Battlefield 2042 är officiellt – lanseras den 22 oktober 2021

Permalänk
Medlem

Kan nog bli ett kul spel, men det är ju onekligen mest en reskin av typ Overwatch fast med mer "realism".

Visa signatur

Allan, please add signature

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Yatagarasu:

Tror du kommer få äta dessa ord

Och igen om man ska kolla på "metrics" är BF3 respektive BF4 de mest sålda spelen i seriens historia - Ser det väldigt svårt för DICE att inte sälja en massa denna gång heller ärligt talat, speciellt om de kan nippa folk från just Warzone (som har enorma problem med fuskare och annat som gör att spelarbasen är desperat efter alternativ just nu)

Du är väl medveten om att BF2042 kommer ha 0 Dedicated Servers med delade bannlistor och när det blir färre spelare i Warzone så går även fuskarna över till BF2042? (Fuskare vill alltid vara där alla andra spelare är så de har fler att meja ned)

Jag hoppas jag har fel men jag tippar starkt på att det kommer finnas obefintligt antifuskprogram i spelet och då man inte kan kommer att kunna välja någon Dedicated Server som skulle kunna banna fuskare och därmed göra det mindre roligt att fuska så kommer spelet att bli lika plågat som Warzone.

Fuskare lockas alltid dit det finns flest spelare eftersom då har de fler "bottar" att skjuta ihjäl med sina fusk. Spelet har alla förutsättningar att bli lika storslaget som BF3 men brister som inga Dedicated Servers, inga _fungerande_ antifuskprogram, och mer fokus på mikrotransaktioner än att faktiskt spela och ha roligt gör att det redan grävt sin grav innan det lanserats.

Jag vill inte gnälla för att gnälla utan jag vill lägga fram realistisk optimism här för den som gång på gång hoppats på att DICE skall fixa det hela. Det är inte DICE:s fel. Det är aktieägarna som sett att, "0 Dedicated servers + en miljard mikrotransaktioner = $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$".

"Follow the money" som alla pengainsatta typer hela tiden säger.

P.S. Spelet lär inte floppa ekonomiskt men hos många gamers på lång sikt när de upptäcker hur "fusktrasigt" det kommer att bli redan vid Beta-releasen. Folk måste vänligen inse att vi INTE är i BF3-tiden längre utan vi är i "fusktiden+MTX-tiden" där fler fuskar på grund av sina tragiska obefintliga sociala liv och där de kan uttrycka sin individualism endast i onlinespel via fusk+skins. Deras fusk fungerar inte på Tinder.

Visa signatur

"Företagsboendeförmedlare" | Min Überkill Dator: Processor: Intel Pentium P5 66 Mhz OC | Moderkort: ASRock P4I65G | Minnen: 2st Samsung 128MB PC133 | Grafikkort: Canopus GeForce 256 DDR | Lagring: IBM 350 4,4 MB | Operativsystem: DOS/360 | Chassi: Mercury Full-Tower ATX Chassis |

Permalänk
Gallerikonnässör
Skrivet av Brillmongot:

Vet ej hur många som är medvetna men hela anledningen till att gamla Lego-set med sci-fi tema har blivit samlarprylar är att när Lego fick Star Wars licensen så var de tvungna att sluta producera allt material baserat på eget sci-fi IP. Samma för Dice skulle jag nog tro, helt sonika kommer det ej bli någon uppföljare till 2142.

Vet inte det jag. När Lego tog sig an Star Wars så hade nog Lego inte så mycket att säga till om. EA hade nog mer kött på benen när det kommer till förhandling.

Visa signatur

Ryzen 7 5700X3D | Asus RTX 4070 Ti Super ProArt OC | ASRock B550M-ITX/ac | Noctua NH-L12S | 32GB DDR4 @ 3600 MHz | Fractal Design Terra | LG 42C2 | Logitech Pro X Wireless | Keychron K2 Pro | Logitech G Pro X Superlight

Permalänk
Medlem

Är rätt taggad faktiskt lär bli ett köp, dock inte preorder.

