Bilder på ditt senaste inköp (2021) [inga produktbilder]

Permalänk
Avstängd

Delar till ett Mini-ITX bygge! Ryzen 5600x tog längst tid att få hem. Hade "turen" att få tag på ett RTX3060 för MSRP

Permalänk
Medlem

Nu fyller vi den andra M.2-platsen på mammabrädan. Helt sjukt ändå hur liten plats så mycket utrymme kan ta

Visa signatur

Ryzen 7600X - Geforce RTX 4080 - Custom Loop - Samsung 34" Ultra Wide
Intel i7 9700K - Radeon VII

Permalänk
Medlem
Skrivet av flashen:

Bakgrund: Mina filmer svämmade över här hemma och jag fick panik, tror jag har hittat ett smidigt sätt att förvara dom på.

Jag kan säga så här...

Det var tur jag hade en öl och whisky till hands när jag sorterade filmerna i fodralpärmarna jag köpte, dom tar 160 skivor vardera (8 per sida).

Alla mina serier är inte med på bilden då jag känner att det inte är värt att förvara dom i fodralpärmar då det är så många skivor, så dom får vara kvar i sina boxar.

EDIT: Rekommenderar "Resolution" samt "The endless" om man gillar sci-fi och har sett det mesta (i den ordningen), "Spring" är också i samma universum men den är mera fristående.

https://i.imgur.com/GiRqUbn.jpg

https://i.imgur.com/El4oGP9.jpg

Haha, läste din text och tänkte att du måste ha enormt många filmer, sen blev det två fodral.
Har dock letat efter fodral med lite större kapacitet, vilka är det du köpt?
Jag har just nu alla mina gamla DVD-skivor i små plastfickor, en film i varje i ett gäng kartonger, hade varit schysst att komprimera det ytterligare.

Permalänk
Musikälskare
Skrivet av keyser:

Haha, läste din text och tänkte att du måste ha enormt många filmer, sen blev det två fodral.
Har dock letat efter fodral med lite större kapacitet, vilka är det du köpt?
Jag har just nu alla mina gamla DVD-skivor i små plastfickor, en film i varje i ett gäng kartonger, hade varit schysst att komprimera det ytterligare.

hehe jag jobbar på att få hem flera men har inte så stor lägenhet och dåligt med förvaring så detta hjälpte avsevärt!

Här är länken till Clas i sjön: https://www.clasohlson.com/se/CD-DVD-fodral-Exibel/p/38-4307

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Efter 1 månads väntan.

Visa signatur

AMD 5900X|ASUS X570-E|Corsair 32GB 3200Mhz|Samsung 990 PRO 4TB + 980 Pro 1TB|ASUS TUF 3080 OC |LG 38GN950-B|Fractal Design Define R6 USB-C|Corsair RM1000X v3|Noctua NH-D15 SE-AM4|Corsair K70 RGB LUX|

Permalänk
Medlem

3070

6000+7800+13000 bra pris med tanke på läget.

Permalänk
Medlem

Blev så mycket som en iPhone 12 Mini (Black 128gb) tillsammans med en Åskstorm från Ikea. Körde tidigare på en iPhone X men tyckte den var lite stor för min smak. 12M däremot, den passar perfekt, äntligen kan jag göra allt med en hand! Det negativa är väl egentligen batteriet som är mindre än på X, men min X hade 83% batterikapacitet kvar så jämnar väl ut sig.. Annat negativt är att den är så lätt så jag glömmer av att jag har den i fickan och får liten hjärtattack varje gång jag tänker att jag kanske glömt den någonstans.

Visa signatur

🡇

• 5800x3D • 7900 XT •

Permalänk
Medlem

Äntligen kan jag snurra vinyl med stil!

Permalänk
Medlem
Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Livsnjutare 😎

🔥 💨 ☕️

@ Hotell Havanna, Varberg.

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem

Nytt husdjur till nya huset.

Permalänk
Medlem

Köpte mig en påskpresent. En solklar favorit.

Visa signatur

Processor: Intel i9 9900K @ 4,7Ghz kyld av Noctua NH-D15 | Moderkort: Gigabyte Z390 Aorus Ultra | RAM: G.Skill Trident Z 16GB 3200Mhz | Grafikkort: MSI RTX 2080 Gaming X Trio | Chassi: Fractal Design Define S2 | PSU: Corsair RM750x | Hdd: Samsung 970 Evo 500GB & Seagate Barracuda 2TB |

Permalänk

Har tagit steget och blivit en såndära keebab-människa

Visa signatur

Tjo Göingar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av andreas_dock:

Trodde inte man fick röka inomhus öht??

