ASUS Radeon RX 6800 säljes.
Inköpt hos komplett.se några sekunder efter släpp, installerad i min dator 2020-11-20
Köptes primärt för att spela Cyberpunk, vilket det blev 93 timmar av. I övrigt inte mycket mer körd än 60 timmar Hearthstone och några timmar CoD.
Säljes till bättre behövande p.g.a. tidsbrist
Prisidé 7000:- eller bud
Föredrar upphämtning /(alternativt avlämning beroende på var du bor) i Linköpingstrakten och betalning med Swish. Kan dock skickas, men smidighet går före.
Det är varken eller utan första "vanilla-utgåvan" innan tillverkarna fick göra specialvarianter om jag inte missminner mig. Så egentligen är det väl i princip ett AMD-referens med ASUS box https://www.komplett.se/product/1174221?noredirect=true
Tjena, i regel så följer inte garanti vidare när man säljer vidare en produkt som privatperson.
Pratade med komplett.se och de säger att den nya ägaren får överta garanti / reklamationsrätt via kvittot.
Så det är ganska unikt och bra att man får göra det.
Tjena, i regel så följer inte garanti vidare när man säljer vidare en produkt som privatperson.
Pratade med komplett.se och de säger att den nya ägaren får överta garanti / reklamationsrätt via kvittot.
Kikat på fraktalternativ då det mest troligt blir en långväga köpare. Det som känns säkrast är nog Postnord, Skicka Direkt - Rek, 2 kg, ca 184 kr. Spårbart paket värdeförsäkring på upp till 10 000 ifall det skulle gå åt skogen på vägen.
Tänker att jag avslutar annonsen vid 15:00
Betalning blir väl förskottsbetalning via Swish när jag skickar bild på fraktsedeln vid inlämning, för det finns väl ingen rimlig "escrow-tjänst" här i Sverige?
Så mailar jag det digitala kvittot