Visa signatur

ASRock P67 Extreme 6 // Intel Core i7 2600K @4,4Ghz // 32GB DDR3 // ASUS GeForce GTX 1070 Dual 8GB

Permalänk
Medlem

Det var en gameplay trailer, inte en riktig "reveal" trailer. Dom ville visa upp så mycket dom kunde på trailer tiden. Hade hellre sett en regisserad trailer som hypade spelet. MEN, om dom kan leverera på allt dom visat så kan det nog bli bra..

Visa signatur

The what what in the what now?

Permalänk
Medlem

Intressant, trodde nästan inte att EA skulle släppa bf2042(det är såå svårt att inte skriva 2142) till steam direkt, men verkar som att det är fallet nu: https://store.steampowered.com/app/1517290/Battlefield_2042/.

Har de gett upp helt på origin?

Visa signatur

Intel i7 10700KF (Noctua NH-D15) | Asus RADEON RX 7900 XTX TUF | 32 GB DDR4 HyperX Fury | Corsair RM1000X | Zalman Z9 Iceberg MS | Arch Linux, Win11

Permalänk
Medlem

Märks väldigt tydligt vilka som lirat bf serien o vilka som är unga o bara nått enstaka spel genom reaktionerna efter videon. Jag kände bara nostalgi o humor för det har skett mkt av sånt där i tidigare spel i serien. C4 fyrhjulingar någon? 😜

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Medlem

Jag är taggad, gillade trailern och fick mycket BF3/4 vibbar av den så jag tror det kommer bli skoj. Gillade vinkningarna med jet planet och fyrhjulingen, C4a jeepen är en klassiker som man älskar när man får till den bra och hatar när man blir utsatt för den. Men inget köp innan jag fått tag i nytt grafikkort tror inte mitt 680 fixar det här.

Permalänk
Medlem

Får se hur de gör med servrarna vilket har varit den stora akilleshälen för de senaste spelen enligt mig. Att SP är borttaget ger mig litet hopp om att de kanske skärpt till sig lite. Hoppas förövrigt att spelet har högt tak i spelarskicklighet, men lär nog bli besviken på den punkten. Fortsätter vara något skeptisk ett tag till iallafall, blir intressant med gameplayet på söndag.

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av Andyah:

Märks väldigt tydligt vilka som lirat bf serien o vilka som är unga o bara nått enstaka spel genom reaktionerna efter videon. Jag kände bara nostalgi o humor för det har skett mkt av sånt där i tidigare spel i serien. C4 fyrhjulingar någon? 😜

Jag gjorde inte den kopplingen först, kom på det nu när folk har påpekat det en del.
Först tänkte jag bara "hur fan fick dom upp en fyrhjuling på skyskrapan... och varför?"

Permalänk
Avstängd
Skrivet av jJnte:

Får se hur de gör med servrarna vilket har varit den stora akilleshälen för de senaste spelen enligt mig. Att SP är borttaget ger mig litet hopp om att de kanske skärpt till sig lite. Hoppas förövrigt att spelet har högt tak i spelarskicklighet, men lär nog bli besviken på den punkten. Fortsätter vara något skeptisk ett tag till iallafall, blir intressant med gameplayet på söndag.

Jag säger så här: Du gör dig själv och din plånbok en tjänst genom att vänta ett tag efter spelets släpp för att se hur omfattande fuskandet och "Singleplayer-spelandet" faktiskt är.

Folk, förutom Du och jag, verkar ha glömt bort hur fantastiskt BF3 var mycket tack vare flitiga Dedicated Servers-administratörer som bannade nya uppenbara fuskare varje dag och sedan delade de med sig sina bannlistor med andra Dedicated Servers så fuskare blev automatiskt bannade på andra Dedicated Servers de ej hunnit "provfuskat" på.

Detta med Dedicated Servers gjorde spelet roliga för oss icke-fuskare och sjukt tråkigt för de faktiska fuskarna. Detta är nu ett minne blott i det förflutna. Jag tror konspiratoriskt talat att aktieägarna VILL att fuskare skall förstöra spelet på lång sikt så att fler blir benägna att hitta nya alternativ (=mer $$$ till aktieägarna).

Detta spel är något att faktiskt vänta och se hur det utvecklar sig till skillnad från att vaccinera sig mot COVID-19 vilket du bör göra så fort du ges chansen (fick in ett Viktigt Meddelande Till Samhället, sweet!).