Skrivet av Muddyvaines:

Köpte mig en påskpresent. En solklar favorit.

https://i.imgur.com/oLn6emO.jpg

Bättre än Maker's Mark?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Linux Lover:

Har tagit steget och blivit en såndära keebab-människa
http://alias.nu/sweclockers/keychron_k6_palm_rest_tn.jpg

Hur är handledsstödet? Funderar på att köpa ett själv

Permalänk
Skrivet av popklubb:

Hur är handledsstödet? Funderar på att köpa ett själv

Är väldigt nöjd med det. Känns direkt betydligt mer ergonomiskt.

Visa signatur

Tjo Göingar!

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av Gizmo_8:

Trodde inte man fick röka inomhus öht??

De har ju en cigarr lounge med fåtöljer, luftrenare och hela kittet - så jo, det är gjort för att röka inomhus på det stället. 👌🏼

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Livsnjutare 😎

Suröl med smak utav apelsin och en liten Bolle.
Jo jag tackar... 🔥💨🍺

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem

2st Coca Cola Funkos, diamond versionerna.

Har fått en hel det hassterens också på sistone men imugr strular 2 av 3 dagar.
Så inte lagt upp dem.

Visa signatur

"NO! I dont wanna die. There are still too many things I don't own..."
I7 13700K | Asus Prime z690-a | 32GB DDR5 | Asus 3080ti | Samsung 970 m.2 250 + 2000 + några 1tb 870s | 3 x Asus 27´ 1440p 165hz
NAS Synology DiskStation DS920+ 4x12TB WDred / Ender 3 PRO / Ender 3 S1

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gizmo_8:

Trodde inte man fick röka inomhus öht??

Bättre än Maker's Mark?

Ja, asså för mig personligen drar de ganska lika faktiskt! Satt på ett hotell och beställde en Maker's men den var slut, så de rekommenderade Buffalo Trace. By far en favorit av bourbon.

Visa signatur

Processor: Intel i9 9900K @ 4,7Ghz kyld av Noctua NH-D15 | Moderkort: Gigabyte Z390 Aorus Ultra | RAM: G.Skill Trident Z 16GB 3200Mhz | Grafikkort: MSI RTX 2080 Gaming X Trio | Chassi: Fractal Design Define S2 | PSU: Corsair RM750x | Hdd: Samsung 970 Evo 500GB & Seagate Barracuda 2TB |

Permalänk
Medlem

Efter flera månaders letande..

Permalänk
Keeper of the Bamse
Skrivet av Evanswachtz:

Efter flera månaders letande..

https://i.imgur.com/jr2V0lF.jpg

Najs! Finns det några spel nu för tiden? Eller är det patchade PS4-spel man får nöja sig med?

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Printscreen:

Najs! Finns det några spel nu för tiden? Eller är det patchade PS4-spel man får nöja sig med?

Mest PS4 spel, men förhoppningsvis kommer det ut flera till PS5 snart.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Evanswachtz:

Mest PS4 spel, men förhoppningsvis kommer det ut flera till PS5 snart.

Varför har folk sådan panik att få tag på en konsoll utan spel? Det är en genuin fråga.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Matheeeew:

Varför har folk sådan panik att få tag på en konsoll utan spel? Det är en genuin fråga.

Ja eller hur? God of War 5 samt Horizon Forbidden West, annars får det vara.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Matheeeew:

Varför har folk sådan panik att få tag på en konsoll utan spel? Det är en genuin fråga.

Fick ett infall nyligt att köpa då många spel fått PS5 patch. Hoppade över PS4 pga 30fps trenden så har en del att spela igenom. God of War i 60fps 4K är riktigt fint med flytet som krävs för ett sådant spel.

On-topic:

Kameran är fin men operativsystemet är inget för mig har jag märkt. Notifikationshanteringen är långt sämre än Android.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Matheeeew:

Varför har folk sådan panik att få tag på en konsoll utan spel? Det är en genuin fråga.

Spelade inte något från PS4 efter RDR2 och helt ärligt så väntade jag på att börja tills jag fick tag på en PS5a. Så tänkte spela igenom alla de spelen innan mer PS5 titles kommer ut.

Permalänk
Medlem

Vart byte till lite mindre.

Visa signatur

WS: Asus ROG Strix B550-I Gaming | R5 5600x | NH-L12 Ghost S1 | 32GB | RTX 3060 OC 12GB | Ghost S1 MKIII
NAS: QNAP TS-431 - 3x4TB WD Red
Phone: Xiaomi Redmi Note 11 Pro 5G

Permalänk
Medlem

Min p20 pro började sjunga på sista versen och eftersom man slipper vara ensam när Kina lyssnar så blev det en Xiaomi den här gången.

Visa signatur

[AMD 1600][GTX 1060][Phanteks eclipse P300][8GB]
Spotify: Rap Reggae

[Citera för svar.]

https://soundcloud.com/ega-production

Permalänk
Medlem

Trådlös laddare med laddning till klocka, smidigt men dyrt