Stas Reeflay; sände live när flickvännen frös ihjäl

Permalänk
Medlem

Stas Reeflay; sände live när flickvännen frös ihjäl

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/VqxPKV/stas-reeflay-sand...

Fifan. Vart är vi på väg i den här världen?
Är 40+ med två barn. Önskar alla "ungdomar" lycka till...

Permalänk
Viking

Vad i helvete...

"ha tagit emot 1 000 dollar av en tittare som utmanade honom att utsätta sin flickvän för all denna skada."

Visa signatur

RTX 3080 Gaming X Trio | Ryzen 7 5800X | TridentZ Neo 32GB @3600MHz CL16 | Asus X470-F ROG Strix | Lian Li PC-O11 Dynamic Svart | NZXT Kraken Z73 | 9x Phanteks T30 | LG OLED 27GS95QE 240Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Donnerstal:

Vad i helvete...

"ha tagit emot 1 000 dollar av en tittare som utmanade honom att utsätta sin flickvän för all denna skada."

Jag saknar ord bror...

Permalänk
Sötast

Welp... streamen var inte rolig... och alldeles för lätt att hitta, utan att ens försöka. Så rekommenderar inte att man letar efter hans kanal för att se vad han gjort innan detta..............

Fy så sjukt

Permalänk
Viking
Skrivet av Allexz:

Welp... streamen var inte rolig... och alldeles för lätt att hitta, utan att ens försöka. Så rekommenderar inte att man letar efter hans kanal för att se vad han gjort innan detta..............

Fy så sjukt

Hur kan inte YouTube tagit bort alla klipp?? Kan väll inte ta timmar...

Visa signatur

RTX 3080 Gaming X Trio | Ryzen 7 5800X | TridentZ Neo 32GB @3600MHz CL16 | Asus X470-F ROG Strix | Lian Li PC-O11 Dynamic Svart | NZXT Kraken Z73 | 9x Phanteks T30 | LG OLED 27GS95QE 240Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Donnerstal:

Hur kan inte YouTube tagit bort alla klipp?? Kan väll inte ta timmar...

G/Tuben kommer få skit för detta. Tro mig.

Permalänk
Medlem

Nog inte fler dårar idag än förr men sånt här uppdagas mycket snabbare idag och kan få en enorm spridning.

Visa signatur

7800X3D//4090
MINT XFCE // W11 🤮

Permalänk
Medlem
Skrivet av firstofmay:

Nog inte fler dårar idag än förr men sånt här uppdagas mycket snabbare idag och kan få en enorm spridning.

Jag tror du har delvis rätt; men rättfärdigar det något?
Vilken människa tar $1000 och utsätter en annan(flickvän i detta fallet) för detta?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Donnerstal:

Vad i helvete...

"ha tagit emot 1 000 dollar av en tittare som utmanade honom att utsätta sin flickvän för all denna skada."

Jag är verkligen inte ute efter att försvara någon. Men var inte den donationen till för att låsa ute henne som ett skämt? Inte i flera timmar utan kläder.

Hur som helst så var det helt klart några psykopater iblandade här.

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Viking
Skrivet av BergEr:

Jag är verkligen ute efter att försvara någon. Men var inte den donationen till för att låsa ute henne som ett skämt? Inte i flera timmar utan kläder.

Hur som helst så var det helt klart några psykopater iblandade här.

Ingen aning. Läste någon kommentar om att han glömde henne ute. Sjukt...

Visa signatur

RTX 3080 Gaming X Trio | Ryzen 7 5800X | TridentZ Neo 32GB @3600MHz CL16 | Asus X470-F ROG Strix | Lian Li PC-O11 Dynamic Svart | NZXT Kraken Z73 | 9x Phanteks T30 | LG OLED 27GS95QE 240Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Donnerstal:

Ingen aning. Läste någon kommentar om att han glömde henne ute. Sjukt...

Tror du ryska polisen går på det?
Han säger till tittarna "hör ni puls, jag hör inget"? Från 5-10m...vilka mikrofoner hör puls?
Istället för att direkt ringa berört larmnummer i Ryssland...

Grabben är ju totalt slut.

"glömde" nej, nej aldrig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Falcon:

Jag tror du har delvis rätt; men rättfärdigar det något?
Vilken människa tar $1000 och utsätter en annan(flickvän i detta fallet) för detta?

Jag försöker inte relativisera en grym handling utförd av vad som förmodligen är en mentalt sjuk individ. Tänkte snarare på "vart är världen på väg" i trådstarten.

Visa signatur

7800X3D//4090
MINT XFCE // W11 🤮

Permalänk
Medlem
Skrivet av firstofmay:

Jag försöker inte relativisera en grym handling utförd av vad som förmodligen är en mentalt sjuk individ. Tänkte snarare på "vart är världen på väg" i trådstarten.

Ok, du förstår vad jag vill komma alltså? Bra.

Permalänk
Viking
Skrivet av Falcon:

Tror du ryska polisen går på det?
Han säger till tittarna "hör ni puls, jag hör inget"? Från 5-10m...vilka mikrofoner hör puls?
Istället för att direkt ringa berört larmnummer i Ryssland...

Grabben är ju totalt slut.

"glömde" nej, nej aldrig.

Och så frågade han om 50 likes för att hämta in henne...

Visa signatur

RTX 3080 Gaming X Trio | Ryzen 7 5800X | TridentZ Neo 32GB @3600MHz CL16 | Asus X470-F ROG Strix | Lian Li PC-O11 Dynamic Svart | NZXT Kraken Z73 | 9x Phanteks T30 | LG OLED 27GS95QE 240Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Donnerstal:

Och så frågade han om 50 likes för att hämta in henne...

Som sagt, det är inget han glömde...
Om jag skriver vad jag verkligen vill nu, blir jag permbanned.

Sjunker inte så lågt, hårdare diskussion tas via PM eller Discord.

Permalänk
Medlem

Ämnet är kanske mer Flashback än SweClockers, men whatever. Helt sjukt, att han hällde vatten på henne före får det att kännas mer som mord än dråp/vållande till annans död (eller vad det finns för ryska motsvarighet). Dålig kombo med kyla, vatten, lätta kläder och vind, man kan tappa temperaturen extremt snabbt då.

Permalänk
Medlem

fyfan så sjukt,, släng in han i en mörk kall källare nånstans utan mat o vatten o släng nyckeln. enda han förtjänar.

Permalänk
Medlem

Inget mer än mord, in i finkan. Tack å hej!

Visa signatur

🟧 Aruba - Certified Edge Professional, ACSP, ACMP & ACDP
🌐 Cisco - CCNA R&S
🧱 Palo Alto Networks - PCNSA

Permalänk
Viking

WTF?! Klippen finns fortfarande kvar på YT.

Visa signatur

RTX 3080 Gaming X Trio | Ryzen 7 5800X | TridentZ Neo 32GB @3600MHz CL16 | Asus X470-F ROG Strix | Lian Li PC-O11 Dynamic Svart | NZXT Kraken Z73 | 9x Phanteks T30 | LG OLED 27GS95QE 240Hz

Permalänk
Medlem

Saknar ord. Nattsvart.

Visa signatur

För närvarande dator"fri". Sparar till nytt :)

Permalänk
Medlem

Sånt där skit borde städas bort fortast möjligast.