Visa signatur

"Företagsboendeförmedlare" | Min Überkill Dator: Processor: Intel Pentium P5 66 Mhz OC | Moderkort: ASRock P4I65G | Minnen: 2st Samsung 128MB PC133 | Grafikkort: Canopus GeForce 256 DDR | Lagring: IBM 350 4,4 MB | Operativsystem: DOS/360 | Chassi: Mercury Full-Tower ATX Chassis |

Permalänk
Testpilot
Skrivet av AplAy:

Du är väl medveten om att BF2042 kommer ha 0 Dedicated Servers med delade bannlistor och när det blir färre spelare i Warzone så går även fuskarna över till BF2042? (Fuskare vill alltid vara där alla andra spelare är så de har fler att meja ned)

Jag hoppas jag har fel men jag tippar starkt på att det kommer finnas obefintligt antifuskprogram i spelet och då man inte kan kommer att kunna välja någon Dedicated Server som skulle kunna banna fuskare och därmed göra det mindre roligt att fuska så kommer spelet att bli lika plågat som Warzone.

Fuskare lockas alltid dit det finns flest spelare eftersom då har de fler "bottar" att skjuta ihjäl med sina fusk. Spelet har alla förutsättningar att bli lika storslaget som BF3 men brister som inga Dedicated Servers, inga _fungerande_ antifuskprogram, och mer fokus på mikrotransaktioner än att faktiskt spela och ha roligt gör att det redan grävt sin grav innan det lanserats.

Jag vill inte gnälla för att gnälla utan jag vill lägga fram realistisk optimism här för den som gång på gång hoppats på att DICE skall fixa det hela. Det är inte DICE:s fel. Det är aktieägarna som sett att, "0 Dedicated servers + en miljard mikrotransaktioner = $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$".

"Follow the money" som alla pengainsatta typer hela tiden säger.

P.S. Spelet lär inte floppa ekonomiskt men hos många gamers på lång sikt när de upptäcker hur "fusktrasigt" det kommer att bli redan vid Beta-releasen. Folk måste vänligen inse att vi INTE är i BF3-tiden längre utan vi är i "fusktiden+MTX-tiden" där fler fuskar på grund av sina tragiska obefintliga sociala liv och där de kan uttrycka sin individualism endast i onlinespel via fusk+skins. Deras fusk fungerar inte på Tinder.

Ska försöka bryta ner detta, så vi gör en punktlista helt enkelt hehe

1. Angående dedikerade servrar är jag medveten om den biten, och anser t.o.m. det är något positivt i detta fallet. Tomma servrar är ett minne blott då spelet kan fyllas ut med AI:s som fortsatt ger progression. Detta medför att nyare spelare kan spela obehindrat samt att folk som spelar på obekväma timmar inte är bunden till en 24/7 Locker-server klockan 04 på natten. För att inte nämna att allt vad ordet "badmins" betyder och deras power-tripping försvinner, tyvärr något jag stött på fler gånger mer än jag önskar i framförallt BF4.

2. Anti-fusk skulle jag tippa på kommer att tillhandahållas av en skräddarsydd version ut av Easy-Anticheat, precis som för APEX. Inte det bästa, men dugligt till att fånga upp rage-hackers åtminstone (vilket redan här är mer än vad Warzone till synes gör). Sedan vad DICE väljer att göra utöver detta återstår att se, men robust anti-fusk kommer krävas då de satsar på långvarighet med BF2042 (håller tummarna här, allt man kan göra).

3. Att spelet kommer innehålla MTX är ett givet. Räcker med att kolla på vad som ingår om man förbokar t.ex. Gold eller Deluxe-edition. Men det behöver inte vara negativt heller. Om man kollar närmare på trailern kan man se ett tjugotal olika "skins", inkl. sådana som kan anses vara "premium" - Det finns t.o.m. kvinnor i spelet Men det är bra gjort denna gången, därav ingen som direkt anmärkt på det i negativ klang.

