PS5 - Ordrar och Orderstatus

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Desktop/Spel 9800X3D, RTX 5090 FE, Asrock A620I, 32 GB RAM, FD Ridge, SF1000, Win 10 IoT LTSC
Laptop/Jobb MacBook Pro 16", M3 Max (16C CPU, 40C GPU), 48 GB RAM
Kringutrustning PG32UCDP OLED, G502 X, Keychron V4 60% (Kailh Box Whites)

Permalänk
Medlem
Skrivet av RedaE:

Finns på webhallen ps5 me ratchet & clank

TACKTACKTACK!! Fick bekräftelse att köpet gått igenom. Du är bäst

Permalänk
Medlem

Grymt! Tack! Har kikat på tråden under året nu och äntligen time'ade man

Betalade med Paypal för att rusa igenom skiten utan att snubbla över nån BankId eller nåt annat.

Gick igenom och fick bekräftelsen på en gång!

Härligt med hemleverans för 0kr också.

Permalänk
Medlem

Tackar, lyckades få igenom en till order mottagen nu.

Permalänk
Medlem

Har någon gjort en slags tracking över när och hur många respektive butik släppt?
Kan vara intressant information för att se i vilken riktning vi går med avsikt på när tillgången kan möta efterfrågan.

Dag för dag i all ära, men över tid känns som viktigt att se.

är det någon som skickat tillbaka sin ps5 för att det är "fel" fläkt i?
ser man detta endast genom att skruva isär den?

Permalänk
Medlem

La en beställning, köpet verkar ha gått igenom men webhallens ordersida krashade för mig. Håller tummarna. Tack för tipset!

Edit: Nej det verkar som att Klarna kortköp krashade så gick inte igenom. Trist.

Permalänk
Skrivet av Nevitar:

Har någon gjort en slags tracking över när och hur många respektive butik släppt?
Kan vara intressant information för att se i vilken riktning vi går med avsikt på när tillgången kan möta efterfrågan.

det finns för usa's sidor men inget här, men om du tänker lite efter och kolar på gamla posts så kan du se att elgiganten gör bara utlottningar, webhallen droppar typ varje dag, mediamarkt varannan vecka typ och resten tror jag inte droppar något.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BeratMost:

det finns för usa's sidor men inget här, men om du tänker lite efter och kolar på gamla posts så kan du se att elgiganten gör bara utlottningar, webhallen droppar typ varje dag, mediamarkt varannan vecka typ och resten tror jag inte droppar något.

Tack,
Det är min uppfattning också.
Har sett att det finns för USA's marknad.
Tänker det kunde varit intressant att se för Sverige.
Även om vi kunde få reda på om det är så att webhallen släpper från samma batch de ska ha fått tag på, men vill dra ut på den lite, eller om det är så att de faktiskt får nya leveranser regelbundet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nevitar:

Dag för dag i all ära, men över tid känns som viktigt att se.

är det någon som skickat tillbaka sin ps5 för att det är "fel" fläkt i?
ser man detta endast genom att skruva isär den?

Man tar bara loss ena panelen så ser man vilken det är.

Permalänk
Medlem
Skrivet av weewee:

Man tar bara loss ena panelen så ser man vilken det är.

är det så att man specifikt bara vill ha en viss fläkt?
såg att en del köpt en 3rd party och ersatt med också.. känns ju inte så roligt

Permalänk
Medlem

Jag vann en på Power men jag låter den gå vidare då jag redan har en PS5. Alltså ni behöver inte PMa utan jag låter Power lotta ut den till någon av er andra istället.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nevitar:

är det så att man specifikt bara vill ha en viss fläkt?
såg att en del köpt en 3rd party och ersatt med också.. känns ju inte så roligt

Jag har varianten som anses vara den "bästa" och den är knäpptyst. Men det handlar nog om hur kräsen man är. Är man känslig mot fläktljud kanske man hellre önskar den tysta modellen.

