Tävling: Lek med Inets nya logotyp och vinn ett Geforce RTX 3070

Permalänk
Melding Plague

Tävling: Lek med Inets nya logotyp och vinn ett Geforce RTX 3070

Till SweClockers Live! 2021 vill Inet att alla ska lära känna deras nya Circuit-logotyp. De tre bästa bakgrundsbilderna vinner ett grafikkort!

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Proffsmoddare

Saftigt! Lycka till alla som deltar!

Visa signatur

CRATER | VISION | TILT | CORE X | IRIS | TORQUE | AVOID | BLACKOUT | ISO
Instagram: timpelay Facebook: timpelay

Permalänk
Medlem

Inte här för att tävla men fan va tråkig den nya loggan är, saknar bara den gamla när jag ser det här.

Visa signatur

7800X3D//4090
MINT XFCE // W11 🤮

Permalänk
DingDongerMcDongface

Jag ser fram emot många kattinspirerade bidrag nu! Gör en kattkärring glad <3

Permalänk
Medlem

Otroligt intetsägande logotyp. Saknar helt identitet eller vad man annars förknippar Inet med.

Permalänk
Medlem

Undra om det finns nån (Förutom dom på Inet) Som gillar nya loggan..

Permalänk
Medlem
Skrivet av firstofmay:

Inte här för att tävla men fan va tråkig den nya loggan är, saknar bara den gamla när jag ser det här.

Den är fullkomligt själlös. Ser ut som något varenda tech-tuber med 500 subs skulle göra..

Permalänk
Moderator
Forumledare
Skrivet av firstofmay:

Inte här för att tävla men fan va tråkig den nya loggan är, saknar bara den gamla när jag ser det här.

Skrivet av Divion:

Otroligt intetsägande logotyp. Saknar helt identitet eller vad man annars förknippar Inet med.

Skrivet av zogez:

Undra om det finns nån (Förutom dom på Inet) Som gillar nya loggan..

Snacka om ett gyllene ögonblick att göra något roligare med den!

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem

Är det Hashrate-limiterade kort? Isåfall tänker jag inte vara med! *trotsig 33-åring*

Permalänk
Inaktiv

Många som känner sig kränkta över Inet nya logotyp. Synd bara att Inet gav efter för grupptrycket

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon25463:

Många som känner sig kränkta över Inet nya logotyp. Synd bara att Inet gav efter för grupptrycket

Har dom bytt igen eller vad menar du?

Visa signatur

Min dator är Cat-säker.
Hakuna Matata

Permalänk
Medlem

Dubbelkollade vilken månad det var, eftersom det kändes lite som ett aprilskämt att man lottar ut ett grafikkort mitt i den värsta grafikkortsbristen någonsin.

Nej, jag sällar mig till de som inte tycker loggan var vidare snygg.
Minns inte hur den gamla såg ut heller, kollar nog inet för sällan

Visa signatur

Lenovo Legion Y540-17-IRH med: 17.3" 144Hz skärm | Intel I7 9750H | 32GB DDR4-2667 CL16 | GTX 1660TI 6GB | 2TB Crucial P2 NvME Boot + 2TB SSD Lagring

Permalänk
Medlem

Misstänker detta är här där jag skickar in bidraget. Även om ingen annan gjort något. Här är mitt bidrag:

Permalänk
Medlem
Skrivet av Viktorph:

Är det Hashrate-limiterade kort? Isåfall tänker jag inte vara med! *trotsig 33-åring*

Nä det borde det ju inte vara då de korten måste vara märka LHR (Lite Hash Rate) i produktnamnet numer.

Visa signatur

Workstation: i7 2600K @ 4.2GHz - Zalman 9900 MAX | MSI P67A-GD65 B3 | Corsair XMS3 1600 (16GB) | MSI GTX 1070 Gaming X | Samsung 860 EVO 1TB | Antec P280 | Corsair HX 850W
Server: Atom C2750 (ASRock C2750D4I) | Kingston 2x8GB 1600 ECC | Intel S3500 160GB | 26TB WD Red | Silverstone DS380 | Silverstone SFX ST45SF-G

Permalänk
Medlem

Här kommer ett bidrag alá "More is less"

Permalänk
Medlem

Förstår inte tävlingen: Måste det vara ett skrivbord i bakgrunden?