Med det sagt håller jag med om att vi är i en annan era ("Folk måste vänligen inse att vi INTE är i BF3-tiden"). I slutet av dagen är jag ändå positivt inställd att DICE får till det - Rättelse: Måste vara det, för finns inget annat FPS-spel på marknaden som intresserar mig i dagsläget utom att gå tillbaka till BF4.a

Visa signatur

< R9 5900X | 32GB 3200 MT/s | RTX 3090 Ti >

< R5 7600X | 32GB 6400 MT/s | RX 9070 XT >

Permalänk
Medlem

Ser trevligt ut detta! Är ju en trailer bara också, blir nice att se lite mer faktisk gameplay på söndag. Men jag var och förblir hypad!

Skönt att de behåller nya banor som gratis för alla så de inte delar upp spelarbasen som förr. Strategin att sånt viktigt är gratis och kosmetiska grejer kostar är en mer rimligt strategi jag.

Ser som sagt fram emot mer detaljer och framförallt 22a Oktober

Visa signatur

| AMD Ryzen 7 5800X3D | Noctua NH-U12A | Gigabyte X570 Aorus Pro | Powercolor Radeon RX 9070 XT Red Devil | 16GB G.Skill Trident Z@3600 CL15 | Gigabyte Aorus 2TB M.2 NVMe SSD | Fractal Design Ion+ Platinum 860W | Fractal Design Meshify S2 Blackout | Corsair K70 | Logitech G502 | Alienware AW3423DWF |

Permalänk
Testpilot
Skrivet av Kenneth:

Jag gjorde inte den kopplingen först, kom på det nu när folk har påpekat det en del.
Först tänkte jag bara "hur fan fick dom upp en fyrhjuling på skyskrapan... och varför?"

Siege of Shanghai - BF4!

Man tog en Quad upp genom hissen i skyskrapan och körde över kanten

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Vlademil:

Precis som i verkligheten. Framtiden är DLC.

Japp, tänk att göra ett ofärdigt spel och sen kunna ta betalt för att folk vill ha det färdigt och någon extra pryl. Jag förstår också iden med det och förstår egentligen inte att man inte använder det oftare.
Varför inte återanvända kartor från gamla spel och bara snygga till dem och lägga till mer funktioner. Exempelvis GTA, varför inte ta alla gamla kartor och slå ihop dessa till ett helt nytt spel med ett nytt persongalleri och nya uppdrag.

WOW har verkligen lyckats då det släpptes första gången 2004 och fortfarande spelas men nu i nya versioner och med fler och fler tillägg. Säkerligen många som dessutom betalat månadskostnaden sen 2004 också plus att de köpt expansioner av spelet. Jag vet inte vad spelet kostade i början men nu ser det ut att kosta 120 kr/mån och har man då spelat under alla dessa år så är den totala kostnaden nästan 25 000kr. Man har då fått många timmar spelande och ändå en billig hobby. Nu får man väl dessutom alla DLC:er gratis bara man betalar månadskostnaden.

Även Truck simulator kör lite samma sak som släpptes 2012, man gör ett grundspel och sen bara kör vidare på samma med nya kartor, nya uppdrag och nya personer eller prylar. Folk kräver egentligen inte ett helt nytt spel varje gång bara de får nya funktioner och mer utrymme. Här finns inge månadskostnad.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk
Testpilot
Skrivet av BananaFace:

Det var en gameplay trailer, inte en riktig "reveal" trailer. Dom ville visa upp så mycket dom kunde på trailer tiden. Hade hellre sett en regisserad trailer som hypade spelet. MEN, om dom kan leverera på allt dom visat så kan det nog bli bra..

Kommer en in-game gameplay trailer/visning på söndag (13/06-21).

Denna trailer var som tidigare nämnt just en "hype-trailer" för att visa att allt folk har saknat från BF3/BF4 är tillbaka i full mast och mer därtill!

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Datanisse:

Ytterligare 1500timmar nöje!! Jag är optimist! Det bästa har inte varit! Det är på väg

Skrivet av Ragnvlad:

Tack för lite ohejdad glädje och optimism!

Ja detta blir nog mitt första BF sen BF4.

BF1 och 5 har jag inte alls känt för utan suttit med Ghost Reacon Wildlands & Breakpoint, Division 1 & 2 för att spela med min trupp från BF3&4.

Har de gjort detta bra så har jag 43 bröder med mig ut på Battlefields slagfällt igen.

Hoppas vi ses ute på fältet mannar.

