Permalänk
Medlem

Creative Sound Blaster X G6

Modmic såld, DAC kvar!

ModMic Wireless:
Alla sladdar, fodralet och mottagaren ingår. Min är den fixade/uppdaterade varianten, tidigare versioner tenderade att ha problem med mottagningen på avstånd - detta är fixat på min. En base clasp (fäste till mikrofonen, att sätta på hörlurarna) ingår, fler går att köpa på t ex Inet. Bra skick, claspen sitter hårt.

800kr + 66kr frakt

.

Sound Blaster X G6:
Originallåda, alla sladdar ingår. Tämligen oanvänd, mycket bra skick.

800kr + 66kr frakt.

Skickas via Posten där du betalar hälften på förhand via Swish. Det går också bra för mig att vi använder Blocketpaketet. Omdömen om mig hittar du här.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Asus Ap201, beQuiet Straight Power 1000W, ASUS TUF B650 Plus Wifi, 7600x @ ecomode, ASUS TUF 4090 @ 70% PL, 32gb 5600mhz Kingston, WD SN850 1TB, LG C9, Quest 2

Permalänk
Medlem

Vet inte om du godtar bud, men bjuder 500kr + frakt för ModMic

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem

skickar PM

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gorian:

Vet inte om du godtar bud, men bjuder 500kr + frakt för ModMic

Proxann tog den, så den är såld tyvärr.

Visa signatur

Asus Ap201, beQuiet Straight Power 1000W, ASUS TUF B650 Plus Wifi, 7600x @ ecomode, ASUS TUF 4090 @ 70% PL, 32gb 5600mhz Kingston, WD SN850 1TB, LG C9, Quest 2

Permalänk
Medlem

Har du kvar Sound Blaster X G6?
Om du har kvar det så kan du gärna skicka PM

Permalänk
Medlem
Skrivet av VonVoid:

Har du kvar Sound Blaster X G6?
Om du har kvar det så kan du gärna skicka PM

Hej! Jag bestämde mig för att behålla den då jag fann ett användningsområde för den. Rekommenderas iaf, om än på rea/begagnad.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Tjenare,

Ok, men det låter bra.
För har ändå tänkt skaffa en, men tänkte begagnat för att testa först skillnaden.

Kul att du hittade ett annat användningsområde