.

Visa signatur

AMD Thunderbird 1.33 GHz (133 MHz Bus), Epox 8K7A, 1 x 256MB Corsair PC2100 DDR SDRAM, 20.5GB 7200 RPM Western Digital EIDE, Visiontek GeForce 3

Permalänk
Avstängd

Mitt bidrag i sin enkelhet

Permalänk
Medlem
Skrivet av Telomina:

Misstänker detta är här där jag skickar in bidraget. Även om ingen annan gjort något. Här är mitt bidrag: https://imgur.com/a/pF07cfE

Jättefin! Du är jätteduktig

Permalänk
Medlem

Kul tävling! Slängde samman två bidrag, den första bilden är tagen(av mig) i vancouver, och den andra bilden knäppte jag nästan nyss från trädgården:

Visa signatur

Intel i7 10700KF (Noctua NH-D15) | Asus RADEON RX 7900 XTX TUF | 32 GB DDR4 HyperX Fury | Corsair RM1000X | Fractal Design R3 | Arch Linux, Win11

Permalänk
Medlem

Överlåter vinnandet till någon annan, men det var roligt i en halvtimme eller nåt i Paint

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Asus B550E-Gaming / Ryzen 5900X stock / Corsair Vengeance 32GB 3600 MHz CL18 /
ASUS TUF 4080 Gaming OC / Samsung 980 PRO 2TB PCI-Ev4 + 2TB WD Black NVME PCI-Ev3 / Corsair RM850x v2 / Acer Predator XB273UGX 1440p 270 Hz G-Sync / Phantek P500A / Arctic Cooling LF II 240mm / Evo 4 / Sennheiser IE 300 / Rode NT1-A
Synology 1621+ 6*16 / 1513+ 5*8 / LG CX 65" / XBox Series X
Ownit > Bahnhof

Permalänk
Medlem

Sommartema 😎

Visa signatur

i5-7600k . GTX 1080 . 16 GB

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

@Telomina @Cozzan @Carl-Ludwig @Ostbollen @m4gnify Jag fixade till [img]-taggar till era bidrag. Resten av alla som lägger upp bidrag får gärna fixa med det själva (så jag slipper)!

Sen vill jag också uppmana alla som vill gnälla av sig att göra det i tråden som redan finns, så håller vi den här till tävlingsbidrag. Eller gör som @NordhNet säger; något roligt utav Inets nya logotyp! Det är hela tanken med tävling. Ja, förutom den där lilla detaljen att man kan få tag på ett sånt där grafikkort man hört så mycket om men inte kan köpa.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Inaktiv

Tog ett kort på insynsskyddet på mitt fönster, svirvlade runt det lite och la på grönt.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Ryzen 7800X3D, be quiet! pure rock 2, RTX 4070 Ti Super, Corsair 32GB 6000MHz CL36, Corsair TX850M

Permalänk
Medlem

Det vore finare om 3 stycken som stod i kö hade fått korten..

/gnäll

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Nu har man iallafall fått gjort något med dagen.

Naturell

Stilfull

Sista bidraget med mer fokus på den nya loggan

Visa signatur

Stationär: Asus GeForce RTX 4080 TUF, AMD R7 7700x CPU, 32 GB RAM DDR5 6000MHZ
Laptop: MacBook Pro 2021 16",
Konsol: PS5, Switch Oled
Ljud: Sennheiser HD 660s, Monoprice THX 887, LS50 Meta, Minidsp Flex Dirac
Ljus: LG 45GR95QE OLED, LG B1 65, HP Reverb G2, Meta Quest 3

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av johanandersson:

100% vad min idé hade varit att göra också