Visa signatur

[Phanteks Enthoo Pro TG] [ASUS ROG Strix 850W Vit] [Delidad i7 7700K] [Corsair iCUE Hydro H150i ELITE CAPELLIX Vit] [Corsair Vengeance RGB PRO SL DDR4 16GB 3200MHz/CL16 Vit] [ASUS Z270-F] [Gigabyte RTX 2070 Super 8GB GAMING OC Vit] [C:WD Black SSD 256GB M.2, E:Seagate Firecuda 1TB, F:Samsung 860 EVO 1TB, G:Seagate IronWolf 4TB & H:Seagate Momentus XT 7200.1 500]

Permalänk
Medlem
Skrivet av jetblack:

Kan nog bli ett kul spel, men det är ju onekligen mest en reskin av typ Overwatch fast med mer "realism".

vad såg du för trailer? jag tycker det såg ut som My Little Pony.

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem

Har delade känslor,mestadels positiva..
Men är lite orolig över om ens hårdvara kommer orka med.. Fast räknar väl kallt med att gpu-krisen är över när spelet lanseras😉

Avvaktar och håller fingret borta från köpknappen..

Permalänk
Medlem

Jag är synnerligen imponerad av den bittra attityden här inne. Hur kan man redan dissa spelet efter en kort "hype-trailer?" Vänta åtminstone tills dess att vi sett in-game-trailern, då vi vet hur spelet kommer se ut på riktigt.
Personligen tyckte jag att trailern var bra och lovande eftersom det, hur man än vänder och vrider på det, är en återgång mot ett mer BF3/4-liknande spel.

Varför man orkar säga "BF Woke" eller lyfta in Thunbergreferenser kan jag inte börja förstå. Klimatförändringar är ett faktum och därför (tyvärr) en inte orealistisk förevändning för ett framtida krig.

Något jag tyckte var intressant är dock avsaknaden av banor förlagda till Europa? Det bådar ju för en spännande DLC, tänker jag. Antingen "The Fall" eller "The Rise" of Europe. Det skulle kunna vara något!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ragnvlad:

Kan bara hålla med! Commander rollen i BF2 var fantastiskt kul!

Har nog mer tyvärr med att folk inte har "tid" för något sådant.
Fanns ju i Bf 4 men respekterades aldrig och är helt enkelt tämligen värdelöst då. De la ju även till så att man ser hur många grupper som har markerat en flagga så att grupperna kan sprida ut sig bättre. Bra i teorin men fungerar inte med dagens spelare tyvärr. Run and gun och K/D är det enda som gäller.

Ja, jag är bitter på hela bf-serien Hoppas privatrra servers kommer tillbaka annars kommer nya Battlefield vara lika dött som 5:an inom kort.

Visa signatur

5700X3D | 5080 Prime OC | Katt

Permalänk

Kan tillägga att enligt Jackfrags video (killen kan nog användas som en relativt säker-källa) så kommer det inte finnas någon single-player campaign. Spelet kommer enbart vara multiplayer.

Läst några kommentarer i tråden som hoppades på en bra campaign, så behövde spara dessa individer en onödig utgift om de enbart köper spelet för single-player action.

https://youtu.be/YN1wwnN0CF0?t=48

Permalänk
Medlem
Skrivet av Albanach:

Varför man orkar säga "BF Woke" eller lyfta in Thunbergreferenser kan jag inte börja förstå. Klimatförändringar är ett faktum och därför (tyvärr) en inte orealistisk förevändning för ett framtida krig.

Syftar du/de på stormen i slutet? Jag tolkade det som vädermanipulation som krigföring, inte klimatförändring. Det användes tydligen redan under kalla kriget av usa?

Visa signatur

Intel i7 10700KF (Noctua NH-D15) | Asus RADEON RX 7900 XTX TUF | 32 GB DDR4 HyperX Fury | Corsair RM1000X | Zalman Z9 Iceberg MS | Arch Linux, Win11

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ceogar:

Fanns ju i Bf 4 men respekterades aldrig och är helt enkelt tämligen värdelöst då. De la ju även till så att man ser hur många grupper som har markerat en flagga så att grupperna kan sprida ut sig bättre. Bra i teorin men fungerar inte med dagens spelare tyvärr. Run and gun och K/D är det enda som gäller.

