Asus ROG VII(Wi-Fi), RTX 2080 Strix, 32GB G.Skill, 2TB SSD, 850W 80+ Platina Certifiering.

Permalänk
Medlem

Asus ROG VII(Wi-Fi), RTX 2080 Strix, 32GB G.Skill, 2TB SSD, 850W 80+ Platina Certifiering.

Som rubriken lyder säljer jag en stationär med följande specs:
www.prisjakt.nu/list/sweclockers-191002--l3919557

Har samtliga kartonger, kan kanske skrapa upp kvitto på grejerna ingenting jag lovar dock, mesta på datorn är köpt tidigt 2019, hårddiskarna tidigt i år 2020.

Förbehåller mig rätten att inte sälja om jag inte är nöjd med budet.
Hämtas helst, finns i centrala stockholm.
Startbud:10000

Har ni några frågor så ska jag göra så gott jag kan för att svara på de.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Hedersmedlem

Trodde först att din prisjaktlänk var trasig men det visade sig att den inte redirectar mellan nya och classic-sidan.
Fungerande länk om man kör classic mode på prisjakt: https://classic.prisjakt.nu/list.php?l=3919557&view=l

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Hej!

Säljs enstaka delar eller säljs den endast komplett? Är intresserad av chassit om det är i bra skick

Visa signatur

Laptop: Asus G750JX Processor: Intel Core i7 4700HQ Minne: 16GB DDR3 1600mhz Grafik: Nvidia GTX770m 1GB OS: Windows 8 64bitar

Permalänk
Medlem

Jag lägger startbudet på 10.000

Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jaxione:

Hej!

Säljs enstaka delar eller säljs den endast komplett? Är intresserad av chassit om det är i bra skick

Säljer helst komplett, men är öppen för bud, i övrigt är chassit i väldigt bra skick

Permalänk
Medlem
Skrivet av breezery:

Säljer helst komplett, men är öppen för bud, i övrigt är chassit i väldigt bra skick

Förstår det Annars lägger jag 800+frakt för chassit

Visa signatur

Laptop: Asus G750JX Processor: Intel Core i7 4700HQ Minne: 16GB DDR3 1600mhz Grafik: Nvidia GTX770m 1GB OS: Windows 8 64bitar

Permalänk

11000 för datorn (upphämtning)

Permalänk
Medlem

Låter budgivning pågå till på måndag.

Permalänk
Medlem

3900kr för gpu. Kan hämta idag

Permalänk

2100kr för cpu & minnen.

Permalänk
Medlem