Permalänk

Garderobsrensning delux

Har 4st saker jag skulle vilja bli av med då användningen är ingen till sparsam.
- Vattenkylning: Flertal olika fittings 1/4 med kopplingar radiator och CPU kylblock för tidigare 1150/1151 socket. Resorvar är trasig men kopplingarna in i den går att återanvända. D5 pump som fungerade fint när jag tog ner delarna. Säljer allt komplett då det som sagt bara legat i en låda sedan jag gick till ett komplett system utan customkylning. Bra kit för den som vill utöka sitt system eller bara börja latja. Får jag 300+kr för det så är jag nöjd så länge det kommer till användning och inte lygger och samlar damm. Alla skruvar och tillbehör är troligen inte med så man får nog ha lite knowhow och lägga till sådant.
- Mobo/CPU/RAM: Är ett gammalt system men fungerar fint som start delar till en ny rigg för någon som behöver det. I5-4670K, Corsair 4x4GB RAM, ASrock. Har inte testats på ett par år så skänker hellre iväg det så länge någon betalar frakten.
- Arctis Pro Wireless headset Försökte sälja av detta näst intill oanvända headset för någon månad sedan men fick så lite respons då jag egentligen vill ha rätt bra för det med tanke på att det är så lite använt men andrahandsmarknaden verkar lite trög och då får jag sänka priset 1900kr exkl frakt så släpper jag det direkt.
- Athom Homey Pro: Föll inte in i min smak och har legat i lådan efter någon vecka av icke engagemang så den är så gott som ny. Vore trevligt med något i still med 3000kr för den men vid snabb och smidig affär kan jag släppa den biligare. Nypris för dem är fortfarande runt 4k

Läs hela annonsen här

Permalänk
Avstängd

Tjena, skickade PM gällande mobo cpu ram paketet

Permalänk
Medlem

vattenkylningen för 300 så kan jag bygga det fint också

Permalänk
Avstängd

Jag plockar mobo cpu ram paketet om Mp.Pro inte kan.

Permalänk
Administrativ avgift

Att man inte var snabbare på VK - hade lätt tagit det för 300 + frakt.

Notis angående varför du får så lågt intresse kring Arctis pro headsetet är för att det brukar rea:s ut för 1690:-

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk
Medlem

50 SEK + Frakt för Mobo/CPU/RAM

Permalänk
Medlem

Budar 1000kr + frakt för Arctis Pro Wireless.
Budet baseras på att det har en tendens att reas ut för lägre än ditt köp nu pris

Permalänk
Medlem

Kan ge 300 kr + frakt för CPU+Mobo+RAM!

Permalänk
Medlem

Säg till ifall någon har lust att dela på stickorna. Letar efter 2x4GB DDR3 åt ett projekt.

Visa signatur

i7 4770K @ 4GHz | ASUS R9 290 | ASUS VI HERO | G.SKILL 16GB | Corsair H80i | Corsair Force GT 240GB | WD Black 640GB | Corsair HX850 | Corsair Obsidian 750D |

Permalänk
Medlem

Lägger till ett bud!

Arctis Pro Wireless och CPU+Mobo+Ram
1300kr + frakt

Skrivet av LightVsDawn:

Säg till ifall någon har lust att dela på stickorna. Letar efter 2x4GB DDR3 åt ett projekt.

Norpar jag de så kan du ta 2x4gb ram för fraktkostnaderna

Permalänk
Medlem
Skrivet av Crowwops:

Lägger till ett bud!

Arctis Pro Wireless och CPU+Mobo+Ram
1300kr + frakt

Norpar jag de så kan du ta 2x4gb ram för fraktkostnaderna

Skulle vara super, jag håller tummarna

Visa signatur

i7 4770K @ 4GHz | ASUS R9 290 | ASUS VI HERO | G.SKILL 16GB | Corsair H80i | Corsair Force GT 240GB | WD Black 640GB | Corsair HX850 | Corsair Obsidian 750D |

Permalänk

Jag tar gärna headsetet för begärt pris. Skickar ett PM till dig.

Permalänk
Medlem

Budar 500 för kylningen + moderkorts kittet samt frakt

Visa signatur

Quake, världens bästa e-sport!
5800x @ 4.85Ghz 1.4v // 2070 super @ 1935Mhz 0.875v // 4x8Gb 3733 cl16-16-16-32 @1.42v

Permalänk
Medlem

Vad är det för storlek på fittings?

Visa signatur

Star Citizen ❤

Permalänk

Info:
Mobo och vattenkylning och Headset är redan tingade det är ingen auktionsfirma jag driver first come first served.

Permalänk
Medlem
Skrivet av RelikPray:

Info:
Mobo och vattenkylning och Headset är redan tingade det är ingen auktionsfirma jag driver first come first served.

Jaha... Kaffet hade inte börjat verkat än så missade den delen

Visa signatur

Quake, världens bästa e-sport!
5800x @ 4.85Ghz 1.4v // 2070 super @ 1935Mhz 0.875v // 4x8Gb 3733 cl16-16-16-32 @1.42v

Permalänk
Medlem
Skrivet av Crowwops:

Budar 1000kr + frakt för Arctis Pro Wireless.
Budet baseras på att det har en tendens att reas ut för lägre än ditt köp nu pris

Vill inte förstöra säljarens tråd, men det stämmer, både jag och min bror har köpt dessa för under 1800 vid olika tillfällen. hade inte priset varit så högt så hade jag haft en vän som är intresserad av dessa.. har sett komplett köra dessa för 1890 också flertalet gånger.

Visa signatur

5700X3D | 4070 Super FE | B550M | G.skill 3600MHz CL16 | Predator X27U 1440p 240hz | Xtrfy M8 | Varmillo MX Silent | Steelseries Arctis Nova Pro W |

Permalänk

lite sugen på Homey PRO men ddet beror på vad du kan tänka dig att släppa den för :-9