Ja, jag är bitter på hela bf-serien Hoppas privatrra servers kommer tillbaka annars kommer nya Battlefield vara lika dött som 5:an inom kort.

Just gällande serverdelen är väl det som är det avgörande, om det ska bli nåt. Men jag tror tyvärr att det är som du säger. Saknar spelsättet från gamla BF2.

Visa signatur

SSUPD Meshlicious Black, Arctic Liquid Freezer III 280 RGB, i7-14700K, ASrock z790 mITX Lightning, 32GB DDR5 6000mHz, Kingston KC3000 M.2 SSD 2TB, WD BLACK M.2 SSD 1TB, PNY CS900 SATA 2TB, ASUS RTX-4070 DUAL 12G, Corsair SF750 Platinum ATX 3.0, 750w, Audient ID14, Dynaudio LYD48. LG45GR95QE

Permalänk
Medlem
Skrivet av Albanach:

Jag är synnerligen imponerad av den bittra attityden här inne. Hur kan man redan dissa spelet efter en kort "hype-trailer?" Vänta åtminstone tills dess att vi sett in-game-trailern, då vi vet hur spelet kommer se ut på riktigt.
Personligen tyckte jag att trailern var bra och lovande eftersom det, hur man än vänder och vrider på det, är en återgång mot ett mer BF3/4-liknande spel.

Något jag tyckte var intressant är dock avsaknaden av banor förlagda till Europa? Det bådar ju för en spännande DLC, tänker jag. Antingen "The Fall" eller "The Rise" of Europe. Det skulle kunna vara något!

The fall of Europe verkar redan ha hänt
https://www.ea.com/games/battlefield/battlefield-2042/the-wor...

"August 8th, 2035.
"European Union officially disbands following Germany’s collapse."

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Ceogar:

Exakt det där jag menar om hur Multiplayer-spelandet har utvecklats sedan BF4.

Folk spelade tidigare i stil med "laget före jaget", men nu är det "jaget före laget".

Självfallet går det att prestera fantastiskt som Premade Squad men man kommer samtidigt bara så långt gentemot "Singleplayers" och "fuskare".

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Albanach:

Grejen är att Multiplayer-spel är bara så bra som alla involverade spelarna (inklusive närvaron eller frånvaron av fuskare) gör det till. Sitter det 80 campers på en 128-spelarserver så blir det som det blir oavsett om du har samma vapen och miljöer från BF3 eller BF2 för den delen och/eller spelar med ditt gamla härliga Squad-gäng från BF2 eller BC2.

"BF Woke", "Politik", sådant håller jag med om är trams och det var ingen som brydde sig om det på BF2-tiden. Att det hamna på tapeten under BFV var bara tragiskt i mitt tycke och att politik tyvärr sipprat längre ned i åldrarna. Exempelvis sket jag fullständigt i politik när jag själv gick på gymnasiet.

Så även om det är en "återgång till BF3/4" så är det fortfarande INTE samma slags spelare idag som det var under BF2/BC2-BF4-tiden. Hade vi däremot fått tillbaka Dedicated Servers och mysiga Nordiska servrar så hade "BF-serien blivit bra igen" för att sno en sliskig slogan.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vlademil:

Precis som i verkligheten. Framtiden är DLC.

Förmodligen inte samma art team och det är
Synd.

Permalänk
Medlem

Nope. Saknar singe player I øvrigt såg det væl ganska hæftigt ut.

Visa signatur

Speldator: Intel i5-7600K @4,95Ghz - BeQuiet PureRock - MSI Z170A SLI Plus - Corsair RM550x - Asus RTX 2070 ROG Strix Advanced 8GB - MSI Optix MAG271CQR 27” 1440p 144hz - 8Gb Corsair Vengeance 2400Mhz DDR4 - Samsung 850 Evo + WD Black M.2 SSD - NZXT S340

Jobbdator: HP Elitebook X360 2018 - 16Gb DDR4 - 256Gb PCI-e SSD - Intel i7-8650U

Konsol: Xbox Series X

Permalänk
Medlem

Gillade trailern. Är gameplay snarlikt BF3/BF4 så är jag nöjd.

Visa signatur

Serenity now