Permalänk
Medlem

Ps5an från elgiganten tog 1 dag att ta sig från deras lager till borlänge (stod att den anlände försent för vidare leverans, 9:05 på fredag morgonen var det uppdatering att den lastats för utkörning, utlämningsstället det ska till ligger ca 6mil bort) idag är det tisdag och fortfarande har inte en enda uppdatering kommit på brings trackingsida 🤔

Permalänk
Medlem

Hur gick de för alla som fick köpt från MM i fredags? Några utskickade?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ugga:

Jag vann en på Power men jag låter den gå vidare då jag redan har en PS5. Alltså ni behöver inte PMa utan jag låter Power lotta ut den till någon av er andra istället.

Jag är då inte främmande att ta den i alla fall.
Annars tar de säkert någon annan i kön. Har inte anmält mig i deras nämligen.

Permalänk
Medlem

Tackar Tackar Tackar

Visa signatur

Ajo - Playstation4 =)

Permalänk
Medlem

Missade precis detta släppet, tror ni det kommer något fler under dagen? Eller tror ni det kommer fortsätta släppas vid 9-10 tiden resten av veckan?

Permalänk
Skrivet av weewee:

Jag har varianten som anses vara den "bästa" och den är knäpptyst. Men det handlar nog om hur kräsen man är. Är man känslig mot fläktljud kanske man hellre önskar den tysta modellen.

Är det ett lotteri vilken man får eller har alla som skeppas nu den "bästa"?

Permalänk
Medlem
Skrivet av wannabeee:

Är det ett lotteri vilken man får eller har alla som skeppas nu den "bästa"?

Lotteri

Permalänk
Medlem
Skrivet av Filipoz:

Missade precis detta släppet, tror ni det kommer något fler under dagen? Eller tror ni det kommer fortsätta släppas vid 9-10 tiden resten av veckan?

Det var inte länge sedan alls webhallen sist släppte R&C-bundlen innan dagens. Får verkligen hoppas att det fortsätter så.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Spelar Just Nu: Planet Crafter Väntar På: HL 3, Grand Theft Auto VI, Borderlands 4
Moderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX CPU: Intel Core i7 13700K 3.4GHz Kylare: Arctic Liquid Freezer II 360
Internminne:
Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance GPU: Asus RTX 4090 TUF GAMING
SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Samsung 860 EVO 1TB OS: Windows 11 Skärm: LG C2 42"

Permalänk
Medlem

Webhallen har PS5 i lager!

Visa signatur

Dator: Mac Mini M4 500gb Display: Dell 34" Alienware AW3423DW
Spelkonsol: Nintendo Switch 2

Permalänk
Medlem

notera att det inte är bundlen (alltså inte samma som tidigare idag) -- utan ordinarie disc-konsoll utan spel
lycka till alla!

Permalänk
Medlem

https://www.webhallen.com/se/product/337218-Playstation-5-Kon...

finns i lager 50st konsolen + extra svart handkontroll

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cash774:

https://www.webhallen.com/se/product/337218-Playstation-5-Kon...

finns i lager 50st konsolen + extra svart handkontroll

10:44 slut!

Visa signatur

N.A

Permalänk
Medlem

Min ps5+Ratchet från Webhallen idag har packeterars och inväntar frakt. Tack så mycket för hjälpen 🙂

Permalänk
Medlem

Yes! äntligen!

Tack som fan🙏🏻

Permalänk

Lyckades knipa en från Webhallens senaste bundle, med svart handkontroll, perfekt eftersom jag i alla fall tänkte köpa svarta :D, får bara hoppas den inte blir makulerad
Stort tack till alla i den här tråden som hjälper till oss PS5 utsvultna stackare att hitta på dom små brödsmulorna

Permalänk

Om det är någon i Göteborg som skulle vilja byta en bundle med kontroll till en bundle med Ratchet & Clank kan ni PM:a

Permalänk
Medlem

Börjar tro Webhallens lagerstatus "Fler än 50" är en fabrikation. Även om man F5ar konstant hinner man inte se 10,20,30 eller 40. Direkt från fler än 50 till slut.

Visa signatur

Desktop/Spel 9800X3D, RTX 5090 FE, Asrock A620I, 32 GB RAM, FD Ridge, SF1000, Win 10 IoT LTSC
Laptop/Jobb MacBook Pro 16", M3 Max (16C CPU, 40C GPU), 48 GB RAM
Kringutrustning PG32UCDP OLED, G502 X, Keychron V4 60% (Kailh Box Whites)