldrig längre än så. Någon annan som fick det problemet?

jag

Permalänk

Jag fick båda digital och med skiva... vågar inte avboka någon av dom ifall de inte har en och något är buggat. Kan de ta bort båda för de säger "du får bara en, du fuska fan scalperhooora" eller något... (ska inte scalpa, lägger upp här om jag får båda för inköpspris).

Permalänk

Hur kunde ni välja prioriterad leverans? Jag fick aldrig något sådant alternativ på amazon..

Permalänk
Medlem
Skrivet av krigarkungen:

Hände samma för mig, men loggade in i Microsoft Edge istället, sen i min profil på Amazon valde jag något i stil med "slutför betalningen", och då fungerade det

Visa signatur

| PC | MSI Z77A-G43 | i5 3570K | Corsair Vengeance 8gb | MSI GeForce GTX 660 TwinFrozr III | Fractal Design Define R4 | XFX Core Edition PRO550W | WD Blue 1TB |

Permalänk

Ni som inte fått en orderbekräftelse via mail, kolla skräpposten. Där jag hittade mitt! Beställde förövrigt en DE (ville ha standard men var inte tillgänglig tyvärr) på faktura och har en förväntad leverans måndag den 23/11. Prioriterad leverans till närmaste ombud.

Permalänk
Skrivet av Trocian:

Tror jag fick en på Amazon...?

Betalningen står bara och snurrar, inget bekräftelsemail, men den står som genomförd under mina ordrar.

Jag fick logga in på mobilen för slutföra verifieringen och köpet för att det buggade på Chrome. Sidan stog bara helt vit och snurrade, inget hände. När jag gjorde det på mobilen så gick ordern igenom direkt. Testa det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lejonbjörnen:

Jag fick båda digital och med skiva... vågar inte avboka någon av dom ifall de inte har en och något är buggat. Kan de ta bort båda för de säger "du får bara en, du fuska fan scalperhooora" eller något... (ska inte scalpa, lägger upp här om jag får båda för inköpspris).

Jag köper gärna en!

Permalänk
Medlem

Helgen är räddad! ^^

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 9800X3D GPU: ASUS TUF Gaming GeForce RTX 5090 RAM: G.Skill Flare X5 64GB DDR5 6000MHz CL30 Mobo: MSI Tomahawk X670E PSU: Corsair RM1000x SSD: Crucial T500 4TB, Crucial P5 Plus 2TB, MX500 2TB x2 Chassi: Fractal Design North OS: Windows 11 Education 64-bit

Permalänk
Skrivet av almba:

Jag köper gärna en!

Ska först kolla med polaren bara när det är konfirmerat att jag får, annars hör jag av mig!

Permalänk
Medlem

Hörni kolla så ni inte måste slutföra igen! Den bekräftades för mig men sen en 5 min senare nu måste jag slutföra igen... Någon annan som har samma?

Permalänk
Medlem

Min håll på och glitcha vid betalningsverifieringen i amazon.se. Först stod det att den skulle komma på tisdag. Nu står detta:
Har inte skickats än
Uppskattning av leverans: Vi behöver lite mer tid för att ge dig en bra uppskattning. Vi meddelar dig via e-post så snart vi har ett beräknat leveransdatum.

Tveksam till att jag kommer få någon

Permalänk
Medlem
Skrivet av runicgol:

Valde du dyrare frakt eller var det standard 29kr frakten?

Permalänk
Skrivet av Hazelberg:

Samma för mig. Hoppas det inte innebär ordern inte gick igenom på riktigt. Man vill ju ha epost-bekräftelsen innan det känns som på riktigt...

Gjorde likadant för mig, gick ut och sen in på telefonen istället så funkade det.

Permalänk
Medlem

Har bankat F5 på Amazon och Netonnet sedan 23.58 typ.. Har inte sett en enda tillgänglig =/ (Netonnet verkar inte lagt ut några på webblagret än)

Visa signatur

//Richard

Permalänk
Medlem

JAAAAA JAG KNEP EN FRÅN AMAZON, LEVERANS PÅ MÅNDAG 😭😭

Visa signatur

if young metro don't trust you

Permalänk
Medlem
Skrivet av runicgol:

Hur lyckas du få den redan imorgon? Jag valde prioriterad för 39 kr och får den på måndag?

Permalänk
Medlem
Skrivet av jooakim:

Hände samma för mig, men loggade in i Microsoft Edge istället, sen i min profil på Amazon valde jag något i stil med "slutför betalningen", och då fungerade det

jag gjorde liknande, valde att till slut verifiera den på mobilen vilket funka. Fick du något leverans datum? Jag har en order men ingen leverans/ de har inte skickat den än samt ej dragit pengar.

Permalänk
Skrivet av 4K120HZ:

TAAACK! Hade siktet inställt på den stora besvikelsen NetonNet och sen istället fick man se ditt inlägg. Med lite flax lyckades man kamma hem en kl 00:03. Nu får man bara hoppas att prioriterad leverans kan komma redan på fredag!

Jag är så jävla nöjd över mig själv att jag hade koll på amazon. Både jag och mina två polare hann lägga beställning. De andra var helt fokuserade på netonnet.